Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-01@00:13:13 GMT

حدادی ۸۰۰ تایی شد

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۸۸۳۳۰

حدادی ۸۰۰ تایی شد

به گزارش ایران آنلاین، ستاره بسکتبال کشورمان با کسب ۱۱ امتیازی که برابر سوریه در رقابت‌های کاپ‌آسیا به دست آورد بیش از ۸۰۰ امتیاز برای تیم ملی ایران به ارمغان آورده است.

 سایت فدراسیون جهانی بسکتبال پس از بازی تیم‌های ایران و سوریه در چارچوب رقابت‌های بسکتبال کاپ‌آسیا در مصاحبه‌ای با حامد حدادی به عملکرد تحسین‌برانگیز وی در هشت دوره حضورش در این رقابت‌ها پرداخت و نوشت او تا امروز بیش ۸۰۰ امتیاز برای تیم ایران به دست آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی از این گزارش آمده حامد حدادی در هشت دوره این مسابقات برای ایران به میدان رفته که اولین حضورش به سال ۲۰۰۵ قطر باز می‌گردد. در این هشت دوره، حدادی و ایران با سه بار قهرمانی به ایران بازگشته که در سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۹ به دست آمده تا اولین تیمی باشند که از سال ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۵ به صورت متوالی پیروز بوده‌اند.

حدادی در این گفت‌وگو از هیجان و انگیزه خود برای حضور در میدان و حس رقابت و برتری سخن گفته است. بازیکن سابق NBA از احساس غرورش برای بازی در ترکیب تیم ایران می‌گوید و اینکه هر لحظه آماده است تا برای ایران به میدان برود. او در جملاتی خوشحالی مردم را نکته ای مهم برشمرده و تاکید دارد دوست دارم تا مردم ایران را شاد کنم.

این ستاره بسکتبال ایران که در بازی با سوریه عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت در خصوص شرایط تیم‌های حاضر در کاپ آسیا گفت: برخی از تیم‌ها تغییرات زیادی داشته اند و به دنبال آن هستند تا خودشان را نشان دهند.

حدادی ادامه داد: دوست دارم هر بار مسابقه بدهم و برای هر تورنمنت و رقابتی هیجان زده هستم. تمام تلاشم را می‌کنم تا در هر بازی شرکت کنم و با ۱۰۰ درصد توانم وارد میدان می‌شوم، به عنوان یک هم‌تیمی تلاش می‌کنم تا تیم را در شرایطی قرار دهم که در دفاع و حمله خوب کار کرده و عملکرد مناسبی را از خودمان به نمایش بگذاریم.

او در واکنش به این سئوال که آیا برای نهمین بار هم قصد دارد در این رویداد شرکت کند یا نه، گفت: این را هنوز نمی‌دانم اما خوشحال می‌شوم که برای ایران بتوانم به میدان بروم. 

/انتهای پیام

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۸۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| گلر پرسپولیس به سپاهان می رسد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علیرضا بیرانوند که اواخر اسفند سال گذشته در اردوی تیم ملی فوتبال ایران دچار مصدومیت از ناحیه دست شده بود، پس از چند هفته دوری آماده حضور در میدان شده است.

دکتر حسین حاجی تقی فلوشیپ آسیب های ورزشی که معالجه دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران را برعهده داشت ضمن تشریح وضعیت او گفت: پس از آنکه دست گچ علیرضا بیرانوند را باز کردیم، تمرینات و برنامه های ویژه ای برای بهبود کامل او در نظر گرفته شد که خدا را شکر پس از مدتی با آمادگی مطلوب به تمرینات برگشت.

دکتر حاجی تقی با بیان این که بیرانوند برای حضور در میدان مشکلی ندارد گفت: دروازه بان تیم ملی و پرسپولیس از نظر پزشکی مشکلی ندارد و می تواند تیمش را همراهی کند اما این که در دیدار با سپاهان به میدان برود بستگی به نظر سرمربی و مربی دروازه بان های پرسپولیس دارد. وی از نظر پزشکی برای بازی کردن مشکلی ندارد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901048

دیگر خبرها

  •  افزایش حدود ۱۴۰۰ تایی اتوبوس‌های پایتخت در ۳۲ ماه اخیر/ ۲۵ میلیون یورو به نفع ایران عمل کردیم
  • جنوا و فعال کردن بند خرید 8 میلیون یورویی کُنی دی وینتر از یوونتوس
  • ترکیب الهلال برای فتح سومین جام داخلی
  • جدال شمس‌آذر و پیکان در غیاب 4 ستاره!
  • پرسپولیس بعد از 9 سال 4 تایی شد
  • برای پیروزی به میدان می رویم/فوتبال ایران یا مشکل مهاجم روبرو است
  • وحدت بعد از هفت ماه در ترکیب اصلی پرسپولیس!
  • بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • عکس| گلر پرسپولیس به سپاهان می رسد؟