Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه، از دستگیری سه خانم که روی یکی از پل‌های هوایی شهر کرمانشاه اقدام به حرکات موزون کرده و باعث جریحه‌دار شدن عفت عمومی شده بودند، خبر داد.

به گزارش ایمنا، سرهنگ حسن حیدری اظهار کرد: پس از انتشار کلیپی در شبکه‌های اجتماعی که سه خانم روی یکی از پل‌های عابرپیاده شهر کرمانشاه اقدام به رقص و حرکات موزون کرده بودند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از آن جایی که این اقدام باعث جریحه‌دار شدن عفت عمومی جامعه شده و برخورد با این موضوع جزو مطالبات شهروندان کرمانشاهی بود تیمی از مأموران پلیس امنیت عمومی اقدامات همه جانبه‌ای برای شناسایی عاملان این موضوع آغاز کردند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه تصریح کرد: مأموران پلیس امنیت عمومی با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی هر سه عامل رقص و حرکات موزون شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی و رعایت موازین شرعی و قانونی این افراد دستگیر شدند.

وی با اشاره به تشکیل پرونده‌ای در این خصوص، از معرفی هر سه فرد دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

سرهنگ حیدری از برخورد قاطعانه پلیس با هرگونه ناهنجاری و اقدامات خلاف شرع و قانون خبر داد و گفت: اجازه نمی‌دهیم عده‌ای معدود در شهر شهیدپرور کرمانشاه ارزش‌ها و هنجارهای اخلاقی را زیرپا گذاشته و باعث جریحه‌دار شدن عفت عمومی شوند.

پلمب محل برگزاری یک جشن مختلط در کرمانشاه

رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه در ادامه، از پلمب باغ تالاری که محل جشن مختلط دختران و پسران بود، خبر داد.

حیدری اظهار کرد: پس از انتشار کلیپی در فضای مجازی که در آن تعدادی دختر و پسر به صورت مختلط اقدام به برگزاری جشن و پایکوبی کرده بودند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران پلیس امنیت عمومی استان با توجه به ایجاد جو نارضایتی در مردم شهیدپرور کرمانشاه و همچنین در راستای پاسخ به مطالبه عمومی جامعه برای برخورد با چنین مواردی، نسبت به شناسایی محل برگزاری جشن مختلط اقدام کردند.

حیدری تصریح کرد: مأموران پس از شناسایی محل از آن جایی که جشن مختلط برگزار شده باعث جریحه‌دار شدن عفت عمومی شده بود، نسبت به پلمب آن پس از هماهنگی با مقام قضائی اقدام کردند.

وی با اشاره به تشکیل پرونده‌ای برای متصدی باغ تالار محل برگزاری جشن، از معرفی وی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

منبع: فارس کد خبر 588071

منبع: ایمنا

کلیدواژه: رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق پلیس امنیت عمومی استان جشن مختلط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۶۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشن ترین تصاویر از رفتار پلیس آمریکا با دانشجویان | نحوه برخورد با دختر دانشجو را ببینید

دریافت 5 MB

به گزارش همشهری آنلاین، برگزاری تظاهرات در دانشگاه‌های آمریکا در حال افزایش است و پلیس هم با تظاهرات کنندگان به شدت برخورد می کند. به طرز برخورد پلیس با یک دختر جوان در آخر ویدئو دقت کنید.

پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان | ویدئو

کد خبر 847339 منبع: فارس برچسب‌ها دانشگاه - دانشجو خبر ویژه ایالات متحده آمریکا

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان شکستن شیشه‌ خودرو و مغازه‌ها در غرب تهران
  • دستگیری ۴ عامل تخریب شیشه‌ مغازه‌ها و خودروها در ملارد
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • خشن ترین تصاویر از رفتار پلیس آمریکا با دانشجویان | نحوه برخورد با دختر دانشجو را ببینید
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند