Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@03:47:57 GMT

بهره برداری از ۳۵ طرح کشاورزی در قم

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۸۸۲۰۰

بهره برداری از ۳۵ طرح کشاورزی در قم

رئیس سازمان جهاد کشاورزی قم در این آیین و مراسم تجلیل از بهره‌برداران برتر در سالن کرامت استانداری گفت:با افتتاح ۳۵ طرح کشاورزی با سرمایه‌گذاری یکهزار و ۸۷۳ میلیارد ریال  برای ۲۳۲ نفر اشتغال زایی شد.

محمد رضا حاجی رضا می گوید: کشاورزی قم نیز نقش موثر و مفیدی در عرصه تامین امنیت غذایی کشور و خودکفایی دارد و تولیدکنندگان، بهره‌برداران و تشکل‌های قوی در حوزه کشاورزی استان فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته او میزان متوسط تولید محصولات کشاورزی در  قم سالانه بیش از ۸۰۰ هزار تن است که با توجه به شرایط خاص جغرافیایی این استان رقم قابل توجهی است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی قم گفت: ما با برنامه‌ریزی منسجم به دنبال افزایش بهره‌برداری در بخش کشاورزی استان هستیم و با مشارکت فعال ۱۴ هزار بهره‌بردار این بخش سطح کمی و کیفی محصولات کشاورزی را افزایش خواهیم داد.

او در ادامه از انتخاب ۲نفر از بهره‌برداران بخش کشاورزی قم به عنوان نمونه کشوری خبر داد و گفت: در همین رابطه امروز آیین تجلیل از ۲۴ بهره‌بردار برتر بخش کشاورزی استان را برگزار کردیم و شاهد هستیم که کشاورزان ما با عملکرد خوب خود در عرصه‌های ملی و استانی افتخار آفرینی می‌کنند.

در این آیین علاوه بر افتتاح ۳۵ طرح کشاورزی از ۲۴ بهره‌بردار نمونه و برتر در بخش‌های مختلف کشاورزی استان قم با حضور مسئولان ملی و استانی تجلیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی قم طرح کشاورزی کشاورزی استان کشاورزی قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۸۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین تجلیل از کارگران شهرداری بندرعباس

به مناسبت فرا رسیدن روز کار و کارگر، شهرداری بندرعباس در آیینی از ۲۵۰۰ کارگر این مجموعه تجلیل کرد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078449 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • کشت علوفه دیم در۴۰۰ هکتاراز زمینهای کشاورزی ارومیه
  • تحویل ۱۱ دستگاه ادوات کشاورزی به بهره برداران شهرستان آوج
  • بهره برداری از ۳۴۸ رشته قنات در استان قزوین
  • نصب تله‌های فرمونی جهت پایش آفات در شهرستان بن
  • تاکید رئیس جمهور بر مردمی‌سازی و به‌کارگیری فناوری‌های روز در حفاظت محیط زیست
  • تاکید رئیس جمهور بر مردمی‌سازی و به کارگیری فناوری‌های روز در حفاظت محیط زیست
  • حفاظت از محیط‌ زیست مردمی شود/ لزوم برخورد با بهره‌برداران خاطی
  • ۱۲ پروژه با حضور رئیس سازمان زندان‌ها در هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • آیین تجلیل از کارگران شهرداری بندرعباس
  • بهره برداری از قطار اردبیل- میانه در نیمه اول سال جاری