Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سرتیپ دوم پاسدار موسی کمالی دستیار و مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح با اشاره به برگزاری اولین جشنواره سرباز ماهر، اشتغال و کارآمدی، اظهار داشت: با تلاش و پیگیری های انجام شده و به حول و قوه الهی اولین جشنواره سرباز ماهر، اشتغال و کارآمدی امروز ۵ شنبه ۲۳ تیرماه از سوی قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح به میزبانی فراجا برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در سال جاری یک جشنواره به عنوان اولین جشنواره سراسری، یک همایش به عنوان دومین همایش سراسری مهارت‌آموزی و 6 همایش استانی با هدف فرهنگ سازی، توسعه و ترویج مهارت‌آموزی و ایجاد تسهیلات برای اشتغال‌پذیری سربازان مهارت‌دیده منقضی خدمت، پیش‌بینی شده است. 

سردار کمالی ادامه داد: اولین جشنواره سراسری مهارت‌آموزی تحت عنوان «سرباز ماهر، اشتغال و کارآمدی» امروز، دومین همایش استانی در روز 5 شنبه 30 تیر ماه سال جاری و دومین همایش سراسری نیز در آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در خصوص اولین جشنواره سراسری سرباز ماهر، اشتغال و کارآمدی تشریح کرد: این جشنواره به پاس تحت آموزش قرارگرفتن یک میلیون سرباز در طرح مهارت‌آموزی سربازان و با حضور یکصد نفر سرباز منقضی خدمت و به اشتغال رسیده، تعداد 300 نفر سرباز در حال آموزش و مسئولین ذی‌ربط لشکری و کشوری برگزار خواهد شد.

سردار کمالی تصریح کرد: از برنامه های اصلی این جشنواره می‌توان به سخنرانی فرماندهان نیروهای مسلح و مسئولین کشوری، اشتراک گذاری تجارب سربازان مهارت‌دیده منقضی خدمت و به اشتغال رسیده و تقدیر از این سربازان، مربیان و مدیران دستگاه های کشوری و لشکری اشاره کرد.

سردار کمالی در خصوص فراگیری طرح جامع مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح اعلام کرد: یکی از اصلی‌ترین اهداف قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی، تحت پوشش قرار گرفتن تمامی سربازان و اقدامات لازم برای تسهیل‌گری در اشتغال آنان است.

وی افزود: مهارت‌آموزی حق تمامی سربازانی‌ است که به عنوان مدافعین عزت و استقلال و همچنین حافظ تمامیت ارضی کشور دو سال از بهترین دوران عمر خود را صرف انجام این مهم می‌کنند لذا سربازان باید این موضوع را از فرماندهان و مسئولان خود طلب کرده و مسئولین و فرماندهان نیز باید امکانات لازم را جهت تحقق هر چه بهتر امر مهارت‌آموزی فراهم کنند.

مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح اظهار امیدواری کرد: با همکاری فرماندهان و مسئولین نیروهای مسلح و یاری دستگاه های کشوری بتوان نیروهای مسلح را به کارگاهی برای کارآموزی، مهارت ورزی، مهارت‌آموزی جوانان سرباز تبدیل کرده و همچنین حمایت‌های لازم از جوانان در جهت یادگیری مهارت و حرفه‌های کاربردی و اشتغال‌زایی به عمل آید.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سردار کمالی سرباز ماهر قرارگاه مرکزی مهارت آموزی ستاد کل ستاد کل نیروهای مسلح قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح اولین جشنواره سراسری اشتغال و کارآمدی سردار کمالی سرباز ماهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۶۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیراز میزبان برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور می‌شود

ایسنا/فارس  مدیرکل صدا وسیمای فارس از برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور در شیراز خبر داد.

احمد پهلوانیان امروز، ۱۰ اردیبهشت‌ماه در جلسه شورای عشایری استان با اعلام این خبر گفت: تنوع در  موسیقی، زبان و گویش‌های مختلف، فرهنگ و آداب و رسوم بسیار متنوع، پوشش‌های زیبای زنان و مردان، غذا های سنتی  و... در جای جای استان، گویای اقوام مختلف در آن سرزمین است و فارس با این ویژگی، به حق ایرانی کوچک و سرزمین رنگین کمان اقوام است.

وی با تأکید بر وحدت اقوام ایرانی بیان کرد: مؤلفه ایران قوی در سایه «وحدت اقوام ایرانی» شکل گرفته است و توسعه وحدت بین اقوام و ترویج این فرهنگ وظیفه همگانی است.

پهلوانیان با تأکید بر ظرفیت‌های اقوام و عشایر در استان یادآور شد: می‌طلبد مدیران ارشد استان و رسانه با هدف ایجاد وحدت، نمایش جذابیت‌ها، فرهنگ، تمدن و هویت اقوام، عشایر و ایلات ساکن در استان و با تکیه بر دو اصل هویت‌محوری و عدالت‌گستری، عملیات رسانه‌ای ویژه‌ای را طراحی کنند.

مدیرکل صدا و سیمای فارس از برگزاری اولین  جشنواره تولیدات رسانه ای اقوام و عشایر کشور در سطح ملی و با محوریت استان فارس  در بهمن‌ماه خبر داد و گفت: برگزاری این جشنواره می‌تواند یک رویداد ارزشمند فرهنگی در پاسداشت اقوام و عشایر و معرفی فرهنگ و هویت این بخش و پررنگ‌تر شدن جایگاه اقوام و عشایر کشور باشد.

وی، معرفی ظرفیت‌های فرهنگی، تاریخی، اقتصادی، اجتماعی اقوام و عشایر، بسترسازی تقویت وحدت و افزایش تعامل بین اقوام کشور، توجه به اشتراکات فرهنگی، مذهبی و آئینی اقوام ایرانی، توجه به عشایر به عنوان قطب مولد کشور و توجه به نقش تاثیرگذار زنان عشایر در عرصه‌های مختلف و نقش مدیریتی آنان در تحکیم بنیان خانواده را بخشی از  اهداف این جشنواره عنوان کرد.

مدیرکل صدا و سیمای فارس افزود: این جشنواره  در دو بخش تولیدات مراکز استان‌ها و بخش مردمی مدنظر است که شامل تولیدات رادیویی، تلویزیونی، و مجازی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ماهر در مدارس استان قزوین
  • میانگین مدت خدمت سربازان اعلام شد
  • اعظم بروجردی، الهام چرخنده داور یک رویداد تئاتری
  • سربازان زن صهیونیست دچار حملات پانیک می‌شوند
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مقدمه‌ای برای ایجاد اشتغال جوانان است
  • شیراز میزبان برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور می‌شود
  • ۲۴۰ هزار سرباز در کشور مهارت تخصصی فرا گرفتند
  • مهارت آموزی کارکنان وظیفه در استان
  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری