Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-جمعی از معلمان آزاد مدارس غیر انتفاعی ،به نمایندگی از سایر همکاران، در دیدار با نماینده شهر قزوین به ایراد مطالبات خود پرداخته و با بیان برخی از مشکلات خواهان رسیدگی در مجلس توسط نمایندگان خود شدند.

در این دیدار که عصردیروز،صورت گرفت،نمایندگان نیروهای آزاد مدارس غیر دولتی با اشاره به اظهارات مسئولان بر کمبود شدید نیرو بهترین گزینه برای جبران، به کارگیری معلمان خلاق و با انگیزه مدارس غیردولتی دانستند که نزدیک به چند هزار معلم زبده و کارآزموده را شامل می‌شود که دارای حکم گزینش و صلاحیت لازم ،تحصیلات عالیه ،چندین سال تجربه کار مفید و آشنا با دوره های آموزشی، که به مراتب همه دوره ها را همگام با نیروهای فرهنگی گذرانده اند و نیازمند صرف وقت و هزینه هنگفت دولت ،جهت برگزاری دوره های آموزشی و ضمن خدمت و یک ساله و آزمون نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نیروهایی که بعد از این همه سال کار در امر تعلیم و تربیت کشور آن هم با دریافتی ناچیز نداشتن بیمه کامل، نبود هیچ حقوق و بیمه ای در تابستان، نداشتن عیدی مصوب ،حق استفاده از امکانات و تسهیلات و مزایای مالی و رفاهی فرهنگیان، قراردادهای هشت یا نه ماهه، از همه مهمتر، نبود امنیت شغلی و نبود پشتیبانی و رسیدگی مسئولین،حق خود میدانند که دیگر به این ظلم پایان داده شود و برای برقراری عدالت استخدامی و رفع تبعیض بین معلمان غیر دولتی با سایر معلمان ،با استخدام رسمی،چه بسا با اولویت سن،مقطع تحصیلی و سابقه کاری،آنان را به جایگاه واقعی خود برسانند و با حمایت نمایندگان خود در مجلس از استخدام نیروهای آزاد مدارس غیر انتفاعی ،بار دیگر مردم عزیز کشور،شاهد رسیدن صدای دادخواهان به مسئولان باشند.

در ادامه دکترسیاهکلی،نماینده شهر قزوین در پاسخ به مسائل ذکر شده از جمله حقوق نیروهای آزاد مدارس غیر دولتی، تاکید کردند که هدف از طرح رتبه بندی معلمین،تمامی نیروهایی بوده که نام معلم به خود می گیرند و محدود به عنوان خاصی اعم از رسمی و نهضتی و آزاد نیست و همگی آنان را شامل می شود و مخالفت شدید خود را نسبت به قرار دادن عناوین مختلف برای معلمین مانند نهضتی و آزاد اعلام کردند.
دکتر سیاهکلی، با ابراز ناراحتی شدید از حقوق و مزایای نیروهای آزاد ،در تماسی که همزمان با جلسه، با مسئول مرتبط آموزش و پرورش قزوین داشتند،خواستار پیگیری و رسیدگی سریع به مشکلات مطرح شده در این زمینه شدند..
در ادامه دکتر سیاهکلی،در پاسخ به انتقاد و ناراحتی نمایندگان حاضر نیروهای آزاد مدارس غیر انتفاعی،در رابطه با تفاوت در نوع جذب با سایر گروه ها در دوره قبل و در حال مشروط به قبولی در آزمون های مشترک استخدامی با سایر افراد،اینگونه بیان داشتند ؛
افرادی که تا سال 1400 با نام معلم مشغول به کار شدند،می بایست با گذراندن دوره های آموزشی،جذب آموزش و پرورش شوند
ایشان در بیانات خود تاکید بر نام  معلم داشتند و مسئله رتبه بندی را مختص بر این نام و نه فقط آموزش و پرورش دانسته و این طرح را شامل تمامی عناوین معلمی از جمله معلمان آزاد مدارس غیرانتفاعی عنوان کردند.

در پایان دکتر سیاهکالی،با تاکید به پیگیری مطالب مطرح شده از جمله نحوه جذب و حقوق و... ناراحتی و همدردی خود را با مسائل موجود برای نیروهای آزاد مدارس غیر انتفاعی ابراز نموده و  در پاسخ به سوال یکی از حضار،در رابطه با زمان پیگیری نیروهای آزاد مدارس غیر انتفاعی قزوین ،از روند نتیجه انتقال مطالبات به مجلس ،هفته آتی را عنوان کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مدارس غیر انتفاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۶۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان برگزاری آزمون استخدامی مربی پرورشی، مراقب سلامت و مشاور مدارس

وزیر آموزش‌ و پرورش از برگزاری آزمون مشاغل کیفیت بخشی در روز جمعه، چهاردهم اردیبهشت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رضا مراد صحرایی با اشاره به برگزاری آزمون مشاغل کیفیت بخشی در روز جمعه، چهاردهم اردیبهشت اظهار کرد: در این آزمون حدود ۱۹ هزار و ۲۰۰ مربی پرورشی، ورزشی، مراقب سلامت و مشاور جذب و از اول مهر امسال وارد آموزش و پرورش می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه طبق قانون این افراد باید امتیازاتی به دست بیاورند تا مشمول رتبه‌بندی شوند، افزود: تلاش می‌کنیم از همان ابتدا این افراد مشمول رتبه‌بندی شوند.

وزیر آموزش‌وپرورش درباره برنامه‌های استخدامی سال آینده وزارتخانه گفت: برنامه‌های سال ۱۴۰۴ و کار برنامه‌ریزی سال آینده، بعد از اجرای آزمون‌ها و اواسط فصل پاییز شروع می‌شود.

منبع: ایسنا

کد خبر 750018

دیگر خبرها

  • در دولت سیزدهم بیشترین مجوز برای جذب معلم صادر شده است
  • در دولت سیزدهم بیشترین مجور برای جذب معلم صادر شده است
  • اولویت اصلی دولت آموزش و پرورش است
  • زمان برگزاری آزمون استخدامی مربی پرورشی، مراقب سلامت و مشاور مدارس
  • از کلاس‌هایی که معلم نداشت تا رتبه بندی‌هایی که شاکی داشت
  • نباید با معلم‌مان کشتی بگیریم/ دولت‌ها تا یک سال اول‌شان به معلم‌ها توجه می‌کنند/ حضور طلاب در مدارس مسبوق به سابقه است/ «نیرزاده» هم طلبه بود
  • تمامی معلمان رتبه‌بندی می‌شوند / ۶۷ هزار فرهنگی در شرایط بازنشستگی 
  • افزایش ۲ برابری حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان | همه معلمان رتبه‌بندی می‌شوند مگر اینکه...
  • موافقت با افزایش حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان
  • حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان دو برابر می شود/ ۶۷ هزار فرهنگی در آستانه بازنشستگی