Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مازندران مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران گفت: تاکنون ۹۳۳۸ کشاورز مازندرانی ۷۳ هزار و ۱۷۶ تن گندم مازاد بر مصرف خود را به ارزش ۸۵۳ میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان به مراکز خرید تضمینی استان تحویل دادند.

عباسعلی وفائی نژاد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تاکنون بیش از ۷۵۱ میلیارد و ۱۷۶ میلیون تومان معادل ۸۸ درصد از مطالبات کشاورزان مازندرانی که گندم مازاد بر مصرف خود را به مراکز خرید تضمینی تحویل دادند، پرداخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وفائی نژاد افزود: مابقی وجوه نیز با توجه به ثبت اطلاعات محموله‌های دریافتی در سامانه «سیفا» در صف انتظار پرداخت قرار گرفت.

وی این مقدار خرید را در ۲۹ مرکز راه اندازی شده برای خرید تضمینی گندم استان عنوان کرد و گفت: مراکز خرید ملکی و کارخانه‌های آردسازی و سیلوهای بخش خصوصی و مراکز تعاونی روستایی از جمله این مراکز بودند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران گفت: گندم تولیدی کشاورزان مازندرانی با ۴ درصد افت مفید و یک درصد غیرمفید هر کیلو گندم به قیمت ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان و مبلغ ۱۰۰۰ تومان هم به عنوان تشویقی به کشاورزان بابت تحویل هر کیلو گندم به دولت یعنی مجموعا مبلغ ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان به کشاورز پرداخت خواهد شد.

وفائی نژاد در خصوص پرداخت وجه گندم به کشاورزان افزود: بلافاصله پس از تحویل گندم به مراکز خرید و ثبت اسناد مربوطه فایل پرداخت وجه به بانک کشاورزی ارسال و در کمترین زمان ممکن به حساب کشاورزان واریز خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه کشاورزان سطح زیر کشت گندم خود را در سامانه جامع پهنه بندی سازمان جهاد کشاورزی ثبت کنند خاطرنشان کرد: خرید تضمینی گندم از کشاورزانی که در سامانه مذکور ثبت نام نکرده اند انجام نخواهد شد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران افزود: کشاوزران در زمان تحویل محصول کپی کارت ملی و شماره حساب بانک کشاورزی خود را به همراه داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی خرید تضمینی گندم شرکت غله و خدمات بازرگانی استان نرخ خرید تضمینی گندم خرید تضمینی مراکز خرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۶۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۸ هزار تن گندم از کشاورزان استان بوشهر خریداری شد

رضا تنگستانی مکان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: امسال خرید گندم مازاد کشاورزان در ۱۳ مرکز خرید استان بوشهر صورت می‌گیرد که شامل ۲ مرکز دولتی انبار چغادک و سیلوی برازجان، ۳ مرکز کمیسیون کارخانجات آرد در دشتی، دشتستان و هشت مرکز مباشر تعاون روستایی است.

وی با اشاره به حضور ۳۲۰ دستگاه کمباین در استان بوشهر برای برداشت محصول گندم آبی خاطرنشان کرد: تاکنون حدود ۲۸ هزار و ۴۰۰ تن گندم از کشاورزان خریداری شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر نرخ خرید تضمینی گندم معمولی را هر کیلوگرم ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان عنوان کرد و ادامه داد: قیمت هر کیلوگرم گندم دوروم نیز ۱۸ هزار تومان تعیین شده است.

تنگستانی از پیش‌بینی برداشت حدود ۴۰ هزار تن گندم در این استان خبر داد و بیان کرد :۱۷ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان بوشهر تحت پوشش گندم آبی قرار گرفت.

کد خبر 6095565

دیگر خبرها

  • امسال نیازی به واردات گندم نداریم
  • آغاز خرید گندم و کلزا در مناطق گرمسیری استان کرمانشاه
  • ۲۸ هزار تن گندم از کشاورزان استان بوشهر خریداری شد
  • خرید تضمینی گندم به بیش از یک میلیون و ۲۵۰ هزار تن رسید
  • خریدار بیش از ۸۵۲ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی
  • کشاورزان کماکان چشم انتظار اصلاح قیمت خرید تضمینی گندم
  • تمهیدات لازم برای نگهداری دسترنج کشاورزان خوزستانی درنظر گرفته شد
  • خریداری بیش از ۸۵۲ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی
  • بازدید مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از مراکز خرید گندم در خوزستان
  • خرید بیش از ۲۱ هزار تن گندم در سیستان و بلوچستان