Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی بر طراحی، تولید و عرضه لباس‌های مناسب و متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی تاکید کرد و از اتحادیه صنفی پوشاک و سازمان صمت استان خواست نسبت به این موضوع توجه جدی داشته باشند.

تراب محمدی در جلسه قرارگاه عفاف و حجاب استان، اظهار کرد: تصمیمات این قرارگاه باید عملیاتی و قابل اجرا بوده و صرفا به برگزاری جلسات اکتفا نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: متولیان فرهنگی از جمله ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی و حوزه هنری و مراکز آموزشی و دانشگاهی هم در این حوزه ورود کرده و اقدامات فرهنگی را در دستور کار قرار دهند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی نیز در این جلسه گفت: در زمینه عفاف و حجاب باید در عرصه تولید اندیشه کار کرده و با مهندسی معکوس حرکت کنیم، چراکه درگیر فضایی هستیم که در گذشته وجود نداشته، اما امروز عملا در زندگی ما تاثیر گذاشته است.

زهرا کوهی گفت: هیچ نوع برنامه آموزشی مدون در حوزه زیست عفیفانه برای مردان تعریف نشده و نوک پیکان همیشه به سمت بانوان بوده است.

وی با اشاره به اینکه بالا بردن درک اجتماعی بسیار مهم است، افزود: باید درک اجتماعی را با برنامه‌های تبیینی، ترویجی و تبلیغی در حوزه عفاف و حجاب ارتقا دهیم و در این صورت است که خود مردم وارد عرصه خواهند شد.

کوهی با بیان اینکه در حوزه فضای مجازی خلاء داریم و باید مسائل قانونی این حوزه حل شود، ادامه داد: هر کار عملیاتی باید با نگاه علمی و با مبنای نظری انجام شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، وی اضافه کرد: گروه رصد و دیده‌بانی فرهنگی و اجتماعی در بحث خانواده و مسأله پوشش تشکیل شود تا با نگاهی به گذشته، اتفاقات آینده را پیش‌بینی کند و نتایج را برای تصمیم‌گیری بهتر به قرارگاه عفاف و حجاب اعلام کند.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی استانداري آذربایجان شرقی عفاف و حجاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۸۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای موفق طرح عفاف و حجاب در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سردار جهانبخش در نشست با تشکل‌ها و فعالان حوزه عفاف و حجاب با اشاره به اجرای موفق طرح نور در استان گفت: طرح عفاف وحجاب و برخورد قانونی با ناهنجاری‌های اجتماعی از ۲۵ فروردین آغاز شده و بطور مستمر ادامه خواهد داشت.   فرمانده انتظامی استان وی با بیان اینکه قاطبه مردم به ویژه بانوان استان متدین و مقید به رعایت ارزش‌های اسلامی هستند افزود: از همراهی مردم، دختران و بانوان که در اجرای این طرح با پلیس همکاری و همراهی می‌کنند، قدردانی میکنیم.    حجت الاسلام مومن دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان نیز در این جلسه بر تداوم اجرای این طرح تاکید کرد و افزود: اجرای این طرح براساس قانون و وظایف محوله و در راستای پاسخگویی به مطالبه به حق مردم اجرا میشود.

دیگر خبرها

  • ممنوعیت فروش لباس‌های نامتعارف در واحد‌های تجاری
  • سردار رادان از نمایندگان مجلس برای حمایت از «طرح نور» تشکر کرد
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس برای حمایت از طرح نور
  • طرح ملی درس عفاف و حجاب در طراحی پارچه و لباس دانشگاه های هنر
  • بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از فراجا برای اجرای طرح عفاف و حجاب
  • کیهان: فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف! /جمهوری اسلامی: روحانیت خودش پیشقدم شود/از پرواز با بال استعداد‌ها تا پرواز با جت شخصی
  • اجرای موفق طرح عفاف و حجاب در آذربایجان غربی
  • بهترین زمان برای نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب دوران کودکی و نوجوانی است
  • آمریکا هزینه سنگینی برای بی حیایی دختران ایرانی در نظر گرفته است
  • ترویج فرهنگ غذای سالم متناسب با آموزه‌های طب ایرانی