Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@12:11:53 GMT

دستگیری قاتل رئیس شورای روستای «فورگ» داراب

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۸۸۴۸۹

دستگیری قاتل رئیس شورای روستای «فورگ» داراب

شیراز - فرمانده انتظامی داراب گفت: قاتلی که در سال ۹۹ رئیس شورای یکی از روستاهای بخش فورگ از توابع این شهرستان را به قتل رسانده بود دستگیر و روانه زندان شد.

به گزارش مشرق، سرهنگ علیرضا نوشاد بیان کرد: در پی وقوع یک فقره تیراندازی با اسلحه منجر به قتل رئیس شورای یکی از روستاهای بخش فورگ شهرستان داراب، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مأموران انتظامی در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که قاتل به دلیل اختلافات شخصی در درگیری‌های طایفه‌ای اقدام به قتل کرده و سریعاً از محل حادثه متواری شده است.

بیشتر بخوانید:

عامل قتل افسر ارشد پلیس آگاهی قصاص شد

فرمانده انتظامی داراب ادامه داد: مأموران انتظامی از همان لحظات اولیه تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند قاتل ۲۱ ساله را پس از ۱۸ ماه شناسایی و وی را در مخفیگاهش در یکی از محلات بخش فورگ دستگیر کنند.

سرهنگ نوشاد با اشاره به اینکه قاتل در بازجویی اولیه به جرم خود مبنی بر قتل رئیس شورای روستا به دلیل اختلافات طایفه‌ای اقرار کرد، گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهم یک قبضه اسلحه شکاری فاقد مجوز که در صحنه درگیری استفاده شده بود کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، گفت: مجرمان و هنجارشکنان هیچگاه نمی‌توانند از مجازات قانونی فرار کنند و پلیس با اینگونه افراد قاطعانه و برابر قانون برخورد خواهد کرد.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت قتل اخبار حوادث قاتل حوادث خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت رئیس شورای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۸۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی در خفر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ حجت‌اله احمدیان اظهارداشت: در پی اعلام خبری مبنی بر یک فقره تیراندازی در یکی از روستا‌های شهرستان خفر، بلافاصله بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و پس از شناسایی مخفیگاه متهم، پس از هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام و وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خفر با بیان این که اسلحه متهم کشف شد، تصریح کرد: پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد هنجارشکنان امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.

دیگر خبرها

  • قاتل سریالی در دام پلیس| او قربانیایش را در بزرگراه رها می‌کرد
  • دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • ♦️دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • دستگیری عاملان تیراندازی در زابل
  • دستگیری کلاهبرداران ۲۰۰ میلیاردی در دیواندره
  • ببینید | دستگیری سارقین زورگیر در عملیات پلیس
  • دستگیری کلاهبردار ۲۰۰ میلیاردی با ۱۹ شاکی در کردستان
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • کشف ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در داراب
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان