Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@02:29:29 GMT

«عمارت هیتلر» نقد و بررسی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۸۷۲۴۰

«عمارت هیتلر» نقد و بررسی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سی‌وششمین نشست «آینه بندان» روز شنبه ۲۵ تیرماه ساعت ۱۶ در سالن طاهره صفارزاده با حضور مجید قیصری و شهریار عباسی به عنوان منتقد و خسرو عباسی به عنوان مجری کارشناس برگزار می‌شود.

داود خدایی در تازه‌ترین اثر خود «عمارت هیتلر» به سراغ سوژه‌ای در دل تاریخ ایران پیش از انقلاب اسلامی و سال‌های پس از پیروزی انقلاب، در شهر تبریز رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راوی این اثر که از خانواده قاجار است، ناخواسته با اتفاقی روبه‌رو می‌شود که مسیر زندگی او را تغییر می‌دهد و آن حضور دو چشم آبی در زندگی‌اش است.

ین اتفاق باعث می‌شود شاهد روایتی از سال ۱۳۲۰ و حضور آلمانی‌ها و روس‌ها در شهر تبریز و سپس حوادث انقلاب اسلامی و نقش پدر و مادر راوی در انقلاب و سپس حوادث بعد از انقلاب باشیم. این اثر تصاویر خوب و پررنگی از تبریز و اتفاقات رخ داده در این شهر را در مقاطع مختلف تاریخی در قالب داستان ارائه می‌کند.

نشست نقد و برسی رمان «عمارت هیتلر» روز شنبه ۲۵ تیرماه ساعت ۱۶ در سالن طاهره صفارزاده برگزار می‌شود و حضور برای اهالی رسانه و علاقه‌مندان به ادبیات داستانی با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی آزاد است.

کد خبر 5538119 زینب رازدشت تازکند

منبع: مهر

کلیدواژه: معرفی کتاب نقد کتاب حوزه هنری ترجمه معرفی کتاب انتشارات سوره مهر کتاب و کتابخوانی ادبیات کودک و نوجوان نقد کتاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان حسن ذوالفقاری یازدهمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر فرهنگسرای اندیشه تازه های نشر انتشارات شهید کاظمی فرهنگسرای خانواده محمدمهدی اسماعیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۷۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) کشف اسکلت‌های بدون دست و پا در «آشیانه گرگ» هیتلر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۶ پرونده نقض حقوق شهروندی در مازندران بررسی شد
  • برگزاری چهارمین همایش معاونان و رؤسای شورا‌های حل اختلاف شمالغرب کشور در تبریز
  • چالش های هویت فردی «نسل زد» و الگوی فاطمی بررسی می شود
  • نشست اضطراری معاون وزیر با تاج درباره زنان تماشاگر
  • بررسی برنامه‌سازی قرآنی در صدا و سیما از منظر هنری و علوم انسانی
  • موضع‌گیری وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه در نشست گامبیا
  • نشستی برای بررسی مسائل تامین آب شرب پایدار در شهر خضرآباد
  • (ویدئو) کشف اسکلت‌های بدون دست و پا در «آشیانه گرگ» هیتلر
  • بررسی عملکرد شعب محاکم عمومی و انقلاب استان کرمانشاه
  • یسنا ربوده شده بود؟