Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی‌اکبر نظری گفت: کمیسیون خدمات شهری تاکنون جلسات متعددی تشکیل و راهکار‌هایی برای این معضل پیشنهاد داده است در ضمن شورای شهر مجری نیست و این معضل نیاز به تدابیر عملیاتی دارد و باید از سوی شهرداری رفع شود.

رهاشدگی سگ‌های بی‌صاحب معضلی جدی ست که این روز‌ها شهر همدان با آن رو برو شده است.

او گفت: در ماه‌های گذشته تدابیری اندیشیده شد تا تعدادی از سگ‌های بلاصاحب از سوی سمن‌ها عقیم شدند، اما باید نهاد یا مجموعه‌ای به صورت جدی به این قضیه ورود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظری گفت: جمع‌آوری سگ‌های ولگرد یک مطالبه مردمی و به حق است و براین اساس هم سایتی به وسعت حدود ۲۰۰۰ مترمربع برای نگهداری سگ‌های بلاصاحب درنظر گرفته شده و در این مورد نیز به همکاری جدی شهرداری نیاز است.

او گفت: تعدای از سگ‌ها برای حراست و حفاظت باغ‌ها و کارخانجات تربیت خواهند شد.
نظری می‌گوید: برای رعایت موارد بهداشتی و قرنطینه در سایت، به اتاقی برای اقدامات عقیم‌سازی نیاز است که شهرداری تاکنون در این زمینه نیز همراهی نکرده است.

این عضو شورا نیاز به فضای عقیم سازی و جراحی در سایت را ضروری دانست و گفت: در این مورد هم تاکنون اتفاقی نیفتاده و شهرداری باید بداند جمع‌آوری و عقیم‌سازی سگ‌های ولگرد به عهده این سازمان است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر جمع اوری سگهای بلاصاحب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۵۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مفقودی یک کارگر شهرداری حین جمع‌آوری آب‌های سطحی

به گزارش خبرگزاری مهر، بارش‌های شدید شب گذشته جمعه چهاردهم و صبح شنبه پانزدهم اردیبهشت ماه، باعث بروز تند آب، انسداد و گرفتگی در یکی از شبکه‌های دسترسی به کانال جنوب شرقی تهران و در حوزه شهرداری منطقه ۱۵؛ بزرگراه بعثت نزدیک به میدان بسیج (در داخل فضای سبز) شد.

شهرداری منطقه ۱۵ تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پی بارندگی شدید و گرفتگی این شبکه دسترسی به کانال اصلی، عوامل اجرایی و مدیران خدمات شهری به محل اعزام شدند و کارگران اداره مسیل‌های منطقه برای رفع گرفتگی شبکه آبرسانی به محل اعزام شده و در جهت بازکردن آن اقدام کردند.

حجم تندآب و فشار آب زیاد، باعث افتادن یکی از کارگران پیمانکار اداره مسیل‌ها و قنوات منطقه به داخل شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی متصل به کانال سرخه حصار شد.

در پی این حادثه بلافاصله عوامل اجرایی و نیروهای امدادرسان از جمله آتش‌نشانی به محل اعزام شدند و در دسته‌های مختلف نیروهای امدادرسان اقدام به گشت و جست‌وجو از محل حادثه تا محدوده چرم شهر کرده‌اند.

عوامل امداد و نجات با همکاری شهرداری منطقه همچنان در حال جست‌وجوی این کارگر خدمت‌رسان هستند و در صورت کسب اطلاعات جدید، اطلاع رسانی خواهد شد.

همچنین در راستای تعهد شهرداری منطقه ١۵، در حفظ جان کارکنان خود، حادثه پیش آمده با جدیت در دست بررسی است و در صورت محرز شدن تخلف یا عدم رعایت اصول ایمنی کافی، پیمانکار مربوطه حتماً بازخواست خواهد شد و در این باره نیز به عموم شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 6096624

دیگر خبرها

  • مفقودی یک کارگر شهرداری حین جمع آوری آب های سطحی
  • مفقودی کارگر شهرداری حین جمع‌آوری آب‌های سطحی
  • مفقودی یک کارگر شهرداری حین جمع‌آوری آب‌های سطحی
  • آبگرفتگی اماکن مسکونی در خوی/ امکانات شهرداری بسیج شد
  • آب‌های سطحی معابر به سرعت جمع آوری می‌شود+فیلم
  • نیاز بندرعباس به ۷۰۰ میلیارد اعتبار جهت توسعه خطوط فاضلاب
  • دستگیری چهار حفار غیرمجاز اماکن تاریخی در تربت‌حیدریه
  • تلاش خدمات شهری شهرداری اهواز برای جمع‌آوری آب‌های سطحی
  • تعطیلی تمام اماکن تاریخی و فرهنگی فارس در روز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • اماکن تاریخی کاشان شنبه تعطیل است