Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف قاچاق سازمان یافته و فرآوردهای نفتی 20 کانتینر حامل 440هزار لیتر فرآورده نفتی از نوع نفت گاز به ارزش 154 میلیارد ریال در بندرعباس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان،  سردار" غلامرضا جعفری"  در این رابطه بیان داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی و فنی موفق به شناسایی باند قاچاق سازمان یافته فرآورده های نفتی شدند که با مدارک صوری اقدام به قاچاق سوخت از نوع گازوئیل در پوشش روغن پایه معدنی می کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفری، افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی، پس از چندین روز پایش و تحت نظر قرار دادن محوطه شرکت موصوف در منطقه ویژه اقتصادی یکی از گمرکات استان از انجام فعالیت مجرمانه و وجود تعدادی کانتینر 20 فوت حامل سوخت قاچاق مطمئن شدند.

وی، تصریح کرد: پس از هماهنگی با مقام قضائی، گمرک و یگان حفاظت بنادر از محوطه مذکور بازدید و از تمام محموله های مشکوک به فرآورده های نفتی نمونه برداری و به آزمایشگاه ارسال شد که طبق جوابیه مشخص شد تعداد 20 کانتینر حاوی 440هزار لیتر فرآورده نفتی از نوع نفت گاز است که در پوشش روغن پایه معدنی اظهارشده بودند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش سوخت های مکشوفه را 154 میلیارد ریال بر آورد کرده اند، عنوان کرد: در این راستا اعضای شرکت موصوف دستگیر و به همراه پروندهای متشکله برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان ،خاطرنشان کرد: مبارزه با سود جویان و قاچاقچیان منابع ملی از اولویت های این پلیس است و از شهروندان درخواست می شود در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک در این زمینه، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرآورده های نفتی کشف قاچاق برنا هرمزگان قاچاق سازمان 154 میلیاردی در هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۶۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه‌کرد ۵.۵ میلیارد یورویی دولت سیزدهم برای بهبود وضع هوا و کاهش سوختن گازهای مشعل

رئیس سازمان حفاظت محیط‌ زیست از اختصاص و هزینه ۵.۵ میلیارد یورو برای بهبود وضع هوا و کاهش گازهای مشعل در کشور خبر داد.

علی سلاجقه در گفت‌وگو با خبرنگار شانا، با بیان اینکه دولت سیزدهم گام‌های اساسی نسبت به رفع دغدغه محیط‌ زیستی مردم برداشته است، بیان کرد: در این دولت تاکنون ۵۴ مشعل خاموش شده و ۵.۵ میلیارد یورو برای بهینه‌سازی سوخت و بهبود وضع هوا اختصاص یافته و هزینه شده است.

وی با تأکید بر اینکه روند کاستن از آلودگی هوا به‌واسطه تأسیسات نفتی از جمله پتروپالایشگاه‌ها و پالایشگاه‌های گازی تداوم خواهد یافت، گفت: پارسال کمترین مازوت‌سوزی را در کشور نسبت به سال‌های پیش شاهد بودیم.

گفتنی است رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست چندی پیش با اشاره به اینکه دولت سیزدهم گامی اساسی در موضوع کیفی‌سازی و بهینه‌سازی مصرف سوخت در ۱۰ پالایشگاه کشور برداشته است، تصریح کرده بود: این پالایشگاه‌ها حتی در زمینه کاهش تولید مازوت و گوگردزدایی از فرآورده‌های نفتی نیز در حال اجرای پروژه هستند.

دیگر خبرها

  • هزینه‌کرد ۵.۵ میلیارد یورویی دولت سیزدهم برای بهبود وضع هوا و کاهش سوختن گازهای مشعل
  • انجام بیش از ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده
  • کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • توقیف بیل مکانیکی میلیاردی در هرمزگان
  • انجام ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع
  • مشکل سرایت بنزین به آب‌های سطحی اهواز در حال رفع است
  • بیانیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز در خصوص سرایت بنزین به آب‌های سطحی
  • اتباع و قاچاق سوخت دو مسئله اصلی هرمزگان
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هندیجان