Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام جواد فاطمی‌نسب ظهر پنجشنبه در دیدار مردم شهرستان سرپل ذهاب با رئیس جمهور، اظهار کرد: مردم سرپل‌ذهاب همواره پشتیبان نظام و گوش به فرمان ولایت فقیه هستند و امروز این مردم مطالباتی از رئیس جمهور داشته که نیازمند توجه ویژه به دغدغه‌های مردم را از رئیس جمهور خواستار هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با ذکر مطالبات مردمی شهرستان سرپل ذهاب از رئیس جمهور، افزود: اولین و مهمترین مطالبه مردم این شهرستان بخشودگی تسهیلات و وام‌های بازسازی زلزله است.

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب تصریح کرد: درخواست مردم تبدیل فرمانداری سرپل‌ذهاب به فرمانداری ویژه، تکمیل پروژه عظیم سامانه گرمسیری و تحت پوشش قرار گرفتن هفت هزار و ۵۰۰ هکتار اراضی جامانده در این طرح بزرگ ملی و آبرسانی و اصلاح شبکه‌های آبرسانی خصوصاً در مناطق روستایی دیگر مطالبات مردمی مردم این شهرستان است که به توجه ویژه رئیس جمهور نیازمند است.

فاطمی نسب بیان کرد: ۵۰ درخواست دیگر مردم شهرستان سرپل ذهاب در زمینه‌های مختلف جمع آوری شده که طی جلسه شورای اداری مطرح خواهد شد.

کد خبر 5538287

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه سرپل ذهاب زلزله کرمانشاه ۹۶ طرح سامانه گرمسیری بوشهر عید سعید قربان کرمانشاه ویروس کرونا حجاب و عفاف آمار کرونا اردبیل نماز عید قربان دعای عرفه خراسان رضوی شیراز عید غدیر خم مشهد شهرستان سرپل ذهاب رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۸۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان + تصاویر

بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با حضور سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در دهستان بیاض شهرستان انار در استان کرمان به بهره‌برداری رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، درمانگاه خیریه حضرت ولی عصر (عج)، بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور عصر امروز با حضور سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در زمینی به مساحت 100 هزار متر مربع در دهستان بیاض از توابع شهرستان انار استان کرمان به بهره‌برداری رسید.

سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در حاشیه افتتاح این مراسم با بیان اینکه امروز با کمک خیرین بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور به بهره‌برداری رسید، اظهار داشت: باید از افرادی که برای ارتقای کیفیت بهداشت در کشور تلاش می‌کنند سپاسگزاری کرد.

وی با اشاره به درخواست مردم و مسئولان این شهرستان، گفت: مردم درخواست دارند وزارت بهداشت و درمان در ادامه کار از این درمانگاه حمایت کند تا وقفه‌ای در کار آن ایجاد نشود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه آب یکی از مهمترین مشکلات استان کرمان است، افزود: خوشبختانه انتقال آب از خلیج فارس به استان کرمان آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های دولت تامین آب شرب و پس از آن تامین آب کشاورزی و صنعت است، گفت: در حال حاضر نیز در مناطق مختلف کشور اقدامات مفید و موثری در حال انجام است.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • یادواره ۲۴ شهید روحانی شهرستان‌های انار و رفسنجان برگزار شد
  • طغیان رودخانه روستای داره لار اسد شهرستان سرپل ذهاب
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان + تصاویر
  • یادگاری زلزله در سی‌سخت، نیمه تمام ماندن ۲۷۰ واحد مسکونی
  • زمینه جذب تسهیلات از بازار سرمایه باید فراهم شود
  • رئیس جمهور ۲۰ اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • درخواست تسهیلات طرح پذیرنده ملی هم آنلاین شد
  • پیگیری استقرار اداره ثبت اسناد و املاک در بشاگرد
  • رئیس جمهور ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت به قم سفر می‌کند / عملکرد بانک‌های استان در این سفر بررسی می‌شود
  • توجه به استان تهران در نگاه متوازن دولت