Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@13:52:35 GMT

دو گاف بایدن در اولین روز سفر به منطقه + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۸۵۲۱۸

دو گاف بایدن در اولین روز سفر به منطقه + فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، گاف جدید جو بایدن رئیس جمهور آمریکا طی بازدید از موزه یادفاشیم در قدس اشغالی سوژه کاربران شبکه‌های اجتماعی شده است.

بر اساس این گزارش، بایدن در جریان بازدید از موزه یادفاشیم در قدس اشغالی به جای عبارت «زنده نگه داشتن وحشت هولوکاست» به اشتباه گفته «زنده نگه داشتن افتخار هولوکاست» و بلافاصله مجبور به تصحیح اشتباه خود شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بایدن به هنگام تلفظ اسم موزه یادفاشیم نیز دچار اشتباه شد و گفت: بار دیگر به سرزمین یادشیفاباشیم باز خواهم گشت تا یاد ۶ میلیون یهودی را که در کشتاری جمعی به قتل رسیدند، زنده نگه دارم.

اشتباهات بایدن موجی از تمسخر را در شبکه‌های اجتماعی به راه انداخته است. یکی از کاربران توئیتر گفت: این مرد را از میکروفون دور کنید. او ما را وارد جنگ با اسرائیل خواهد کرد.

همچنین یک کاربر دیگر توئیتر هم گفت که بایدن شایسته این منصب نیست.

جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا که به تل‌آویو سفر کرده است، روز چهارشنبه، ۲۲ تیر ماه، پس از پیاده شدن از هواپیما نیز سوالی را مطرح کرد که به سرعت به عنوان گاف جدید وی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.

در ویدیویی که از این لحظه منتشر شده، بایدن از مسئول تشریفات می‌پرسد: «حالا باید چه کاری انجام دهم؟»

لازم به ذکر است که جو بایدن برای نخستین بار به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا ساعاتی پیش به تل آویو سفر کرد.

پس از فرود هواپیمای «اِیر فُرس وان» و خروج «بایدن» از آن، مراسم استقبال از وی با حضور «یائیر لاپید» نخست وزیر موقت رژیم صهیونیستی، «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی و «نفتالی بنت» نخست وزیر پیشین این رژیم آغاز شد.

کد خبر 5538007

منبع: مهر

کلیدواژه: جو بایدن ایالات متحده امریکا فلسطین رژیم صهیونیستی اوکراین ایالات متحده امریکا روسیه جو بایدن عراق جنگ اوکراین عربستان سعودی سریلانکا فلسطین انگلیس ایران ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۵۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین مصاحبه زاهدی با شبکه معروف ژاپنی

به گزارش "ورزش سه"، شهاب زاهدی شروع فوق العاده درخشانی در تیم آویسپا فوکوئوکا داشته است. این بازیکن طی هفت مسابقه ای که به میدان رفته، 6 گل به ثمر رسانده و یک پاس گل نیز داده است. او روز گذشته و در جدال برابر گامبا اوزاکا موفق شد از زمین خودی گلزنی کند.

شهاب زاهدی که یکی از بهترین گل های این فصل را به ثمر رساند و عامل پیروزی مهم تیمش بود، گفتگویی با شبکه KBC ژاپن داشته و به صحبت درخصوص مسائل مختلف پرداخته است.

مهاجم ایرانی آویسپا فوکوئوکا در ابتدا و درخصوص حسش از حضور در این تیم گفته است: واقعا احساس خوبی دارم. فضا در باشگاه فوکوئوکا بسیار جالب است. زمانی که به باشگاه پیوستم، روابط اعضای تیم با من خوب بود و واقعاً احساس خوبی از حضور در اینجا دارم.

او درخصوص غذاهای ژاپنی نیز گفت: در رابطه با غذاها باید بگویم که ژاپن در این زمینه کشور بسیار شناخته شده ای است. من غذای سوشی را امتحان کرده‌ام و یاکینیکو نیز از غذاهای مورد علاقه من است و فکر کنم غذای خوشمزه ای است.

زاهدی درباره اینکه کدام یک از گل هایش را بیشتر از همه دوست دارد، پاسخ داد: تمام گل‌هایم را دوست دارم ولی آن گل هایی که توانستیم بازی را ببریم بیشتر از همه دوست دارم.

مهاجم ایرانی فوکوئوکا گفت: برای من کار تیمی و کسب پیروزی مهمترین چیز است. اگر من گلزنی کنم و تیم نیز بازی را ببرد، برایم خیلی جذاب‌تر است.

او در پاسخ به برخورد مردم ژاپن با خودش نیز گفت: آنها برخورد خوبی با من داشتند و این نشان می‌دهد که ژاپنی‌ها چقدر مردم خوب و دوست داشتنی هستند. مردم ژاپن و طرفداران فوکوئوکا خوب و مهربان هستند.

وی ادامه داد: البته من زمانی که پرچم کشورم را میان تماشاگران می‌بینم، بسیار افتخار می‌کنم. واقعاً از دیدن پرچم ایران میان تماشاگران احساس خوبی پیدا می‌کنم. من تلاش می‌کنم تا بهترین خودم را ارائه کنم تا هواداران را خوشحال کنم.

زاهدی درباره اینکه هواداران معتقدند او بهترین بازیکن تیم است، پاسخ داد: آنها باید بازی تیم را ببینند چون که من بخشی از تیم هستم. در هر بازی، هدف ما کسب پیروزی است و مشخصا هدف من نیز به عنوان یک مهاجم، گلزنی است.

او در پایان گفت: برای من فرقی نمی‌کند که چه کسی در تیم گلزنی کند. زمانی که بازی به پایان می‌رسد، کسب سه امتیاز برای من از هر چیزی مهمتر است.

دیگر خبرها

  • محورهای رایزنی «بایدن» و «نتانیاهو»
  • بازار مکاره سلامت در شبکه‌های اجتماعی/ عدم بازدارندگی قوانین
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • این پهپاد نظامی سوژه شبکه های اجتماعی شد |‌ عکس
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • سالیوان: توافق دفاعی آمریکا با عربستان بدون رابطه ریاض با اسرائیل امکان‌پذیر نیست
  • حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت
  • (ویدئو) فیلمی از یک کارگر باربری شبکه‌های اجتماعی را تسخیر کرد
  • (عکس) ژیلا صادقی با این تیپ خفن در خارج سوژه شبکه‌های اجتماعی شد
  • اولین مصاحبه زاهدی با شبکه معروف ژاپنی