Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

حسن شریفی مدیر عامل بیمه ایران در این جلسه با تقدیر از خدمات جمالی نژاد و آرزوی موفقیت برای سرپرست جدید، گفت مشاهده فضای صمیمی و همدلی در استان باعث خوشحالی و دلگرمی همه ما شد، استراتژی جدید بیمه ایران، حرکت به منظور سند راهبردی شرکت و پیاده‌سازی‌ها روش های نوین برای سهولت پرداخت خسارت و صدور بیمه نامه از طریق سامانه غیر حضوری بیمه ایران من است و  نمایندگان باید  بدنبال فروش با کیفیت خدمات و محصولات شرکت باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: واحدهای اجرایی وشعبه های سراسر کشور نیز، باید  بر خدمات پس از فروش تمرکز کنند ، هدف ما در بیمه ایران استقرارسراسری  سامانه بیمه ایران من است ، یعنی روند اداری دریافت خسارت سخت و وقت‌گیر نباشد.

شریفی گفت: همه مشتریان و خریداران بیمه توقع دارند در صورت وقوع حادثه‌ و نیاز به بیمه نامه ،ازاین خدمات، بدون بروکراسی‌های اضافی اداری، استفاده کنند.

مدیر عامل بیمه ایران گفت: ارائه خدمات بی منت وسهل و آسان در بیمه ایران شعار نیست بلکه یک واقعیت عملی است.

سیادت معاون اداره کل دارایی استان نیز گفت: جمالی نژاد یکی از مدیران موفقی است که مسائل مختلف را آسیب شناسی کرده  و در جلسات، با نگاه کارشناسانه، موضوعات را طرح  و پیگیری می کرد.

او گفت: سلامتی وپیشرفت در کارها در سایه ایجاد ارتباط نزدیک با بیمه گذاران ، ارائه خدمات بهینه ومطلوب ،پیگیری دقیق و به موقع بدهکاران ،داشتن ارتباط خوب با سازمانهای بیرونی، پرداخت خسارت به موقع وبی منت و تلاش برای کاهش تخلفات وتقلبات بیمه ای و همچنین همراهی تمامی همکاران حاصل گردیده است.

موسوی سرپرست جدید بیمه ایران استان فارس گفت: تلاش می شود با توجه کامل به وظایف درون و بیرون سازمانی و مسئولیت اجتماعی شرکت برای هدف گذاری، کسب رتبه برتر در استان و جذب پرتفوی بهینه براساس اصول فنی واخلاقی با همکاری سایر شرکت ها و سازمان های بیرونی حرکت کنیم، تا نام بیمه ایران را اعتلا بخشیم.

مباشرمعاون صدور و بویریخیر رئیس انجمن صنفی نمایندگان فارس با تقدیر  از خدمات مدیر کل سابق  برای سرپرست جدید آرزوی موفقیت کردند.

در ادامه این جلسه برای تقدیر از مهدی فقیهی هنرمند برجسته سینما و تلویزیون، بیمه نامه ای از سوی مدیر عامل بیمه ایران به این هنرمند پیشکسوت، اهدا شد

مراسم تودیع جمالی نژاد مدیر کل سابق و معارفه موسوی سرپرست جدید بیمه ایران استان فارس، با حضور حسن شریفی رئیس هیات مدیره ومدیر عامل، سرهنگ صادقی جانشین راهور، زارعی معاون اداری ‌مالی و پشتیبانی دادگستری، سیاح معاون اداره کل اقتصاد و دارایی، شتابی رئیس حراست دارایی ،مدیریت ،معاونین و روسای شعب بیمه ایران استان فارس ،رئیس و معاون صندوق تامین خسارت جانی وجمعی از همکاران و انجمن صنفی نمایندگان استان در ساختمان مرکزی بیمه ایران شیراز برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تودیع و معارفه بیمه ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۷۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب ۳۵ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۷ اصفهان

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان از نصب ۳۵ هزار پلاک آبی هوشمند در سطح این منطقه خبر داد و گفت: تمام پلاک‌ها حاوی کیوآرکد ( QR) است که حاوی اطلاعات آدرس کامل، تعداد طبقات، کد پستی هر واحد و پلاک شهرداری است.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به کارایی و مزایای پلاک‌های آبی هوشمند اظهار کرد: یکی از اصلی‌ترین ابزارها برای تحقق هدف دستیابی به شهر هوشمند ایجاد ارتباط بین سازمان‌های مختلف و توسعه و سهولت در خدمات‌رسانی به شهروندان است که پلاک آبی هوشمند زیرساخت خوبی برای اطلاع‌رسانی و به‌روزرسانی در زمینه ملک شهروندی و خدمت‌رسانی‌های پیرامونی است‌.

وی افزود: از طریق این پلاک‌ها امکان اتصال به شبکه‌های اجتماعی به‌منظور ارائه خدمات مختلف و به‌روزرسانی بانک اطلاعات املاک شهرداری فراهم می‌شود.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با بیان اینکه تعداد کل پلاک‌های این منطقه بالغ بر ۵۰ هزار عدد است، گفت: تا کنون ۳۵ هزار پلاک آبی هوشمند در سطح منطقه ۷ از جمله در شمال بزرگراه چمران و نیمی از منطقه جنوب چمران نصب شده است.

سلطان‌آقایی خاطرنشان کرد: تمام پلاک‌ها حاوی کیوآر ( QR) کد است که حاوی اطلاعات آدرس کامل، تعداد طبقات، کد پستی هر واحد و پلاک شهرداری است و در آینده نیز مجهز به شماره اشتراک آب ،برق و گاز نیز می‌شود.

وی ادامه داد: در الگوی جدید، پلاک منازل با استفاده از نقشه‌های مکان‌مند موجود در شهرداری و داده‌های شرکت پست همسان‌سازی و سپس راستی‌آزمایی شده است، البته پلاک‌های آبی رنگ دارای بارکد هوشمند طراحی شده است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: نصب پلاک‌های آبی هوشمند در این منطقه از دی سال گذشته آغاز شده و تا پایان خرداد ۱۴۰۳ به اتمام می‌رسد.

وی تصریح کرد: برای این طرح که در کل شهر اصفهان در حال اجراست، معاونت برنامه‌ریزی و سازمان زیباسازی در معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان دخیل هستند.

کد خبر 748337

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • نصب ۳۵ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۷ اصفهان
  • چگونگی خدمات‌دهی به بیماران در زمان قطع سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک بیمه سلامت
  • بهره مندی افراد کم توان خوزستان از خدمات صندوق بیماران خاص
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال سن
  • پوشش بیمه‌ای برای کودکان زیر 7 سال استان کرمانشاه رایگان شد
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه
  • بهره مندی ۱۳۸ هزار کارگر در لرستان از پوشش بیمه تأمین اجتماعی
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ بیمار خاص از خدمات بیمه سلامت