Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@22:51:37 GMT

مشکل ورود فاضلاب به قره سو باید با جدیت پیگیری شود

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۸۷۳۲۹

مشکل ورود فاضلاب به قره سو باید با جدیت پیگیری شود

ایسنا/کرمانشاه وزیر کشور با اشاره به معضلات ورود فاضلاب به رودخانه "قره سو" کرمانشاه، بر لزوم جدیت رفع رفع این مشکل از سوی مسئولین استان تاکید کرد.

احمد وحیدی امروز (۲۳ تیر) در کرمانشاه در جمع خبرنگاران به بازدیدش از رودخانه قره سو اشاره کرد و افزود: متاسفانه بخشی از فاضلاب شهر کرمانشاه وارد این رودخانه می شود و این درحالیست که برخی اراضی کشاورزی اطراف از آب این رودخانه آبیاری می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: استاندار و معاون عمرانی استانداری کرمانشاه باید با جدیت تمام پیگیر رفع این مشکل از طریق شرکت آب و فاضلاب باشند.

وزیر کشور به بازدیدش از منطقه حاشیه ای "مرادآباد" هم اشاره کرد و افزود: این منطقه که بخشی از شهر کرمانشاه شده هنوز بافت روستایی داشته و با مشکلات بسیاری مواجه است و شهردار کرمانشاه مکلف شده ضمن رسیدگی به مشکلات این منطقه، ظرف دو ماه آینده کار آسفالت این محدوده را انجام دهد.

وی همچنین با اشاره به بازدیدش از سایت بازیافت زباله کرمانشاه گفت: خوشبختانه کرمانشاه در این زمینه در کشور پیشرو است و مشکل عمده ای در بحث بازیافت زباله ندارد.

وحیدی افزود: در حال حاضر بخش عمده ۶۵۰ هزار تن زباله روزانه تولیدی در کلانشهر کرمانشاه بازیافت و به کمپوست تبدیل شده و بخش دیگری نیز آماده است که به عنوان سوخت به کارخانجات تحویل شود.

وی افزود: در حال ۴۰۰ هزار تن کمپوست در محل سایت بازیافت پسماند کرمانشاه وجود دارد که باید با همکاری وزارت جهاد کشاورزی در بخش کشاورزی مورد استفاده قرار گیرد.

وحیدی گفت: در این زمینه وزیر جهاد کشاورزی دستورات لازم را داده، اما اینکه چرا تا امروز اجرایی نشده باید مورد بررسی قرار گیرد.

وزیر کشور با بیان اینکه جهت اجرای هر چه بهتر بازیافت پسماند در شهر کرمانشاه باید تفکیک زباله از مبدا صورت گیرد، گفت: در این زمینه باید شهرداری کار بیشتری انجام دهد و مردم هم باید همکاری کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كرمانشاه قره سو وزير کشور استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۷۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است

فرماندار اشنویه گفت: افزایش ناوگان حمل و نقل و نوسازی آن احترام به مردم است و باید با جدیت پیگیری شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، سید علی ترابی امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ ضمن حضور در سازمان حمل و نقل شهرداری اشنویه با شهردار، ریاست و پرسنل این حوزه به مناسبت هفتم اردیبهشت روز ایمنی حمل و نقل دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار ضمن تبریک روز ایمنی حمل و نقل بر استانداردسازی این حوزه تاکید کرد.

فرماندار اشنویه گفت: افزایش ناوگان حمل و نقل و نوسازی آن احترام به مردم است و باید به جدیت پیگیری شود.

ترابی ادامه داد: سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری باید در زمینه نصب تابلوها و علائم ترافیکی اقدامات شایسته انجام دهد.

وی تصریح کرد: مشکل پایانه شهری، حمل و نقل دانش آموزان و کودکان استثنایی، مشکل ترافیک شهری از دیگر مواردی هستند که باید با جدیت پیگیری شوند.

خسرو امیر عشایری رئیس شورای اسلامی شهر اشنویه نیز در این دیدار بر مشکلات حوزه حمل و نقل و پایانه روستایی تأکید کرد و گفت: خواستار مساعدت و همکاری فرمانداری در خصوص مشکل ترافیک و معضل کمربندی که اهمیت خاصی در بهبود عبور و مرور شهری دارد، هستیم.

همچنین انور سعیدی شهردار اشنویه ضمن قدردانی از فرماندار شهرستان اشنویه برای حضور در سازمان حمل و نقل بر اهمیت رعایت ایمنی در این حوزه تأکید و ادامه داد: تعامل و همکاری فرماندار شهرستان با مدیریت شهری در همه زمینه‌ها ملموس بوده و جای قدردانی دارد.

کد خبر 748544

دیگر خبرها

  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • ۱۳۵ چاه غیرمجاز در کرمانشاه مسدود شد
  • شرنگ شیرابه در کام خزر/ میلیون‌ها مسافر به شوق شنا از راه می‌رسند
  • ممنوعیت ورود چای سنواتی به بازار مصرف/ کارخانجات چای به موقع بازگشایی شود
  • پروژه شهرک بازیافت در مرحله واگذاری به پیمانکار قرار دارد
  • پیگیری مشکل پل های عابرپیاده اسلامشهر
  • ورود سامانه‌بارش‌زا به جنوب، شرق و شمال استان
  • از گرانی پاکت کاغذی تا سطل آشغال‌هایی به نام رودخانه
  • ایمن سازی زیست محیطی حاشیه رودخانه کرج
  • تخلیه ماهانه۵۰۰ تن زباله و لجن از کانال‌ های آب تهران | روایت کارگرهایی که در مسیر پاکسازی کانال‌های شهر جان می‌ دهند