Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-29@05:10:04 GMT

مجری تلویزیون ادمین صفحه شخصی اش را اخراج کرد

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۸۳۹۱۶

مجری مطرح تلویزیون مورد هجوم برخی از هواداران فوتبال در فضای مجازی قرار گرفته است.

فضای مجازی این روزها جو ملتهبی دارد و هرکسی که در این اتمسفر تنفس میکند، به خود اجازه اظهار نظر در خصوص مباحث مختلف و گاها توهین به افراد دیگر را می دهد. این اتفاق به جایی رسیده که هر اشتباه سهوی هم با واکنش های تند برخی افراد مواجه می شود و اینبار قرعه به نام مهدی توتونچی مجری مطرح تلویزیون افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، داستان از این قرار است که توتونچی پیج خود را به یک ادمین فوتبالی سپرده که خبرهای داغ نقل و انتقالاتی را منتشر کند.

این ادمین که بیشتر اخبار منتشر شده را از کانالها و پیج های مختلف کپی می کرد، یک خبری را که در آن نام باشگاه پرسپولیس به اشتباه پیروزی درج شد بود را در استوری پیج مهدی توتونچی به اشتراک گذاشت که وقتی خود توتونچی متوجه این موضوع شد، این استوری را تصحیح کرد.

نکته جالب اینجاست که مجموع زمانی این استوری بالا بود کمتر از 25 دقیقه شد اما همین موضوع بهانه را دست هتاک های مجازی داد که به خود اجازه دهند به توتونچی توهین کنند.

این موضوع که  یک اشتباه سهوی از سوی ادمین پیج بود بیش از حد مورد توجه قرار گرفت و مسئولان باشگاه پرسپولیس از این مجری مطرح شکایت کردند.

البته ادمین پیج مهدی توتونچی به علت این اشتباه اخراج شد اما گویا هنوز عده ای با این اشتباه سهوی کنار نیامده اند.

به نظر میرسد فعالیت های ضعیف نقل و انتقالاتی مسئولان باشگاه پرسپولیس در 2 هفته گذشته سبب شده تا آنها برای اینکه توجهات به سمت دیگری جلب شود، تمام کاسه کوزه ها را سر توتونچی بشکنند تا به این ترتیب عدم جذب مهاجم و هافبک خارجی را کاور کنند.

از سوی دیگر بحث پوشیدن پیراهن این مجری در یک برنامه پس از شکایت باشگاه پرسپولیس هم موضوع دیگری بود که با یک جست و جوی ساده می توان متوجه شد توتونچی بیش از 10 بار این پیراهن را با رنگ های مختلف بر تن کرده، چون این لباس از یکی از برندهای مطرح دنیا است و هیچ قصدی در صحبتها و کارهای توتونچی نبوده است.

اینکه در دنیای مجازی هربار یک مجری را به یک تیم منتصب میکنند کار درستی نیست و این مجری بارها از سوی هواداران استقلال هم مورد هجوم قرار گرفته است.

بهتر است این موضوعت ساده و پیش پا افتاده باعث ایجاد تفرقه نشود و مسئولان کمی آستانه تحمل خود را بالا ببرند چون این مسائل جزئی و اشتباهات سوی نباید به قدری ادامه داشته باشد تا هواداران خونگرم فوتبال ایران نسبت به یک مجری زحمتکش و مطرح ورزشی موضع بگیرند.

اخبار داغ 

پیشنهاد 50 میلیون یورویی بارسلونا برای لواندوفسکی نقش مجری تلویزیون در انتقال بازیکن استقلال به اروپا ماتیاس دلیخت برای پیوستن به بایرن مونیخ، حقوقش را کاهش می‌دهد کاسیانوی 90 هزار دلاری با 500 هزار دلار در راه پرسپولیس!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۳۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس به خاطر تعویض‌های اشتباه اوسمار حذف شد

پیشکسوت پرسپولیس گفت: اوسمار با تعویض های اشتباهی که در نیمه دوم انجام داد سبب شد تیم از نظر روحی و روانی از هم پاشیده شود و بازی برده را به آلومینیوم اراک واگذار کند.

ضیا عربشاهی در گفت و گو با ایسنا، در ارزیابی از عملکرد تیم پرسپولیس برابر آلومینیوم اراک در رقابت های جام حذفی، اظهار کرد: پرسپولیس بازی را خیلی خوب شروع کرد و آلومینیوم اراک را از جلو تحت فشار قرار داده بود، کارهای تاکتیکی و پرس کردن را به خوبی انجام می داد و همین امر سبب شد تا در نیمه اول دو گل بزند. در نیمه اول پرسپولیس خیلی خوب بازی کرد اما نیمه دوم متاسفانه ۱۸۰ درجه تیم تغییر کرد به ویژه  در دقیقه ۶۰ تیم کلا عوض شد و با تعویض های اشتباهی که اوسمار انجام داد سبب شد تا تیم از هم پاشیده شود و بازی ۲ بر صفر به تساوی ۲ بر ۲ کشیده شود.
وی گفت: ما می توانستیم برنده دیدار باشیم اما تعویض های اشتباه اوسمار سبب شد تا بهترین نفرات مثل سروش از خط هافبک بیرون کشیده شود و شادابی و طراوتی که نیمه اول داشتیم با تعویض اشتباه از بین رفت و برعکس آلومینیوم اراک جان تازه گرفت.
عربشاهی تاکید کرد: در این بازی خودمان سر خودمان را بریدیم. در این دیدار وجود یک دروازه بان باتجربه کاملا احساس می شد تا بتواند تیم را از عقب راهنمایی و نقاط ضعف و قوت تیم را با فریاد زدن به آن ها گوشزد کند.
این پیشکسوت پرسپولیس افزود: اوسمار به تنهایی تصمیم نمی گیرد. نفراتی هستند که از کنار زمین به داخل زمین نفرات را ارنج و یا تعویض می کنند که این جای تاسف دارد. در شرایطی که می توانستیم ۴ بر ۲ برنده دیدار باشیم بازی به وقت اضافی و پنالتی کشیده شد.
وی گفت: هر چقدر پرسپولیس در نیمه اول از نظر روحی و روانی، ارائه بازی ترکیبی و تحت فشار قرار دادن تیم مقابل عالی بود در نیمه دوم به ویژه دقیقه ۶۰ تیم کاملا دگرگون و از هم پاشیده شد و بازی که می توانست برنده دیدار باشد به آلومینیوم اراک واگذار کرد.
عربشاهی در پایان در ارزیابی از تیم آلومینیوم اراک نیز گفت: تیم بسیار خوب و باانگیزه ای بود و بازی خوبی را برابر پرسپولیس به نمایش گذاشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تعویض‌های اوسمار اشتباه هم نبود!
  • کنایه مجری صداوسیما به شایعه ضد انقلاب در خصوص بیماری بازیگر زن معروف + تصویر
  • شکایت پرسپولیس از دو پرسپولیسی | تبعات اقدام علیه درویش
  • توضیح مدیر تراکتور در مورد کامنت جنجالی!
  • بازگشت «خوش نمک» به تلویزیون با مجریان جدید
  • شکایت باشگاه پرسپولیس از ۲ پرسپولیسی!
  • واکنش جباری به خبر شکایت باشگاه پرسپولیس: مگر به مسائل شخصی درویش ورود کردم؟
  • بازیکنانی که قاتل پرسپولیس شدند + ویدئو
  • پرسپولیس به خاطر تعویض‌های اشتباه اوسمار حذف شد
  • بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی پیرامون حضور وزیر علوم در این دانشگاه: آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید! شما اخراج اساتید ضد انقلاب و اسلام و دین از دانشگاه‌ را، تبدیل به ابزاری برای تسویه‌حساب‌های شخصی کردید