Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@04:08:01 GMT

بایدن چهره ای از آمریکای پیر است

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۸۴۶۲۸

 

بین الملل تابناک: سید حسن نصرالله دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان، شامگاه امروز (چهارشنبه)، درباره آخرین تحولات سیاسی و بین المللی سخنرانی کرد.

سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان ضمن تبریک اعیاد به همه مسلمین، درگذشت «علامه عبدالسلام» دبیرکل اتحادیه علمای یمن را به «سید عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن و مردم این کشور تسلیت گفت و تأکید کرد که او عمر خود را در دفاع از مسائل امت اسلامی به‌ویژه فلسطین و قدس گذراند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه سخنرانی خود به سالروز عملیات «الوعد الصادق» اشاره کرد و اظهارداشت: جنگ ژوئیه 2006 طرح دولت آمریکا به نام خاورمیانه جدید را خنثی کرد. پایداری مقاومت و لبنان در جنگ ژوئیه اهداف جنگ را با شکست مواجه و ضربه ای بسیار سهمگین به طرح خاورمیانه جدید وارد کرد.

دبیرکل حزب الله لبنان با بیان اینکه آمریکای امروز با آمریکای 2003 و 2006 متفاوت است و رئیس جمهور آمریکا چهره ای از آمریکای پیر است، گفت: آمریکا امروز در وضعیت کاملا متفاوتی قرار دارد.

سیدحسن نصرالله به سفر بایدن رئیس جمهور آمریکا به منطقه اشاره کرد و گفت: سفر بایدن به منطقه برای متقاعد کردن کشورهای خلیج فارس برای افزایش تولید نفت و گاز است. آمریکا امروز درگیر نبردی واقعی در اوکراین است که مولفه هایش مرتبط با نفت و گاز روسیه است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات دوحه آیت الله ناصری شینزو آبه مصطفی تاجزاده اسکوچیچ سید حسن نصرالله سخنرانی لبنان حزب الله لبنان مذاکرات دوحه آیت الله ناصری شینزو آبه مصطفی تاجزاده اسکوچیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۴۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر حمله حزب الله لبنان به مقر نیرو‌های گولانی

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما کانال تلگرام ستاد «اطلاع رسانی جنگی مقاومت اسلامی» با انتشار تصویری نوشت: تصویر‌هایی از حمله مقاومت اسلامی لبنان به مقر فرماندهی و محل استقرار «گردان ۵۱ تیپ گولانی» ارتش دشمن اسرائیلی در شهرک صهیونیست نشین «المناره» در شمال فلسطین اشغالی.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جنبش های دانشجویی اخیر ریشه در فطرت های بشری دارد
  • دبیرکل ناتو وارد پایتخت اوکراین شد
  • دبیرکل ناتو وارد پایتخت اوکراین شد/ استولتنبرگ: ارسال سلاح
  • دیدار عضو شورای حزب الله لبنان با دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی
  • تصاویر حمله حزب الله لبنان به مقر نیرو‌های گولانی
  • حمایت دانشجویان استان قزوین از خیزش سراسری دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • حزب‌الله لبنان: کمک‌های نظامی آمریکا به اسرائیل چراغ سبز حمله به رفح است
  • آمریکای شعله‌ور!
  • نوید فردایی آکنده از ظلم ستیزی از دانشگاه‌های آمریکا به گوش می‌رسد