Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، شهریار عباسی روز چهارشنبه در دیدار با  معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان اظهار داشت: در برخی داروها به ویژه برای بیماران خاص با مشکل مواجه هستیم که باید از طریق مرکز برای برطرف شدن آنها پیگیری شود.

وی افزود: در تلاش هستیم تا با رایزنی از طریق مرکز با جذب چند مرکز پخش و توزیع دارو مشکل کمبود دارو در استان را برای همیشه به ویژه شرایط اضطراری همچون اربعین با راه اندازی انبار ذخیره دارو برطرف کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام تاکید کرد: با توجه به در پیش بودن اربعین حسینی هرگونه کمبود دارو در استان از طریق مرکز پیگیری می شود.

عباسی تاکید کرد: مردم ایلام شایسته بهترین خدمات هستند و نباید در صورت بیماری با رنج کمبود دارو و درمان مواجه شوند.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی ایلام نیز در این نشست گفت: برای صدور مجوز، تخصیص اعتبار و راه اندازی انبار و نمایندگی شرکت های پخش دارو نیاز به پیگیری از طریق مرکز هستیم.
رسول دشتی اظهار داشت: اکنون ۱۵۰ دارو خانه در استان در مناطق شهری و روستایی وجود دارد و گردش مالی قابل توجهی دارند.

وی ابراز امیدواری کرد که با پیگیری و حمایت مسئولان استان و نمایندگان مجلس مشکلی از نظر تامین دارو در استان نداشته باشیم.
 

برچسب‌ها ایلام داروخانه سازمان غذا و دارو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام داروخانه سازمان غذا و دارو ایلام داروخانه سازمان غذا و دارو طریق مرکز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۴۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود مرکز دولتی تصویربرداری پزشکی در مرکز گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ مراجعان می‌گویند: به رغم ارائه خدمات مطلوب و ارزان قیمت در این مرکز، لازم است مشکلاتی از جمله نوبت دهی رفع شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۳۳ هزار تن سبوس یارانه‌ای در کردستان
  • ضرب‌الاجل یک‌هفته‌ای استاندار برای پیگیری بیکاری لرستان
  • کمبود مرکز دولتی تصویربرداری پزشکی در مرکز گلستان
  • کمبود دارو و واکسن دامی در لرستان نداریم
  • دیدار استاندار ایلام با خانواده شهید فیضی زاده
  • توزیع وارفارین در داروخانه‌های منتخب
  • توزیع محموله‌های بزرگ وارفارین در بازار
  • دغدغه بیماران قلبی؛ کمبود وارفارین داریم؟
  • توزیع داروی افسردگی ترازدون پس از تایید سلامت محموله‌های وارداتی جهت رفع کمبود
  • کمبود وارفارین نداریم/ توزیع در داروخانه‌های منتخب