Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد بعد از آزار و اذیت یک معلول ذهنی در گچساران، از این معلول ذهنی و خانواده‌اش دلجویی کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، پس از انتشار خبر ضرب و شتم یکی از معلولان ذهنی مرکز توانبخشی گچساران، آریا مدیرکل بهزیستی استان به همراه مظلومی معاون مشارکت‌های مردمی و دبیر کمیسیون نظارت استان، با حضور در شهر سوق از توابع شهرستان کهگیلویه با خانواده این معلول ذهنی دیدار و از وی دلجویی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد با توجه به تعداد زیاد معلولان شهرستان کهگیلویه و همچنین بعد مسافت با شهرستان گچساران، قول مساعد مبنی بر پیگیری جهت صدور مجوز و راه اندازی مرکز نگهداری معلولین ذهنی پسرانه بالای 14 سال در شهرستان کهگیلویه خبر داد.

وی گفت: اقدامات و پیگیری‌های قانونی برای احقاق هر گونه حقوق تضییع شده این معلول وسایر معلولان مقیم در مراکز توانبخشی استان و برخورد قاطع با مسببان این موضوع در روزهای آتی در دستور کار بوده که نتیجه اقدامات و تصمیمات متخذه سریعا اطلاع رسانی خواهد شد.

ماجرای شکنجه یک معلول ذهنی در گچساران چه بود؟لایحه ارائه تسهیلات و خدمات به معلولان تصویب شدمشاور وزیر کار: مشکلات زنان معلول و مادران دارای فرزند معلول رسیدگی می‌شود

به گزارش تسنیم، هم اکنون تنها دو مرکز معلولین ذهنی مردانه بالای 14 سال در کهگیلویه و بویراحمد دایر بوده که با توجه به تعداد زیاد افراد مشمول ، نیاز به گسترش مراکز در سطح استان است.

انتهای پیام/544/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت کار وزارت کار کهگیلویه و بویراحمد معلول ذهنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۶۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای تسهیلات 40 میلیاردی به کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان + جزییات

به گزارش صدای ایران از ایرنا،روح اله خدابنده لو روز جمعه افزود: کارفرمایان با جذب مددجویان بهزیستی و ایجاد اشتغال برای این گروه علاوه بر اجر اخروی می‌توانند از مشوق‌های بیمه‌ای بهزیستی و تسهیلات کم بهره استفاده کنند.

به گفته این مسوول، تسهیلات اشتغال برای افراد دارای معلولیت از سن ۱۸ تا ۵۰ سالگی قابل پرداخت است.

وی اظهار داشت: همه مددجویان بهزیستی در حوزه‌های تخصصی توانبخشی، پیشگیری و اجتماعی منوط به اینکه پرونده فعال داشته و فاقد شغل باشند، می‌توانند از تسهیلات اشتغال بهزیستی بهره‌مند شوند.

مدیر کل بهزیستی زنجان با بیان اینکه مددجویان بعد از گذراندن دوره آماده‌سازی شغلی از سوی مددکار حوزه شغلی بهزیستی احراز صلاحیت می‌شوند، خاطرنشان کرد: مددجویان شاغل و حقوق‌بگیر بخش‌های دولتی و غیردولتی مشمول دریافت تسهیلات اشتغال بهزیستی نمی‌شوند.

دیگر خبرها

  • اعطای تسهیلات 4 میلیاردی به کارفرمایان در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • اعطای تسهیلات 40 میلیاردی به کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • تشریح جزئیات کنگره ۲۰۰۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد از زبان فرمانده سپاه فتح
  • اجلاسیه ۲٠۸ شهید ارتشی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران آغاز شد
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاس شهدای ارتش
  • ساخت مسکن برای بیش از ۱۴ هزار خانواده دارای ۲ معلول به بالا در کشور
  • ادای احترام فرمانده کل ارتش به مقام شامخ شهدا در گچساران + عکس
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش
  • ورود فرمانده کل ارتش ایران به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی با برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش در گچساران