Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور در جمع پرشور مردم شهرستان سرپل‌ذهاب قول داد؛ بحث امهال تسهیلات مناطق زلزله‌زده مجدد در دستور کار دولت قرار می‌گیرد.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت‌الله ابراهیم رییسی رئیس جمهور در جریان بیست‌و هشتمین سفر استانی در بدوورورد به استان کرماناشه بلافاصله با بلگرد عازم شهرستان سرپل‌ذهاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شهرستان سرپل‌ذهاب در زمان جنگ تحمیلی ۸۵۰ شهید را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرد؛ رئیس جمهور با حضور در حرم مطهر احمد ابن اسحاق (ره) ضمن زیارت مرقد مطهر این محدث بزرگ قمی ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا و قرائت فاتح با جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران شهرستان دیدار و آن‌ها را مورد تفقد و دلجویی قرار داد.

آیت‌الله رییسی در ادامه در جمع پرشور مردم این شهرستان در بقعه احمد ابن اسحاق حضور یافت که امام جمعه شهرستان سرپل‌ذهاب ضمن خیر خدمت ریاست محترم جمهور چند درخواست را تیتر وار از ایشان داشتند که مهمترین آن امهال وام‌های اعطایی به مردم شریف مناطق زلزله‌زده و حل مشکل آبرسانی به روستا‌های تابعه بود.

رئیس جمهور در این دیدار مردمی با اشاره به رشادت‌ها و جانفشانی‌های مردم این دیار، گفت: مردم این دیار از جان خود گذشتند تا آرامش و امنیت را برای کشور رقم بزنند.

وی اشتغالزایی را از برنامه‌های اصلی دولت در استان کرمانشاه عنوان کرد و گفت: ایجاد کار مولد می‌تواند به رونق تولید منجر شود.

وی با اشاره به موضوع اشتغال و رفع بیکاری در منطقه، گفت: با توجه به پتانسیل‌های شهرستان و هم‌جواری با قصرشیرین و مرز مشترک با عراق فرصتی خوب برای فراهم شدن زمینه اشتغال در این منطقه است.

رئیس جمهور در ادامه به مردم شهرستان سرپل‌ذهاب قول داد؛ بحث امهال تسهیلات مناطق زلزله‌زده مجدد در دستور کار دولت قرار می‌گیرد.

ادامه دارد ...

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آیت الله رئیسی رئیس جمهور سفر استانی سفر استانی رئیس جمهور سفر استانی رئیسی سفرهای استانی سفرهای استانی رئیس جمهور سفرهای استانی رئیسی شهرستان سرپل ذهاب مناطق زلزله زده رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۷۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید| نه قوه قضاییه لایحه عفاف و حجاب را گردن می گیرد نه دولت رئیسی!

غلامرضا نوری قزلجه، نماینده بستان آباد در مجلس یازدهم، در بخشی از گفتگوی خود در «کافه خبر» خبرگزاری خبرآنلاین، گفت: همین الان هم دولت یا قوه قضاییه می توانند لایحه عفاف و حجاب را پس بگیرند.

۲۷۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899743

دیگر خبرها

  • دستور رئیسی برای طراحی جت ۱۰۰ نفره / معاون علمی رییس جمهور: پیش‌قرارداد‌های ۱۲ جت بسته شده
  • توجه به استان تهران در نگاه متوازن دولت
  • تاکید رئیسی بر حضورگسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • ۱ فوتی و ۱ مصدوم در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب
  • غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در سرپل ذهاب
  • رفع تنش آبی مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه از دولت
  • خالص سازها به سراغ قالیباف رفتند /حمله همه جانبه برای جلوگیری از ریاست مجدد قالیباف بر مجلس /پایداری ها پشت متکی می ایستند؟
  • ببینید| نه قوه قضاییه لایحه عفاف و حجاب را گردن می گیرد نه دولت رئیسی!
  • رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد
  • ابراهیم رئیسی دوباره از «گشت ارشاد مدیران» گفت؛ در دستور باشد!