Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@08:17:53 GMT

کشف و ضبط ۲۶۴ سکه تقلبی در الیگودرز

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۸۴۵۰۴

کشف و ضبط ۲۶۴ سکه تقلبی در الیگودرز

ایسنا/لرستان فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان گفت: ۲۶۴ عدد سکه تقلبی در الیگودرز کشف و ضبط شد.

سرهنگ محمدرضا مرادیان از کشف و ضبط ۲۶۴ سکه تقلبی در شهرستان الیگودرز خبر داد و اظهار کرد: در این رابطه یک نفر با هویت معلوم دستگیر شدند.

وی بیان کرد: اقدامات کارشناسی و بررسی این فقره مکشوفه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان اظهار کرد: پرونده به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع ذی‌صلاح قضایی تحویل داده شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری شهرستان الیگودرز سکه تقلبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۴۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سازمان توسعه تجارت به ماجرای تولید نوکیای تقلبی

پس‌ از جنجال‌ها در خصوص تولید موبایل با برند نوکیا در ایران بدون مجوز از شرکت نوکیا، سازمان توسعه تجارت ایران در نامه‌ای به وزارت صمت خواستار توضیح این وزارت‌خانه در خصوص تولید نوکیای تقلبی شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، پس‌ از جنجال‌ها در خصوص تولید موبایل با برند نوکیا در ایران بدون مجوز از شرکت نوکیا، سازمان توسعه تجارت ایران در نامه‌ای به وزارت صمت خواستار توضیح این وزارت‌خانه در خصوص تولید نوکیای تقلبی شد.

ابتدای امسال معاون وزیر صمت اعلام کرده بود سازمان توسعه تجارت باید در خصوص استفاده از برند نوکیا و تایید نمایندگی نوکیا اظهارنظر کند.

به نظر می‌رسد در روزهای آینده این سازمان به دعوای تولید نوکیای تقلبی در ایران خاتمه دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ورود سازمان توسعه تجارت به ماجرای تولید نوکیای تقلبی
  • ارزش افزوده‌ پرداختی به شهرداری‌های لرستان ناچیز است
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • ۲ نفر حین فروش دینار تقلبی در مراغه دستگیر شدند
  • کشف ۳۶۰ هزار دینار تقلبی در مراغه
  • دلیل عرضه طلای تقلبی در بازار چیست؟
  • کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در شهرستان مشهد
  • چگونه آب لیموی اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟
  • ادعای صدور برگه‌های تقلبی توسط آزمایشگاه‌ها کذب است
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان