Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی شامگاه چهارشنبه در دیدار با دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور با اشاره به اینکه توجه به کتاب سبب می‌شود که از وب گردی‌های غیرهدفمند و ناسالم دور شد، افزود: کتاب نیاز علمی و فرهنگی جامعه را تأمین می‌کند.

وی افزود: علاوه بر تولید، نگهداری کتاب و دعوت به کتابخوانی باید کتابخوان تربیت کرد و به جای کتابخانه های بزرگ باید کتابخانه های خرد و کوچک را در محلات مختلف گسترش داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ساخت کتابخانه در مناطق مختلف شهر ساری را لازم دانست و گفت: اگر می‌خواهیم فرهنگ کتابخوانی را ترویج دهیم باید هزینه کرد و لازم است در شهر ساری کتابخانه های متعددی داشته باشیم.

آیت الله لائینی تصریح کرد: متأسفانه در مواقعی آثار و کتاب‌هایی وارد شدند که اثرات سو داشته است و باید مشوق‌هایی برای کتاب‌های خوب ارائه شود.

امام جمعه ساری با تاکید بر رعایت موازین ارزشی و مقررات کتابخانه و کتابداری توسط فعالان این مراکز گفت: باید از افراد معتقد و ملتزم در مراکز کتابخانه ها بهره گیری کرد.

وی با اظهار اینکه مازندران استانی فرهنگی است، پایین بودن سرانه فرهنگی و مطالعه را در استان نامناسب دانست و گفت: سواحل فرصتی مناسبی برای ترویج فرهنگ کتابخوانی است و با راه اندازی کتابخانه های سیار می‌توان به کارهای فرهنگی در سواحل پرداخت.

کد خبر 5537937

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه ساری کتابخانه عید سعید قربان بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه حجاب و عفاف دعای عرفه آمار کرونا نماز عید قربان اردبیل خراسان رضوی شیوع کرونا مشهد شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۴۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا تصاویر اولیه از اسکله موقت در سواحل غزه را منتشر کرد

به گزارش خبرآنلاین فرماندهی مرکزی ارتش تروریستی آمریکا روز دوشنبه تصاویر اولیه از اسکله دریایی را که به ادعای آنها قرار است برای کمک‌رسانی به نوار غزه در مقابل سواحل این منطقه ایجاد شود، منتشر کرد.

طبق گزارش روسیا الیوم، ارتش آمریکا از هفته گذشته ساخت این اسکله موقت را در نزدیکی سواحل غزه آغاز کرده است. ساخت این اسکله در شرایطی انجام می‌شود که آمریکا هیچ تاکیدی به رژیم صهیونیستی برای باز کردن گذرگاه‌های زمینی برای انتقال کمک‌ها ندارد.

خبرگزاری آسوشیتدپرس آمریکا فاش کرد که هزینه ایجاد ایجاد اسکله شناور در سواحل غزه ۳۲۰ میلیون دلار خواهد بود.

به نقل از ایسنا آمریکا قصد دارد این اسکله موقت را با هدف کمک به ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه ایجاد کند. احتمالا ساخت این اسکله در ماه مه به پایان خواهد رسید و در نهایت به ارتش رژیم صهیونیستی تحویل داده خواهد شد.

پنجشنبه گذشته وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اعلام کرد ارتش آمریکا ساخت اسکله شناور را برای ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه آغاز کرده است.

مارس گذشته جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد این کشور بندر موقتی را در ساحل دریای مدیترانه در غزه برای کمک‌رسانی ایجاد خواهد کرد. پاتریک رایدر، سخنگوی پنتاگون هم گفت: می‌توانم تایید کنم که کشتی‌های نظامی ما مراحل اولیه از ساخت بندر موقت را آغاز کرده‌اند.

رایدر گفت: پنتاگون نوعی حملات خمپاره‌ای در غزه را رصد کرده است که منجر به آسیب‌های جزئی در منطقه ساخت بندر موقت شده است. نیروهای آمریکایی هنوز انتقال هیچگونه چیزی به این منطقه را آغاز نکرده‌اند و هیچ نیروی آمریکایی بر روی خاک این منطقه وجود ندارد.

مسئولان آمریکایی می‌گویند ساخت این بندر موقت شامل استقرار نیروهای آمریکایی در نوار غزه نیست اما سربازان آمریکایی در زمان ساخت بندری که نیروهای اسرائیلی بر آن نظارت خواهند داشت، در نزدیکی غزه خواهند بود.

به دنبال مانع‌تراشی رژیم صهیونیستی در ورود کمک‌ها به غزه از طریق گذرگاه‌های زمینی، آمریکا که خود حامی جنگ رژیم صهیونیستی در غزه و ایجاد فاجعه انسانی در این منطقه بوده است، اعلام کرد قصد دارد یک اسکله موقت و پلی را در مقابل سواحل غزه به‌عنوان جایگزین مسیرهای زمینی برای کمک‌رسانی به غزه ایجاد کند.

آمریکا با این اقدام می‌خواهد از موج انتقادات بین‌المللی علیه خود به دلیل حمایتش از رژیم صهیونیستی که دست به نسل‌کشی مردم غزه زده است، بکاهد و خود را به‌عنوان طرفی نشان دهد که به غیرنظامیان و حقوق آن‌ها و کمک‌رسانی به آن‌ها توجه دارد.

وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) پیشتر مدعی شد می‌توان از طریق این بندر روزانه بیش از ۲ میلیون وعده غذایی را به ساکنان غزه رساند. مسئولان بین‌المللی می‌گویند شمال غزه با قحطی روبرو است و ۷۰ درصد ساکنان از گرسنگی فاجعه‌باری رنج می‌برند.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901260

دیگر خبرها

  • طلسم‌های مرگباری که در کتاب‌های قدیمی جاساز شده‌اند
  • کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند
  • اختتامیه دومین جشنواره ملی «دوست من کتاب» در همدان
  • این کتاب‌ها می‌توانند شما را بکشند!
  • آمریکا تصاویر اولیه از اسکله موقت در سواحل غزه را منتشر کرد
  • برگزاری آیین نقد کتاب لبخند آفتابی
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • افزایش کتابخانه‌های سیار، نیاز استان ایلام
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • ۳۷۰۰ هزار میلیارد تومان هزینه ۲ افتتاح نمایشی در کرمانشاه