Web Analytics Made Easy - Statcounter

جدیدترین آلبوم موسیقی علی‌اصغر شاهزیدی خواننده برجسته موسیقی سنتی در کشور با نام «گل بی‌خار» در هنرسرای خورشید اصفهان رونمایی می‌شود.

به گزارش ایمنا، مدیر هنرسرای خورشید روز پنجشنبه_بیست‌وسوم تیرماه_ با اعلام این خبر گفت: تازه‌ترین اثر استاد علی‌اصغر شاهزیدی خواننده و مدرس برجسته آواز ایرانی در کشور که از شاگردان شاخص استاد تاج اصفهانی است از سوی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان تهیه و تولید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سجاد رضایی افزود: این آلبوم موسیقی که گل بی‌خار نام دارد، شامل آثاری جدید و شنیدنی از سوی استاد شاهزیدی است که در قالب شش قطعه آماده شده است.

وی خاطر نشان کرد: در این مراسم استاد محمد جواد کسایی نوازنده سه‌تار، تحلیل‌گر موسیقی و فرزند استاد حسن کسایی نوازنده شهیر نی و همچنین استاد تقی سعیدی از خوانندگان و مدرسان شناخته شده آواز ایرانی در اصفهان در کنار جمعی از اهالی هنر و موسیقی حضور دارند.

به گفته رضایی، مراسم رونمایی از آلبوم موسیقی گل بی‌خار بیست‌وچهارم تیرماه از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه در هنرسرای خورشید واقع در پل شهید چمران، جنب ساختمان منطقه هفت شهرداری اصفهان، میزبان عموم علاقه‌مندان است.

کد خبر 588128

منبع: ایمنا

کلیدواژه: علی اصغر شاهزیدی موسیقی هنرسرای خورشید حسن کسائی پل شهید چمران شهرداری منطقه هفت شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق هنرسرای خورشید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۷۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از خودروهای ثبت تخلف ویژه ناوگان بار در اصفهان

همزمان با دومین روز از دومین نمایشگاه ملی حمل‌ونقل دانش بنیان در محل دانشگاه صنعتی اصفهان از خودروهای ثبت تخلف ویژه ناوگان بار درون‌شهری در اصفهان رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شهرداری اصفهان در حوزه حمل‌ونقل بار پیشرو در کشور است و این سازمان اقدامات قابل توجهی در این حوزه در شهر اصفهان انجام داده و اقدامات ویژه ای در دستور کار خود دارد.

دومین رویداد ملی و نمایشگاه حمل‌ونقل دانش بنیان از روز گذشته در محل دانشگاه صنعتی اصفهان در حال برگزاری است.

برای برای نخستین‌بار در کشور امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ از خودروهای ثبت تخلف ویژه ناوگان بار درون‌شهری در اصفهان رونمایی شد.

کد خبر 749815

دیگر خبرها

  • استاد موسیقی شمال خراسان را بهتر بشناسیم
  • رونمایی از تندیس رویداد جایزه استاد مویدی
  • هنرمند پرآوزاه موسیقی خراسان شمالی درگذشت
  • رونمایی کتاب دنیای کسی را عوض کرده ای در ارومیه
  • تجلیل از مقام معلم در اجرای دوقلوی آواز ایران در اصفهان
  • شب نغمه‌های اذان ایرانی روی صحنه می‌رود
  • یادمان دهمین سالروز کوچ قلندر موسیقی ایران در گرگان برگزار شد
  • اجرای عملیات کف‌سازی بتنی پارکینگ‌های مجموعه خورشید شهر
  • رونمایی از خودروهای ثبت تخلف ویژه ناوگان بار در اصفهان
  • سامان احتشامی در تهران کنسرت برگزار می‌کند