Web Analytics Made Easy - Statcounter

وحید محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به سفر ریاست جمهوری و هیأت دولت به شهرستان گیلانغرب، اظهار کرد: بیست و هشتمین سفر ریاست جمهوری منشأ خیر و برکت فراوان برای استان کرمانشاه بوده و پیگیر مطالبات مردم شهرستان گیلانغرب هستیم.

وی افزود: مسائل و مشکلات شهرستان درحوزه‌های مختلف جمع‌بندی و ارائه شده و در جلسه شورای اداری با حضور سعید محمد رئیس مناطق آزاد کشور آخرین بررسی و نکات حائز اهمیت مطرح خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار گیلانغرب با اشاره به مشکلاتی از جمله آب شرب، راه‌های مواصلاتی و مبلمان شهری، تصریح کرد: مشکلات این حوزه‌ها سه اولویت مهم و اساسی شهرستان گیلانغرب بوده که در کنار این مشکلات در دیگر حوزه‌هایی از قبیل بهداشت و درمان با نبود سی تی اسکن، کمبود چارت تخصصی پزشکان، لزوم ایجاد مرکز بهداشتی درمانی و توسعه مرکز درمانی در بخش گواور و کمبود برخی امکانات پزشکی مواجه هستیم.

محمدی گفت: در حوزه‌های صنعت و معادن، صادرات و واردات و توسعه مرز، زیرساخت‌ها و خدمات عمران روستایی، امکانات و تجهیزات ورزشی، مراکز فرهنگی و هنری، کمبود فضاهای آموزشی و وجود مدارس کانکسی، لزوم ایجاد سایت و مجتمع اداری، ایجاد ادارات مرتبط در بخش گواور، شبکه‌های پایاب سدها، سامانه گرمسیری و همچنین امکان استفاده بهتر از ظرفیت سدها برای رونق کشاورزی و اقتصاد منطقه، حفظ منابع ارزشمند طبیعی شهرستان از مطالبات عمومی شهرستان گیلانغرب است.

وی خاطر نشان کرد: اجرای روکش آسفالت محورهای مواصلاتی شهرستان، آبرسانی به شهر و روستاهای دارای بحران تنش آبی، اصلاح و بازسازی شبکه‌های فرسوده، اجرای زیرساخت‌های بازارچه مرزی سومار و شروع عملیات اجرایی طرح جامع گمرکی، پیگیری عبور مسافر و زائرین عتبات عالیات از مرز و همچنین تأمین حذف نقاط کور آنتن دهی شبکه تلفن همراه و اینترنت در مرز سومار از دیگر پیگیری لازم و مطالبات سفر رئیس جمهور است.

محمدی بیان کرد: تخصیص آب از محل سامانه گرمسیری برای مصارف صنعتی و کشاورزی با توجه به اراضی مستعد شهرستان و امکان استفاده بهتر و بیشتر از ظرفیت سدهای موجود، امکان سرمایه گذاری و توسعه در بخش معادن قیر طبیعی با توجه به وجود بیشترین ذخایر این حوزه در شهرستان، ایجاد مجتمع رفاهی و خدماتی فرهنگیان و اردوگاه فرهنگی تفریحی با توجه به ظرفیت این امر در شهرستان، صدور مجوز خرید زمین به راه و شهرسازی برای تأمین مسکن ملی از دیگر موارد مطالبه شده شهرستان گیلانغرب از رئیس جمهور است.

کد خبر 5538131

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه گیلانغرب مرز سومار آبرسانی فرمانداری گیلانغرب عید سعید قربان بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه حجاب و عفاف آمار کرونا دعای عرفه اردبیل نماز عید قربان خراسان رضوی مشهد عید غدیر خم شیراز شهرستان گیلانغرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۶۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای شبکه اجرای قانون اساسی در استان بوشهر، منصوب و معرفی شدند

جلسه معارفه با حضور استاندار بوشهر و رئیس دیوان عدالت اداری کشور برگزار و محمد چمکوری، الله‌کرم خواجه و بتول گرگین به‌عنوان اعضای شبکه پیگیری اجرای قانون اساسی در این استان منصوب و معرفی شدند.

این شبکه برای نخستین بار پس از پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل شده و در حکم انتصاب اعضای شبکه پیگیری اجرای قانون اساسی در استان بوشهر که از سوی معاون قانون اساسی معاون حقوقى رئیس جمهور و دبیر هیئت پیگیری اجرای قانون اساسی صادر شده، آمده است: در راستای مردمی‌سازی پیگیری اجرای قانون اساسی موضوع ماده یکم دستورالعمل نحو اعمال مسئولیت رئیس جمهور در اجرای قانون اساسی ابلاغی سوم مرداد ۱۴۰۱ رئیس جمهور و به منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌های استانی در حوزه اجرای میثاق ملی (قانون اساسی) موضوع ماده هشتم دستورالعمل فوق‌الذکر و با لحاظ ماده دوم شیوه تشکیل و فعالیت‌های شبکه پیگیری اجرای قانون اساسی در کشور به موجب این حکم محمد چمکوری، الله‌کرم خواجه و بتول گرگین به‌عنوان عضو شبکه پیگیری اجرای قانون اساسی در استان بوشهر منصوب می‌شوید.

استاندار بوشهر در این آیین اظهار داشت: ۳ نفر از حقوقدانان سلیم‌النفس و با کیفیت به عنوان عضو شبکه پیگیری اجرای قانون اساسی در استان معرفی شده اند و امیدوارم در این مسیر به توفیقات مورد نظر برسند.

احمد محمدی زاده افزود: قانون اساسی مظهر اهداف انقلاب اسلامی است و اجرای دقیق آن موجبات اعتلای نظام می‌شود.

وی اضافه کرد: اجرای صحیح قانون اساسی، درمان برخی مشکلات جامعه است و باید اساسا کار‌ها بر معیار قانون اساسی انجام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی تجهیز و تکمیل چاه و خط انتقال آب تم‌تم در شهرستان جوانرود
  • تخصیص اعتبارات لازم برای حوزه میراث‌فرهنگی شهرستان گرمی
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی به شهر جوانرود
  • چه کسانی در دوم انتخابات مجلس می‌توانند شرکت کنند؟/ اعتبارنامه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری با طراحی جدید ارائه خواهد شد/ همه شعب اخذ رای امکان برخط بودن را دارند و استعلام‌ها به صورت برخط انجام می شود/ از بین ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات مجلس، ۲۵ نفر هم ا
  • تمامی امکانات و تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت‌
  • پیشرفت ۹۵درصدی پروژه آبرسانی به جوانرود باهدف کاهش تنش آبی این شهرستان
  • برآورد ۲۱۸ میلیارد تومانی برای تونل بلوار شهید کبیری
  •  توسعه گردشگری با مشارکت مردم میسر می‌شود
  • امکان تامین نهاده دام و طیور با کشت فراسرزمینی/می توان هاب غذایی منطقه شد
  • اعضای شبکه اجرای قانون اساسی در استان بوشهر، منصوب و معرفی شدند