Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@10:47:03 GMT

دو ملی پوش کوراش به پاریس دعوت شدند

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۸۶۸۶۳

دو ملی پوش کوراش به پاریس دعوت شدند

به گزارش خبرنگار مهر، چهارمین مرحله از رقابت‌های جایزه بزرگ کوراش تحت عنوان جام ریاست جمهوری چهارم مردادماه به میزبانی فرانسه در شهر پاریس برگزار خواهد شد.

بر همین اساس از سوی فدراسیون کوراش فرانسه از دو سنگین وزن کوراش کشورمان برای حضور در این مسابقات دعوت بعمل آمده است.

فاطمه برمکی قهرمان بزرگسالان آسیا در سال ۲۰۲۲ و فرزین شاهباز ملی پوش حاضر در رقابت‌های جایزه بزرگ استانبول دو ورزشکاری هستند که در وزن آزاد از سوی کمیته برگزاری مسابقات دعوت شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین محمد رضا نصیرنژاد دبیر کل فدراسیون جهانی کوراش و حیدر فرمان رئیس فدراسیون جهانی کوراش نیز به این مسابقات دعوت شده اند.

این چهارمین رقابت‌های جایزه بزرگ است که در سال جاری پس از رقابت‌های فرانکفورت آلمان، کارادنیز بلغارستان و استانبول ترکیه برگزار می‌شود.

کد خبر 5538033

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی کوراش مسابقات جایزه بزرگ تیم ملی کوراش ایران تیم ملی فوتبال ایران فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران دراگان اسکوچیچ لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس فدراسیون فوتبال کشتی آزاد فدراسیون فوتبال ایران انتخابات فدراسیون فوتبال هندبال تیم ملی بسکتبال یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۶۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، با درخواست کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی و موافقت فدراسیون کشتی محمدعلی گرایی در وزن ۸۲ کیلوگرم به اردوی این تیم دعوت شد.

دیگر خبرها

  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  •  میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • دعوت از اکبر فلاح به کمیته فنی مسابقات کشتی نونهالان
  • دعوت آزادکار نوجوان قمی به اردوی تیم‌ملی
  • نحوه اعزام حسن یزدانی به المپیک؛ بحران بزرگ یا یک اتفاق عادی؟!
  • سرگیجه در کشتی؛ محمدعلی گرایی به تیم ملی دعوت شد
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • فراخوان چهارمین گروه هنرمندان واجد شرایط مسکن هنرمندان ساکن استان تهران