Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل گفت: اگر عدالت در ادارات و ارگان‌ها برقرار باشد به جامعه آرمانی خواهیم رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حجت‌الاسلام ابراهیم میرعباس‌زاده دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل ‌در جلسه معارفه شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل بهزیستی استان اردبیل اظهار داشت: اقسام امر به معروف و نهی از منکر شامل مسئول بر مردم، مسئول بر مسئول، مردم بر مردم و مردم بر مسئول است که مهم‌ترین این اقسام نظارت مردم بر مسئول محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تغییر روند ستاد به تخصصی‌سازی گروه‌های جهادی در عرصه‌های 18 گانه و تغییر ذائقه مردم از اعتراض به مطالبه‌گری است که  اگر عدالت در ادارات و ارگان‌ها برقرار باشد به جامعه آرمانی خواهیم رسید.

امام جمعه ارومیه: همه باید نسبت به رعایت اصل عفاف و حجاب اهتمام جدی داشته باشندروایت خبرنگار تسنیم از اجتماع باشکوه عفاف و حجاب در رشت/ پاسخ محکم رشتی‌ها به مخالفان عفاف و حجابامام جمعه قزوین: رویکرد جذب حداکثری باید در حوزه عفاف و حجاب جدی گرفته شود

میرعباس‌زاده اظهار کرد: شورای امر به معروف قوی‌ترین شورا در سطح استان است که اعضای آن از مقامات ارشد استانی تشکیل شده و برای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات نیازی به افراد فرمالیته وجود ندارد که باید مسئولین با انگیزه مضاعف عهده‌دار این مسئولیت باشند و با توجه به نقش فرهنگی اداره کل بهزیستی در جامعه و ارتباط با بخش محروم و ضعیف جامعه باید تمهیدات لازم به کار گرفته شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل ادامه داد: بزرگترین کار در امر به معروف تغییر دیدگاه مردم نسبت به فریضتین است و امر به معروف و نهی از منکر بالاترین فریضه‌ای است که نه مختص زمان است و نه مختص مکان و امر به معروف دو رکن به نام قدرت و علم دارد.

وی اظهار کرد: در بحث قدرت و امنیت شغلی برای آمران به معروف و ناهیان از منکر ستاد با تمام اختیاراتی که قانون اساسی گذاشته حامی است و در بحث علم هم ستاد امر به معروف اقدام به راه‌اندازی دوره آموزش ملی امر به معروف و دوره بینش معروف کرده که در سطح کشور استقبال خوبی وجود دارد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل بیان کرد: عمده کار عملکرد ستاد مقابله با مفسدین در ادارات و دستگاه‌های اجرایی است تا بیماری بی‌تفاوتی که در جامعه رواج پیدا کرده درمان و احیای فریضتین بیش از پیش رونق پیدا کند و با توجه به این که سیاسیون سهم مردم را اعتراض می‌دانند، باید این اعتراض را به مطالبه‌گری تبدیل کنیم که در این زمینه مطالبه علمی به آبادی منجر خواهد شد.

حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان اردبیل در ادامه ضمن ارائه گزارش کوتاهی از عملکرد اداره کل خبر داد و بیان کرد: افتتاح‌های کمپ ترک اعتیاد و مرکز مشارکت‌های اجتماعی نوجوانان و جوانان طرح «مانا»، برقراری میز خدمت در سراسر استان به ویژه مناطق روستایی که جامعه هدف بیشتر است و تأمین منابع مالی خرد برای مددجویان در حوزه توانمندسازی و اشتغال آفرینی از جمله برنامه‌های بهزیستی است.

وحید خلیل‌اللهی مدیرکل بیمه سلامت استان اردبیل نیز در ادامه گفت: اداره کل بیمه سلامت در بحث عفاف و حجاب و شاخصه های ابلاغ شده به دستگاهها پیش قدم است و این اداره قبل از ابلاغ هم در این بحث در سطح کشور جزو برترین‌ها است.

در آخر جلسه احکام رئیس ، جانشین رئیس و دبیر و اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره اهدا شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عفاف و حجاب اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۸۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش تجلیل از سفیران معروف

نماینده ولی فقیه در استان در این مراسم با بیان اینکه معلم جایگاه بسیار ارزشمندی دارد، گفت: این جایگاه مربوط به اولیاء الهی است زیرا آنها انسان ها را از ظلمات به نور هدایت می کنند.

آیت اله حسینی افزود: مهمترین کار معلم در مکتب اسلام علاوه بر علم و دانایی تبیین حقیقت برای دانش آموزان است.

هاشمی معاون سیاسی و امنیتی استاندار هم گفت: در وضعیت امروزی که رسیدگی به امور فرهنگی و تربیتی دانش آموزان رسالت بزرگی است معلمان مانند افسران جهاد تبیین در جامعه ما فعالیت می کنند.

جمالی سرپرست آموزش و پرورش استان هم گفت: در دورانی که دشمن برای انحراف اذهان آموزش و پرورش تلاش می کند قطعا وظیفه ما معلمان این است که سخن نو بگوییم.

وی افزود: امیدواریم رسالت خودمان را طوری انجام دهیم که بتوانیم نسلی را تحویل جامعه دهیم که در تراز انقلاب اسلامی و سند تحول باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • معرفی شخصیت حجت‌الاسلام مطلبی مصداق امر به معروف است
  • باید عدالت آموزشی در استان زنجان برقرار شود
  • عدالت آموزشی در همه نقاط استان زنجان گسترش یابد
  • تعامل دستگاه‌ها لازمه تبیین و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است
  • زیرآب زنی با نهی از منکر فرق دارد ‍!
  • همایش تجلیل از سفیران معروف
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • معلمان در کنترل آسیب‌های اجتماعی جامعه نقش کلیدی دارند
  • آیا امر به معروف ونهی از منکر به یک چالش سیاسی تبدیل شده است؟ + فیلم
  • مدرسه باید واقعیت جامعه باشد/ ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار معلم مخالف مدرک دانشگاهی خود آموزش می‌دهند