Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رییس زنان فدراسیون والیبال با بیان این که تغییر بنیادینی در سبک بازی بازیکنان تیم ملی جوانان دختر ایجاد شده است، گفت: صعود دو پله‌ای این تیم در آسیا آغاز راه بزرگی است و به حمایت‌های خود از این بازیکنان ادامه می‌دهیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران پس از کسب جایگاه ششمی قهرمانی آسیا عصر چهارشنبه، 22 تیرماه به کشور بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فریبا محمدیان در جمع کاروان تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران در فرودگاه امام خمینی(ره) گفت: مسابقات را رصد کردیم و تحلیل‌هایی به عنوان افرادی که از این تیم پشتیبانی می‌‌کنیم، داشتیم.

نائب رئیس زنان فدراسیون والیبال افزود: مسابقات والیبال قهرمانی جوانان دختر با کیفیت بسیار بالایی برگزار شد و دختران ایران هم در این مسابقات بسیار خوب ظاهر شدند. بازخوردهای کارشناسان حاضر در این بازی‌ها این بود که در این دوره تغییراتی در تیم ملی والیبال جوانان دختر رخ داده است.

محمدیان یادآور شد: تغییر بنیادینی رخ داده و تاکتیک‌های بازیکنان و سبک بازی آن‌ها متفاوت شده است. باید از پدیده بلوری‌زاده و تیم او که تمام وقت در این مسیر تلاش کردند، تشکر کنم. به دنبال حلقه گمشده بازیکنان در دوران قبل بودیم. ضمن تقدیر از زحمات سرمربیان دوران‌های گذشته با بررسی‌های بیشتر متوجه شدیم  سبک بازی و تاکتیک‌ها با حریفان در آسیا نزدیک و منطبق نیست و در این دوره از مسابقات ملی‌پوشان این انطباق را شکل دادند.

وی با تاکید بر این که بازیکنان به تجربه میدانی بیشتری احتیاج دارند، تصریح کرد: بازی ملی‌پوشان با عملکرد بالا در منطقه شکل گرفت اما بازیکنان باید دانسته‌ها و مهارت‌های انفرادی را با تجارب میدانی تلفیق کنند تا مغز بازیکن در آن شرایط بحرانی قفل نکند و آنچه را که آموخته و صدایی را که از مربی خود می‌شنود به درستی اجرا کند. بازیکنان برای این موضوع نیاز به تجربه بیشتر دارند.

نائب رئیس زنان فدراسیون والیبال ضمن تبریک به بازیکنان و خانواده آن‌ها برای کسب مقام ششم قهرمانی جوانان آسیا خاطرنشان کرد: این صعود  آغاز راه بزرگی است و در این مسیر برنامه‌های درازمدت را رها نمی‌کنیم و از بازیکنان پشتیبانی می‌کنیم. اعتقاد داریم این ظرفیت در استعدادهای ایران وجود دارد و می‌توانیم به پله‌های بالاتر برسیم.

منبع: دانا

کلیدواژه: فدراسیون والیبال جوانان دختر سبک بازی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۴۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انریکه: فردا با شرایط ایده‌آل قهرمان می‌شویم

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن فردا در بازی هفته سی و یکم لیگ فرانسه به مصاف لو آور خواهد رفت.

پاری سن ژرمن که اکنون با 69 امتیاز در صدر  جدول حضور دارد در صورت برد در بازی فردا می‌تواند فاصله با موناکو را به 13 امتیاز برساند و قهرمانی زودهنگامش را مسجل کند.

لوئیس انریکه در نشست خبری پیش از این بازی در مورد وضعیت رندال کولو موآنی گفت:"من معتقدم این مهم است که در زمان نیاز کنار بازیکنان خود باشید. رندال کولو موآنی یک بازیکن عالی است، اما او اعتماد به نفس فوق العاده ای ندارد و من در کنار او هستم. فقط زمانی می‌توانم از بازیکنان حمایت کنم که خوب نباشند. من از بازی‌های کولو موآنی بسیار خوشحالم، اما فکر می‌کنم او می تواند بهتر عمل کند و وقتی این اعتماد به نفس را به دست آورد، عملکردش حتی بهتر خواهد شد."

ترکیب تیم برای بازی قهرمانی‌؟
من به همین روش ادامه می‌دهم و بازیکنان را عوض می‌کنم، چرا باید کاملا تغییر کنیم؟ چیزی که تغییر می کند این است که اگر فردا برنده شویم، رسما قهرمان می‌شویم و انجام آن مقابل هواداران خودمان ایده‌آل است.

وضعیت تیم؟
ما در شرایط ایده آل به پایان فصل می‌رسیم. در لحظه بسیار خوبی هستیم، تقریباً همه بازیکنان را در دسترس داریم و فقط کیمپمبه و ریکو را نداریم. همه بازیکنان فرصت بازی دارند، هواداران خوشحال هستند، این یک پایان فصل بسیار جذاب است.

تیم بهتر کار می‌کند؟
بله، اکنون بلوغ بیشتری نسبت به ماه فوریه وجود دارد اما این بخشی از یک روند است، پاری سن ژرمن از تابستان سال گذشته چیزهای زیادی را تغییر داده است. این مربوط به یک دوره و یک چرخه ساخت و ساز است.  و من مطمئنم که سال آینده ما حتی بهتر خواهیم بود.

وضعیت شما در پاری سن ژرمن؟
همه مربیان روزهای خوب و بد را پشت سر می‌گذارند. امیدوارم بتوانم با مربیان سایر تیم‌ها همدلی کنم. این را می‌دانم که اگر برنده نشوید، حتی از سوی کسانی که تمرین را ندیده‌اند، مورد انتقاد قرار خواهید گرفت.

دیگر خبرها

  • تصاویر دوربین مداربسته از تعقیب و آزار دختران نوجوان توسط اوباش | صحنه مجروح شدن جوان با غیرت کاشمری با چاقو | ویدئو
  • گلزنی یک جوان دیگر در ترکیب هوادار
  • ضربه چاقو به جوان کاشمری به دلیل حمایت از چند دختر در برابر ۳ مزاحم
  • تغییر خشم به لبخند در یادگارامام (ره)
  • انریکه: فردا با شرایط ایده‌آل قهرمان می‌شویم
  • دختر کاراته کا قمی بر سکوی قهرمانی کشور قرار گرفت
  • عنایتی: از دستاوردم در پیکان خوشحالم
  • عنایتی: از دستاوردم برای باشگاه پیکان خیلی خوشحالم
  • ژاوی: حمایت بازیکنان باعث شد در بارسا بمانم
  • معرفی قهرمانان رده سنی جوانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان