Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت فوتبال استان قزوین گفت: برای ارتقای جایگاه مربیان و داوران فوتبال در استان آموزش های حرفه ای و به روز را محور برنامه های امسال قرار داده ایم.

به گزارش خبرنگار ورزشی برنا از قزوین؛ دوره مربیگری درجه A کنفدراسیون فوتبال آسیا با حضور عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین، حسین باجیوند رئیس هیئت فوتبال استان و مهدی عبدیان عضو سابق هیئت مدیره باشگاه استقلال و از حامیان مالی ورزش و فعالان صنعتی استان در مجموعه فرهنگی ورزشی کانون رشد مینودر قزوین آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دوره مربیگیری با مدرسی استادان اردشیر پورنعمت و میرمسعود میرزاده تا 4 شهریور ماه به صورت سه مرحله ده روزه به میزبانی هیئت فوتبال با حضور 24 مربی از سراسر کشور در حال برگزاری است.

در حاشیه این دوره حسین باجیوند رئیس هیئت فوتبال استان قزوین در گفتگو با خبرنگار برنا در خصوص اولویت های هیئت در ارتقای دانش و مهارت فعالان این رشته اظهارداشت: به باور ما آموزش مهمترین عاملی است که می تواند به ارتقای یک رشته کمک کند لذا در هیئت فوتبال آن را به عنوان محور همه کارها در اولویت برنامه های خود قرار داده ایم.

بهترین اساتید فوتبال را برای آموزش به قزوین دعوت می کنیم

وی بیان کرد: البته آموزش باید به روز باشد و اطلاعات جدید و کاربردی را به مخاطب منتقل کند و دانشی که به روز نباشد هیچ تاثیری نخواهد داشت و بی فایده است.

باجیوند تصریح کرد: با این رویکرد تلاش کرده ایم در برگزاری دوره های آموزشی از بهترین اساتید و باسوادترین مدرسان فدراسیون استفاده کنیم تا بار علمی کلاسها افزایش یابد و انگیزه حضور علاقمندان را بیشتر کند.

رئیس هیئت فوتبال استان قزوین یادآورشد: البته موضوع آموزش شاید از سوی همه هیئت ها مورد توجه باشد اما در این هیئت نگاه ما کیفیت و به روز بودن آموزش هاست و آن را با جدیت دنبال کرده و اجرایی کرده ایم.

وی اظهارداشت: بیشترین انرژی و نیروی خود را در بخش آموزش متمرکز کرده ایم و بدون اغراق امروز هیئت فوتبال استان قزوین از جمله هیئت هایی است که موضوع آموزش را محور همه کارهای خود قرار داده تا جایگاه این رشته از نظر کیفی و کمی ارتقا یافته و متحول شود.

باجیوند گفت: خوشبختانه در برگزاری کلاس های آموزشی از حمایت فدراسیون هم برخوردار بوده ایم و زیرساخت ها نیز در استان مهیا شده و قادریم با همکاری مدیرکل ورزش استان برنامه های آموزشی و تحول گرایانه خود را عملیاتی کنیم.

وی اضافه کرد: رویکرد همکاران ما در هیئت نیز این است که آموزش را محور همه کارها قرار دهیم تا توسعه و پیشرفت پایدار در ورزش فوتبال را محقق کنیم.

این مسئول ورزشی بیان کرد: در چند سال اخیر بیشترین کلاس های درجه B و C  توسط هیئت فوتبال استان قزوین برگزار شده و کلاس مربیگری A  که بندرت در استانها برگزار می شود با همکاری کنفدراسیون و همکاری اداره ورزش و جوانان در قزوین بخوبی برگزار شده که امیدواریم دستاوردهای ارزشمندی برای شرکت کنندگان داشته باشد.

وی اظهارداشت: با تهیه مقدمات و پیگیری مناسب این رده آموزشی را هم برگزار می کنیم که بسیار ارزشمند و اثرگذار است.

باجیوند یادآورشد: در دو سال گذشته توانستیم به طور متوالی دو کلاس A را برگزار کنیم و کلاس های D به تعداد زیادی برگزار شده و در رشته فوتسال هم کلاس های سطح یک و 2 را برگزار کردیم و آمادگی جسمانی و بدنسازی را نیز در برنامه داریم و آموزش بانوان در عرصه مربیگری بویژه فوتبال و فوتسال در تقویم ورزشی گنجانده شده است.

آموزش مربیان و داوران فوتبال در اولویت امسال 

رئیس هیئت فوتبال استان قزوین تصریح کرد: در ایام تابستان که اوقات فراغت بیشتری برای افراد مهیا می شود فشار کاری در هیئت هم افزایش می یابد و باید نظارت در مدارس فوتبال را تقویت و بیشتر کنیم که این روند نیز در دستور کار قرار دارد.

وی اظهارداشت: امسال هم در رده های A و B و C و D کلاس های مختلفی داریم که برگزار می شود و در رشته فوتسال بانوان و آقایان و رشته مربیگری بدنسازی هم برنامه مدونی داریم.

۱۰ هزار ورزشکار بیمه شده در فوتبال 

باجیوند در خصوص فعالان این رشته ورزشی هم گفت:‌تعداد بیمه شدگان رسمی در فوتبال استان حدود 10 هزار نفر ورزشکار سازمان یافته است و با شروع مسابقات این تعداد بیشتر می شود و الزاما همه باید کا رت بیمه داشته باشند.

تیم های شمس آذر و کراپ الوند ظرفیت ورود به لیگ برتر را دارند

وی در پاسخ به این سوال که آیا تیم فوتبال شمس آذر و فوتسال کراپ الوند ظرفیت ورود به لیگ برتر را دارند اظهارداشت: عملکرد تیم فوتبال شمس آذر در نیم فصل دوم قابل توجه بود و با کادر خود توانست جایگاه خوبی کسب کند و با شروع بموقع تیم و تنظیم منابع مالی و مشخص کردن کادر فنی بهترین اقدام را انجام داده و یارگیری کرده و تیم را جمع کرده و امیدواریم با استفاده از نیروهای بومی امسال بتوانیم به  لیگ برتر صعود کنیم.

رئیس هیئت فوتبال استان قزوین از عملکرد خوب تیم فوتسال هم ابراز رضایت کرد و یادآورشد: تیم فوتسال کراپ الوند هم بهترین نتیجه را گرفته و در ردیف سه تیم برتر قرار گرفت و امیدواریم در لیگ یک عنوان قهرمانی و یانایب قهرمانی برسد و به لیگ برتر صعود کند.

وی در خصوص مهمترین اولویت هیئت در سال جاری هم گفت: امسال مهمترین برنامه هیئت فوتبال آموزش مربیان و داوران است البته در بخش داوری باید تلاش بیشتری کنیم زیرا علاقمندی کمتر است و همه دوست دارند وارد عرصه مربیگری شوند.

باجیوند افزود: در استان قزوین 72 داور داریم که نیمی از آنها در بخش های مختلف کشور شاغل هستند.

وی اظهار امیدواری کرد با برنامه های پیش بینی شده در هیئت فوتبال استان قزوین زمینه ارتقای جایگاه این رشته ورزشی و موفقیت های بیشتر ورزشکاران، مربیان و داوران مهیا شود.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هیئت فوتبال قزوین مربیان و داوران کراپ الوند لیگ برتر شمس آذر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۴۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنی‌تمیم: اکنون زمان حمایت همه‌جانبه از سه تیم لیگ برتری خوزستان است

ایسنا/خوزستان مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: با توجه به شرایط حال حاضر سه تیم خوزستانی در لیگ برتر اکنون وقت حمایت است و همه باید برای حفظ سهمیه‌های استان حمایت همه جانبه داشته باشیم.

حمید بنی تمیم در نشست مشترک با رئیس هیئت فوتبال خوزستان که امشب در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: تلاش کردیم در کنار رئیس هیات فوتبال خوزستان، اوضاع فوتبال استان بهبود پیدا کند. ما کنار هم قدم برداشتیم تا شاید اختلافاتی که به ظاهر وجود داشت به فوتبال خوزستان آسیب نزند.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به پروژه‌های عمرانی ورزش خوزستان، عنوان کرد: در بحث تخصیص اعتبارات تعداد قابل توجهی از نمایندگان نقش داشتند و ما به عنوان قوه مجریه کار اجرایی را بر عهده داشتیم. همچنین جا دارد از تلاش‌های استاندار خوزستان  سازمان برنامه و بودجه و وزارت ورزش که در تامین بخشی از عتبارات به ما کمک داشتند، قدردانی کنم.

بنی تمیم افزود: سال گذشته، ۵۲ پروژه تحت عنوان احداث تکمیل و بازسازی استادیوم در سال گذشته داشتیم، ضمن این که ۷۰ روکش چمن مصنوعی در سطح استان اجرا شد که ۵۷ عدد روکش چمن مصنوعی در روستاها، مناطق محروم و مرزی انجام شد. همچنین ۲۵ چمن طبیعی در حال اجرا یا پیمان سپاری است که ۱۵ پروژه در مناطق محروم و کم برخوردار است. ۷۶ پروژه ورزشی نیز مرتبط با فوتبال در اعتبارات سال ۱۴۰۲ داشتیم که شامل بازسازی و بهسازی چمن‌های طبیعی و مصنوعی و دکل‌های روشنایی است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خاطرنشان کرد: استادیوم تختی اهواز از نظر روشنایی محوطه، مسیر پیاده‌روی، بهسازی سرویس‌های بهداشتی و ساختمان مدیریت تغییرات بسیاری پیدا کرد و تنها دکل‌های روشنایی آن باقی مانده است که با توجه به اینکه اعتبار آن ۱۶ فروردین ماه سال جاری ابلاغ شد فعلاً در فرایند مناقصه است که امیدوارم هرچه سریعتر این مهم مقرر شود و این استادیوم به چرخه خدمت برگردد.

او با اشاره به آخرین وضعیت ورزشگاه غدیر اهواز، عنوان کرد: ورزشگاه غدیر پس از ۶ سال که به حالت متروکه بود، با پای کار آمدن باشگاه استقلال خوزستان و گروه ملی به چرخه خدمت بازگشت.

بنی تمیم در ادامه، خاطرنشان کرد: دکل‌های روشنایی ورزشگاه‌های ماهشهر، شوش، رامهرمز، باغملک، ایذه، هندیجان و ملاثانی انجام شد، ضمن اینکه امیدواریم شرایط ورزشگاه ملاثانی به صورتی پیش برود که استقلال آبی پوش ملاثانی بتواند از فصل آینده در شهر خود از حریفانش میزبانی کند.

بنی تمیم با بیان اینکه خوشبختانه اتحاد و همدلی خوبی بین خانواده فوتبال و مجموعه ورزش استان ایجاد شده است، گفت: امیدوارم شرایط به صورتی پیش رود که با همدلی بیشتر نقاط ضعف برطرف شود. ما به صورت مستقیم دخل و تصرفی در باشگاه‌های استان خوزستان نداریم ولی با توجه به شرایط حال حاضر سه تیم خوزستانی در لیگ برتر اکنون وقت حمایت است و همه باید برای حفظ سهمیه‌های استان حمایت همه جانبه داشته باشیم.

او درباره حمایت از تیم فوتبال استقلال آبی پوش ملاثانی نیز خاطرنشان کرد: ما پای این تیم بوده و هنوز هستیم. حتی به این تیم کمک مالی هم داشته‌ایم و در مقطعی من به همراه آقای طالقانی اجازه ندادیم امتیاز این تیم از استان خوزستان خارج شود.

مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان در پاسخ به سوالی که قرار بود این اداره کل در مجموعه ورزشی غدیر اهواز شرایط ایجاد یک زمین تمرینی برای استقلال خوزستان را فراهم کند، گفت: طبق قول و قراری که در این زمینه داشتیم مقرر شد باشگاه استقلال خوزستان زیرساخت آن را و ما هم خود زمین چمن را فراهم کنیم و هنوز هم پای کار هستیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • داور لیگ برتری استعفا داد
  • «کوه نور» ظرفیت جدید تفریح شهر زندگی است/ میزبانی از ۹ هیئت خارجی در هفته فرهنگی اصفهان
  • عصبانیت سرمربی لیگ برتری؛ از جیب شهر ما ۱۰۰ میلیارد برای خرید پرسپولیس دادند
  • تقدیر از ۲۷۸۰ معلم شاهرودی/ برنامه هفته معلم مدرسه محور است
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • ارائه مشاوره دقیق برای جذب دانش آموزان به رشته ریاضی
  • مبنای بسیاری از علوم، ریاضی و فیزیک است
  • برتری شباب الاهلی در خانه العین
  • بنی‌تمیم: اکنون زمان حمایت همه‌جانبه از سه تیم لیگ برتری خوزستان است
  • همایش بزرگ هفته فرهنگ پهلوانی در قزوین برگزار شد