Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: طی پنج روز آینده وزش باد نسبتا شدید همراه با گرد و خاک در نوار شرقی کشور رخ خواهد داد.

به گزارش ایران اکونومیست، «فریبا گودرزی» در مورد آخرین وضعیت جوی کشور، اظهار داشت: طی پنج روز آینده وزش باد به نسبت شدید همراه با گرد و خاک در نوار شرقی کشور به ویژه منطقه زابل داریم که در این مدت در برخی استان های واقع در غرب، جنوب غرب، جنوب و مرکز کشور پدیده گرد و غبار پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای سه روز آینده در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در برخی نقاط هرمزگان، جنوب کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان رگبار و رعد و برق پراکنده و وزش باد موقتی پدید می آید و این وضعیت برای روزهای شنبه و یکشنبه تشدید خواهد شد.

گودرزی خاطرنشان کرد: شرق دریای عمان برای چند روز آینده و دریای خزر برای روز جمعه، مواج و متلاطم پیش بینی شده است اما در سایر مناطق کشور برای روزهای آینده پدیده قابل توجهی رخ نخواهد داد.

به گفته این کارشناس سازمان هواشناسی، آسمان تهران صاف با گاهی وزش باد همراه است و بیشینه دما به ۳۵ درجه سانتیگراد می رسد.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: سیستان و بلوچستان ، فریبا گودرزی ، دریای عمان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان فریبا گودرزی دریای عمان روز آینده وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۶۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد

عکس آرشیوی است.

به گزارش «تابناک»، سید محسن هاشمی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به لغو محدودیت تردد در محور کندوان و آزادراه تهران - شمال گفت: در حال حاضر تردد در محور کندوان مسیر شمال -جنوب محدوده‌های دزد بن، هزار چم و ولی آباد نیمه سنگین و گاهی اوقات سنگین است.

وی افزود: همچنین تردد در محور هراز محدوده‌های چلاو، بایجان و شاهندشت به ویژه در مسیر جنوب به شمال نیمه سنگین تا سنگین و ترافیک در دیگر راه‌های استان عادی و روان است.

وی ادامه داد: از نظر شرایط جوی نیز هیچ گونه مداخله جوی در استان شاهد نیستیم.

دیگر خبرها

  • دمای هوا در شرق و جنوب شرق کاهش می‌یابد / تداوم فعالیت سامانه بارشی تا پنجشنبه
  • اعلام تخلیه ساکنان شرقی رفح برای حمله اسرائیل/حملات شدید حزب الله به مواضع نظامی اسرائیل با 70 موشک
  • ۲۰۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن برای عمران خواف تخصیص یافت
  • آغاز سامانه جدید بارشی از امروز؛ آسیب به محصولات کشاورزان
  • هواشناسی ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ورود سامانه بارشی جدید به ایران
  • تقسیم تهران به دو استان غربی و شرقی به کجا رسید؟
  • هشدار وقوع سیل برای روزهای آینده
  • هشدار وقوع سیل برای روزهای آینده در بیش از ۱۵ استان کشور
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد
  • ورود سامانه بارشی از دوشنبه به استان کردستان