Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@15:01:53 GMT

لیست مراکز واکسیناسیون عمومی کرونا در شهر اصفهان

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۸۶۹۰۸

لیست مراکز واکسیناسیون عمومی کرونا در شهر اصفهان

دانشگاه علوم پزشکی اصفهان لیست مراکز واکسیناسیون عمومی دزهای قبلی و یادآور کرونا (دز چهارم) را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مرکز بهداشت استان در راستای واکسیناسیون عمومی و تزریق دزهای قبلی و یادآور (دز چهارم) با درنظر گرفتن ۱۱ مرکز منتخب واکسیناسیون، آماده خدمت‌رسانی به شهروندان است.

شهروندان جهت تزریق دز یادآور می‌توانند به همه مراکز (خدمات جامع سلامت شهری و روستایی، پایگاه‌های سلامت و خانه‌های بهداشت) در ساعت اداری هشت لغایت ۱۲:۴۵ مراجعه و واکسن تزریقی خود را انتخاب کنند و در غیر این صورت می‌توانند به ۱۱ مرکز منتخب واکسیناسیون در اصفهان یا مرکز منتخب هر شهرستان مراجعه و در ساعت مذکور از سبد کامل واکسن، واکسن تزریقی خود را انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساعت فعالیت مراکز منتخب واکسیناسیون به شرح ذیل است:

شیفت صبح از ساعت هشت لغایت ۱۲:۳۰ و شیفت عصر از ساعت ۱۷ لغایت ۲۰:۳۰

سبد کامل واکسن: (سینوفارم، برکت، پاستوکووک، کووپارس رازی و اسپایکوژن)

کد خبر 588101

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مراکز واکسیناسیون کرونا مراکز واکسیناسیون کرونا در اصفهان تعداد مراکز واکسیناسیون در اصفهان آغاز به کار مراکز واکسیناسیون برنامه مراکز واکسیناسیون تعطیلی مراکز واکسیناسیون در اصفهان شلوغی مراکز واکسیناسیون مراکز واکسیناسیون 24 ساعته کاهش مراکز واکسیناسیون مراکز واکسیناسیون 70 ساله ها دوز چهارم واکسن کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۶۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان

آفتاب‌‌نیوز :

میثم معزی ظهر امروز در گفت و گویی رسانه‌ای گفت: تمامی بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی در آماده‌باش کامل برای ارائه خدمات به بیماران دچار تنگی نفس هستند.

وی افزود: به علت آلودگی هوا در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۶۹ نفر به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز مراجعه کرده‌اند.

معزی ادامه داد: از این تعداد ۲۵۴ نفر امروز به علت وقوع گرد و خاک در استان به مراکز درمانی و بیمارستانی دانشگاه مراجعه کرده‌اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: افرادی که دچار بیماری‌های قلبی، عروقی و تنفسی هستند در شرایطی که هوا آلوده است در فضای باز تردد نکنند و در صورت درد و یا سوزش قفسه سینه به بیمارستان مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • لیست بهترین جراح فک و صورت تهران
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی