Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف قاچاق سازمان یافته و فرآوردهای نفتی ۲۰ کانتینر حامل ۴۴۰هزار لیتر فرآورده نفتی از نوع نفت گاز به ارزش ۱۵۴ میلیارد ریال در بندرعباس خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی و فنی موفق به شناسایی باند قاچاق سازمان یافته فرآورده های نفتی شدند که با مدارک صوری اقدام به قاچاق سوخت از نوع گازوئیل در پوشش روغن پایه معدنی میکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی، پس از چندین روز پایش و تحت نظر قرار دادن محوطه شرکت مورد نظر در منطقه ویژه اقتصادی یکی از گمرکات استان، تعدادی کانتینر حامل قاچاق سوخت کشف کردند. 

کشف ‌400 هزار لیتر‌ سوخت قاچاق در ‌بندرعباس/ محموله در 20 کانتینر "‌روغن پایه" جاساز شده ‌بود150 هزار لیتر سوخت قاچاق در میناب کشف شد180 هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد275 هزار لیتر سوخت قاچاق در آب‌های بندرعباس کشف شد

این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: پس از هماهنگی با مقام قضائی، گمرک و یگان حفاظت بنادر، ماموران پلیس از محوطه این شرکت بازدید کردند و با انجام آزمایش از کانتینرها، طبق جوابیه مشخص شد تعداد 20 کانتینر حاوی 440 هزار لیتر فرآورده نفتی از نوع گازوئیل در این محوطه برای قاچاق دپو شده است. 

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش سوخت‌های مکشوفه را 154 میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، تصریح کرد: در این راستا اعضای این شرکت دستگیر و به همراه پروندهای تشکیل شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار جعفری در خاتمه خاطرنشان کرد: مبارزه با سود جویان و قاچاقچیان منابع ملی از اولویتهای این پلیس است و از شهروندان درخواست میشود در صورت مشاهده، برای برخورد با هرگونه موارد مشکوک در این زمینه، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/864/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سوخت قاچاق هزار لیتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۶۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن ۲۹۰ کارت سوخت در کردستان

جهانبخش نوکانی  در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: از تعداد کارت های مسدود شده ۲۴۹ کارت سوخت بنزین و ۴۱ کارت نفتگاز در استان کردستان به علت عرضه خارج از شبکه مسدود شده است.

 مدیر شرکت ملی فرآورده‌های نفتی منطقه‌ای کردستان با بیان اینکه ۷۰ درصد مسدودیت‌ها مربوط به رانندگان تاکسی می‌باشد در ادامه افزود: ۵۰ درصد مربوط به شهرستان مریوان است.

وی افزود: از ابتدا سال جاری تا کنون ۶۳۸ بازدید از جایگاه‌های سوخت در سطح استان انجام شده است.

مدیر شرکت ملی فرآورده‌های نفتی منطقه‌ای استان کردستان گفت: از ۲۵ دی سال گذشته تاکنون ۲۳ میلیون لیتر نفتگاز در قالب طرح فول باک در مرزهای استان عرضه شده است.

نوکانی از ۲۳۸ هزار و ۵۶۶ لیتر تخلف بنزین صورت گرفته در استان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • کشف ۸۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • مسدود شدن ۲۹۰ کارت سوخت در کردستان
  • ضربه مهلک قاچاق کالا بر پیکر اقتصاد
  • دپو بیش از ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در شیراز
  • فروش بیش از ۵۲۶ میلیارد و ۹۷۲ میلیون تومان فرآورده‌های نفتی
  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد
  • کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر عباس
  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 
  • کشف ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندرعباس