Web Analytics Made Easy - Statcounter

همانطور که قبلاً گزارش داده بودیم، احتمالاً اولین هدست واقعیت افزوده (AR) اپل در سه ماهه سوم ۲۰۲۳ در قفسه فروشگاه‌ها قرار خواهد گرفت. اگرچه این خبر خوبی است، اما احتمالا این هدست قیمت بالایی خواهد داشت. برچسب حدود ۳۰۰۰ دلاری برای این محصول، به این معنی است که این هدست اپل، برای همه مناسب نخواهد بود. با این حال ممکن است اپل گزینه ارزان‌تری را هم ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها مشکل این است که احتمالا باید تا سال ۲۰۲۵ صبر کنید.

به گفته تحلیلگر مشهور مینگ چی کو، اپل احتمالا نسل دوم هدست واقعیت افزوده خود را در نیمه اول سال ۲۰۲۵ عرضه خواهد کرد. اما این بار، اپل ممکن است به جای یک مدل گران قیمت، دو نسخه را معرفی کند. یکی با عملکرد بهتر و احتمالاً برچسب قیمتی بیشتر و دیگری یک مدل مقرون به صرفه‌تر که برای افرادی طراحی شده که نمی‌توانند هزینه کنند یا نمی‌خواهند چنین مبلغ هنگفتی را برای یک هدست واقعیت افزوده بپردازند.

کو در مورد قیمت احتمالی هدست ارزان قیمت Apple AR یا مشخصات احتمالی آن چیزی نگفته است و ما دقیقا نمی‌دانیم که این مدل چقدر مقرون به صرفه خواهد بود.

البته خود اپل هنوز چیزی در مورد این موضوع نگفته است، با این حال، این امکان برای این شرکت وجود دارد که چنین مدل مقرون به صرفه‌ای را عرضه کند.

بیشتر بخوانید

آزمایش هدست AR/VR اپل توسط هیئت مدیره این شرکت باشگاه خبرنگاران جوان فضای مجازی دريچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واقعیت افزوده هدست واقعیت افزوده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۶۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های اقتصادی استان یزد در نمایشگاه ایران اکسپو ارائه می‌شود

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد،محمد دهقان منشادی اظهار داشت: این نمایشگاه هشتم تا دوازدهم اردیبهشت ماه امسال با حضور بیش از دو هزار نفر از مدیران ارشد، صنعتگران، تجار و بازرگانان خارجی در محل نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد گفت: در این نمایشگاه 135 فرصت سرمایه گذاری استان  با حجم سرمایه گذراری اولیه 126 هزار و 231 میلیارد ریال در بخش های گردشگری، صنعت و کشاورزی به منظور معرفی و جذب سرمایه گذار عرضه می شود.

دهقان منشادی اظهار داشت: این ظرفیت ها در تمامی شهرستان های استان یزد وجود دارد و زیرساخت های لازم از جمله زمین، آب، برق، گاز و غیره آماده است و سرمایه گذاران تنها باید نسبت به تامین مالی اقدام نمایند. 

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی یزد گفت: استان آماده جذب سرمایه گذاری است و از فعالان این بخش حمایت خواهیم کرد و مشوق های لازم را در اختیار انها قرار خواهیم داد.

دیگر خبرها

  • ارائه ۲ زنجیره برتر زنجان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ +فیلم
  • ۳ برابر شدن سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد/ ۲۰۰ بسته سرمایه‌گذاری فردا رونمایی می‌شود
  • ضرب‌الاجل به پاستور
  • چه تیم‌هایی در جام جهانی باشگاه‌ها 2025 شرکت می‌کنند؟
  • تاکسی هوایی امارات تا پایان 2025 به راه می افتد
  • ارائه طرح جنگلداری چندمنظوره توسط محقق ایرانی
  • فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های اقتصادی استان یزد در نمایشگاه ایران اکسپو ارائه می‌شود
  • گیلان با ۹۰ همت فرصت سرمایه‌گذاری در نمایشگاه اکسپو حضور دارد
  • انتقال آلفونسو دیویس به رئال مادرید منتفی خواهد شد؟
  • ضرب الأجل قالیباف به دولت رئیسی