Web Analytics Made Easy - Statcounter

حبیب الله اخلاقی که برای برگزاری یک کلاس درجه ۳ کشتی فرنگی به دعوت هیات کشتی استان هرمزگان در بندرعباس به سر می برد، روز پنجشنبه در نشست با خبرنگاران افزود: برگزاری جشنواره کشتی در جاهای دیدنی شهر بندرعباس می تواند به پیشرفت کشتی استان کمک کند و ارتقا دانش مربیان کشتی استان با برگزاری کلاس های مختلف مربیگری از دیگر راه های پیشرفت کشتی استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قهرمان سابق کشتی فرنگی در مورد دو دوره مختلفی که به عنوان کشتی گیر ومربی در کنار( بنا ) بوده است خاطر نشان کرد: قبل از آنکه به عنوان مربی در کنار محمد بنا باشم، خودم را شاگرد او می‌دانم چه آن وقت که کشتی می‌گرفتم و چه حالا که از او درس مربیگری می‌گیرم، او عاشق کشتی است و به صورت مرتب فکر و ذهنش برنامه جالب و جذابی برای کشتی کشور دارد، برای قهرمان‌ها و هم برانگیخته کردن کشتی گیران در سطح کشور، همیشه برنامه دارد.

وی ادامه داد: افتخاراتی که تیم محمد بنا در المپیک ۲۰۱۲ لندن و ۲۰۲۰ توکیو به دست آورد، باعث شد که بعد از آن بارها و بارها نوجوانان و جوانان ما قهرمان جهان شوند، یکی از دلایل این نتایج، سه طلای تیم محمد بنا در لندن بود و انگیزه‌ای که تیم بنا به کل کشتی فرنگی ایران داد و امیدوارم در المپیک پاریس کشتی ما پرچم دار و افتخار افرینی اش را تکرار کند.
 دبیر هیات کشتی هرمزگان به بیان فعالیت های هیات پرداخت واظهار داشت: برای نخستین بار کلاس مربیگری درجه ۳ کشتی فرنگی دراستان برگزار می شود که برگزاری اینگونه کلاس ها می تواند تاثیر بسزایی در پیشرفت کشتی استان داشته باشد.

شهبازی افزود: با تعاملی که با آموزش وپرورش استان برقرار کرده ایم توانستیم کانون کشتی را در بندرعباس راه اندازی کنیم.

دبیر هیات کشتی استان یکی از حامیان کشتی را رسانه ها دانست وافزود: رسانه با انعکاس فعالیت های کشتی استان می توانند تعداد علاقه مندان به کشتی را افزایش دهند و حمایت مسوولان را به کشتی بیشتر کند.

برچسب‌ها هرمزگان فدراسیون کشتی بندرعباس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هرمزگان فدراسیون کشتی بندرعباس هرمزگان فدراسیون کشتی بندرعباس کشتی فرنگی کشتی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۶۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۴۴ مربی عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج در بندرعباس

حجت الاسلام موسی پولادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در مراسم تجلیل از مربی و هادیان سیاسی رده‌های بسیج سپاه ناحیه بندرعباس گفت: شهید مطهری در دوران زندگی خود برای اسلام خدمات ارزنده‌ای ارائه، و با جریان‌ها و اندیشه‌های انحرافی مبارزه کرد.

از هشتم تا ۱۲ اردیبهشت ماه هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • تجلیل از ۴۴ مربی عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج در بندرعباس
  • نواخته شدن زنگ سپاس در مدارس هرمزگان
  • تحویل ۹ شیء تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان
  • تحویل ۹ شئ تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان
  • دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • قدرت نفوذ رسانه در بازتاب اعتراضات آمریکا و اروپا نمایان شد