Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی روز پنجشنبه در آیین گرامیداشت روز ملی صنعت در سنندج اظهار داشت: هدایت نقدینگی به سمت تولید بسیار ضروری است که باید توسط تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران صورت گیرد.

وی تاکید کرد: عنوان استان عقب مانده برای کردستان باید به صورت کامل حذف شود و موفقیت‌های اقتصادی برجسته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان هم در این نشست گفت: سرمایه‌گذاری در بخش صنعت زمانبر اما ماندگار است و اشتغال پایدار به دنبال دارد.

بختیار خلیقی اضافه کرد: ۹۵۸ واحد صنعتی در استان داریم که ۵۷۸ واحد آن فعال و ۱۶۵ واحد غیرفعال است که ۶۱ واحد قابلیت احیا شدن دارد.

وی با اشاره به اینکه ۱۱ واحد تولیدی استان امسال فعالسازی می‌شود یادآور شد: ۴۰۵ میلیارد تومان برای حمایت از واحدهای تولیدی در قالب تبصره ۱۱ برای استان داریم اما ۶۱۰ میلیارد تومان یعنی بالاتر از ظرفیت را به بانکها معرفی کرده‌ایم.

وی با اشاره به ظرفیت معادن در کردستان اظهار داشت: ۱۸ گونه معدنی با ذخایر ۶۳۰ میلیون تن در استان داریم که ۱۷ طرح و پروژه در این حوزه در نظر گرفتیم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان ادامه داد: ۳۴۴ واحد معدنی داریم اما ۱۹۵ واحد آن فعال است که به دنبال فعالسازی آن هستیم.

وی با بیان اینکه ۵۳ درصد استان تحت پوشش پرواز ژئوفیزیک قرار گرفته است اضافه کرد: پرواز ژئوفیزیک در شهرستانهای سقز، بیجار و قروه به اتمام رسیده و دیواندره هم در این هفته به اتمام می‌رسد.

خلیقی افزود: در حوزه صنعت ۱۸ هزار و ۸۷۱ نفر، در حوزه تجارت ۱۷۵ هزار نفر و در حوزه معدن چهار هزار و ۹۰۰ نفر در استان فعالیت دارند.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج هم در این نشست با اشاره به اینکه نهادینه کردن فرهنگ مصرف داخلی وظیفه همگان است گفت: دولت تمام توان را به تسهیلگری و رفع موانع بگذارد و تولیدکننده میز کیفیت را برای رقابت با کالای خارجی بالا ببرد.

سید کمال حسینی افزود: شرکتهای پیشرانی همچون پتروشیمی و شرکت معدنی صبانور گردش مالی داخل استان ندارند و به چرخه مالی واحدهای دیگر هم کمک نکردند.

برچسب‌ها کردستان سنندج نماینده ولی فقیه کردستان سرمایه گذاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان سنندج نماینده ولی فقیه کردستان کردستان سنندج نماینده ولی فقیه کردستان سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۸۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد

مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان‌غربی ضمن تأکید بر فعالیت هدفمند در فضای مجازی گفت: برنامه‌های ویژه ای در حوزه‌ آموزش برای تمام دانشجویان خواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، رضا نصیرزاده در اولین جلسه شورای سیاستگذاری بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه با تقدیر و تشکر از زحمات بسیج دانشجویی این واحد اظهار کرد: احیای پایگاه‌های بسیج در سطح دانشگاه اولین مطالبه از بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد ارومیه است.

وی افزود: تشکیلات‌سازی، شبکه‌سازی و جریان‌سازی ۳ اصل مهم بوده که باید در برنامه‌ی اجرایی حوزه‌های بسیج دانشجویی مورد توجه قرار گیرد.

مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان‌غربی با تأکید بر اخلاق مداری در بدنه بسیج دانشجویی گفت: دانشجوی بسیجی باید از جنبه‌های علمی، اخلاقی و اعتقادی در دانشگاه الگو قرار بگیرد و از ایجاد حاشیه پرهیز کند.

نصیرزاده ضمن تأکید بر فعالیت هدفمند در فضای مجازی تصریح کرد: برنامه‌های ویژه ای در حوزه آموزش برای تمام دانشجویان خواهیم داشت، همچنین درحال برنامه‌ریزی و تشکیل اتاق فکر برای بسیجیان ادوار هستیم تا ضمن استفاده از تجربیات، ارتباط ما با این دانشجویان نیز حفظ شود.

کد خبر 748048

دیگر خبرها

  • کارخانجات و واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل شناسایی شود
  • مدارس نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی تکمیل می‌شود
  • ضرورت استحکام بخشیدن به اعتقادات و تفکرات اسلامی
  • لزوم جذب مشارکت بخش خصوصی برای اتمام طرح‌های نیمه تمام استان
  • روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد
  • روند سرمایه‌گذاری در سیستان‌وبلوچستان تسهیل شود
  • نیاز ۱۵۷ میلیارد تومانی اعتبار برای ۳۷ پروژه نیمه‌کاره حوزه بهداشت
  • اختصاص زمین به تعاونی‌ها برای رونق تولید در اولویت است