Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@03:33:38 GMT

معرفی گیربکس SEW و انواع الکتروموتور زیمنس و چینی

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۸۹۱۰۹

معرفی گیربکس SEW و انواع الکتروموتور زیمنس و چینی

شرکت آلمانی در تولید گیربکس های صنعتی و استاندارد از پیشگامان تولید در دنیا شناخته می شود. گیربکس SEW به دلیل کاربرد های فراوان در صنایع مختلف بسیار مورد استقبال صاحبان صنایع و صنعتگران قرار گرفته است. از این رو برخی از شرکت های بازرگانی در سراسر دنیا اقدام به واردات گیربکس های صنعتی اس ای دبلیو از آلمان نموده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کشور ایران نیز شرکت های بازرگانی وجود دارند که این محصول صنعتی را از کشور آلمان وارد ایران نموده اند آما به دلیل نوسان بازار ارز و هزینه های بالای ترخیص کالا و گمرکی هزینه تمام شده گیربکس SEW بالا در خواهد آمد. همین امر موجب می گردد تا پیشنهاد کنیم که خرید گیربکس را از نمایندگی رسمی شرکت SEW در ایران انجام دهید تا علاوه بر تضمین کیفیت کالا از قیمت اقتصادی این مجموعه نیز به دلیل حذف واسطه بهره مند گردید.

مشخصات فنی گیربکس SEW اس ای دبلیو

قطعا کیفیت گیربکس SEW اس ای دبلیو آلمان بر خریداران و مشتریان این محصول پوشیده نیست. اما ذکر مشخصات فنی گیربکس SEW به انتخاب بهتر خریداران بنا بر نیازشان کمک خواهد کرد. در ادامه برخی از مهم ترین مشخصات فنی گیربکس اس ای دبلیو را بیان نموده ایم:

محدوده گشتاور خروجی از 31 نیوتن متر تا 18000 نیوتن متر متغیر است.
توان ورودی از 0.9 کیلو وات تا 160 کیلو وات از مزایای فنی این محصول می باشد.
وجود تنوع در ابعاد قطر شافت خروجی از 20 میلیمتر تا 120 میلیمتر.
مناسب برای کوپل با پمپ و نوار نقاله و کانوایر ها.
قابلیت نصب به صورت پایه دار و فلنج دار عمودی و افقی.
دارای گارانتی یک ساله و 10 سال خدمات پس از فروش.
محدوده نسب تبدیل از 3.21 تا 289.74

نحوه کارکرد موتور گیربکس اس ای دبلیو

جهت آشنایی با موتور گیربکس SEW  ابتدا باید با طریقه و نحوه عملکرد آن به خوبی آشنا شوید. یکی الکتروموتور و دیگری گیربکس، این دو بخش از مهمترین قطعات سازنده گیربکس به حساب می آیند که به یکدیگر متصل هستند.

گیربکس SEW یکی از محصولات بسیار پر کاربرد در صنایع می باشد که بنا بر نوع مصرف کاربر از آن استفاده می شود. بنابراین گیربکس اس اس دبلیو را با توجه به میزان دور خروجی و یا میزان گشتاور دور بر دقیقه می توان تفکیک نمود. گشتاور نیز بر اساس نیوتون بر متر مشخص می شود. بنابراین هر چقدر گشتاور در گیربکس بیشتر باشد توان گیربکس برای راه اندازی دستگاه بیشتر خواهد بود.

کاربرد گیربکس SEW در صنایع مختلف

اگر می خواهید با کاربرد این محصول در صنایع مختلف آشنا شوید حتما به لیست زیر مراجعه کنید:

صنایع کشاورزی
خودروسازی
دارویی
غذایی
فولاد
پتروشیمی
آب و فاضلاب

خرید انواع گیربکس SEW با قیمت اقتصادی از نمایندگی

شما می توانید انواع گیربکس SEW را با قیمت اقتصادی از نمایندگی این شرکت در ایران تهیه نمایید. بر اساس انتقال نیرو می توان گیربکسSEW  را بر سه نوع تقسیم بندی کرد:

گیربکس شافت موازی
زاویه قائم
گیربکس خورشیدی یا سیاره ای

هر کدام از این گیربکس ها در مدل و سری های متنوعی طراحی و تولید می شود. بر این اساس خرید انواع گیربکس های صنعتی شامل موارد زیر می باشد:

گیربکس شافت مستقیم sew
گیربکس کرانویل پینیون
موتور گیربکس صنعتی و خورشیدی
گیربکس آویز و...

لیست قیمت گیربکس sew

همانطور که می دانیم گیربکس sew از محصولات وارداتی به حساب می آید. محصولات وارداتی به دلیل نوسانات قیمتی و ارزی لیست مشخصی از قیمت ندارند. یعنی نمایندگی گیربکس SEW فروش در ایران از ارائه این لیست قیمتی معذور است زیرا قیمت ها مدام در حال تغییر می باشند.

برای دریافت قیمت دقیق و همچنین دریافت مشاوره رایگان پیش از خرید می توان به وب سایت رسمی شرکت بازرگانی ارکان موتور مراجعه کرد.

الکتروموتور زیمنس

الکتروموتور زیمنس SIEMENS آلمان

 الکتروموتور زیمنس توسط شرکت SIEMENS که یک شرکت معتبر آلمانی می باشد طراحی و تولید شده است. این شرکت در خصوص ساخت الکتروموتور از پیشگامان این صنعت می باشد. الکتروموتور زیمنس یکی از محصولات پر طرفدار و پر فروش در بازار های صنعتی جهانی و ایرانی است.

الکتروموتور در واقع اصلی ترین جز هر صنعتی محسوب می شود. این وسیله ابزاری برای تبدیل انرژی الکتریکی به مکانیکی می باشد. الکتروموتور زیمنس در سه نوع: ( تک فاز، سه فاز و دی سی ) در بازار های ایران موجود است.

نکات ضروری در هنگام خرید الکتروموتور زیمنس SIEMENS

برای اینکه بتوان الکتروموتور زیمنس را با توجه به کاربرد مورد نیاز در صنایع انتخاب نمود لازم است به مواردی در هنگام خرید توجه شود. توجه به این موارد برای جلوگیری از هدر رفت هزینه و وقت ضرورت دارد:

توان و گشتاور الکتروموتور دو مشخصه اصلی در هنگام انتخاب دستگاه هستند.
ابعاد الکتروموتور که به سه نوع: کوچک، متوسط و بزرگ تقسیم می شوند باید در نظر گرفته شود.
ولتاژ و فرکانس نیز یکی از عوامل مهم در زمان انتخاب می باشد.
مکانی که از الکتروموتور استفاده می شود قطعا در انتخاب تعیین کننده خواهد بود.
اندازه فریم و قاب الکتروموتور نیز برای خرید محصول مهم است.
قدرت و سرعت ابعاد فریم نکته قابل توجه دیگر است.
منظور از راندمان تبدیل برق ورودی به کار مفید و توان مکانیکی و اتلاف گرما در این روند می باشد.

الکتروموتور چینی

الکتروموتور چینی ارسم گوانگلو

الکتروموتور چینی ارسم ساخت کمپانی گوانگلو در کشور چین است. کیفیت این محصول قابل رقابت با محصولات مشابه اروپایی می باشد. از قیمت مناسبی برخوردار است که باعث محبوبیت آن در بین صنعت گران ایرانی شده است. این مجموعه به صورت تخصصی در زمینه ساخت و تولید ماشین آلات صنعتی فعالیت می کند. در دهه 80 میلادی راه اندازی و تا کنون فعالیت حرفه ای خود را ادامه داده است. تمامی محصولات تولید شده در این شرکت دارای گواهی استاندارد و گواهینامه کیفیت بین المللی است. تمامی الکتروموتور های چینی در کلاس IE2 ساخته و ارائه می گردد.

میزان بهره وری این محصول بسیار بالا می باشد. جنس بدنه آن از آلومینیوم است که به صورت کامل از بدنه و پوسته محصول محافظت می کند. در واقع فناوری مورد استفاده در ساخت الکتروموتور چینی مطابق با تکنولوژی روز دنیا می باشد. قیمت نهایی این محصول متغیر بوده و بنا بر نوسانات ارزی و اقتصادی نمی توان قیمت دقیقی از آن را ارائه داد.

شرکت ارکان موتور نمایندگی گیربکس SEW و الکتروموتور زیمنس و چینی در ایران

گیربکس sew یکی از شرکت های سازنده محصولات صنعتی معتبر و محبوب در دنیا می باشد. این برند در ساخت انواع گیربکس ها از پیشگامان بوده است. نکته مهم در خصوص خرید و ثبت سفارش این محصول و الکتروموتور های زیمنس و چینی باید به نمایندگی های معتبر رجوع کرد.

شرکت بازرگانی ارکان موتور ایرانیان تنها نمایندگی رسمی شرکت های معتبر آلمانی SEW و زیمنس در ایران است. این مجموعه همچنین نمایندگی انواع الکتروموتور چینی را نیز بر عهده دارد. شما می توانید تمامی محصولات این شرکت های معتبر را با کمترین قیمت ممکن و در کوتاه ترین زمان از شرکت ارکان موتور دریافت نمایید.

منبع: فارس

کلیدواژه: موتور زیمنس چینی الکتروموتور چینی انواع گیربکس اس ای دبلیو گیربکس ها گیربکس SEW گیربکس sew

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۹۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر| شاسی‌بلند چینی بازار ایران به بریتانیا می‌رود / ورود چری به بازار خودروی اروپا

امیرمسعود عابدین: جدیدترین مدل جائکو J۷ در واقع نسخه پلاگین هیبریدی چری تانسو ۰۶ بوده و اخیراً در نمایشگاه خودرو پکن به نمایش درآمد. این خودروی جدید احتمالاً در ژوئن ۲۰۲۴ با قیمت اولیه تقریبی ۴۰ هزار پوند انگلیس در بریتانیا عرضه شود.

به گزارش خبرآنلاین، ظاهر جائکو J۷ شبیه به چری تانسو ۰۶ است. تفاوت ظاهری این دو خودرو با یکدیگر، در لوگو "JAECOO" بوده که در جلوپنجره با لوگو چری شده است.

چری تانسو ۰۶ مدل ۲۰۲۴ دارای ابعاد ۴۵۳۸/۱۸۹۸/۱۶۸۰ میلی‌متر بافاصله بین دو محور ۲۶۷۲ میلی‌متر است. انتظار می‌رود جائکو J۷ نیز همین اندازه را داشته باشد. از طرفی، خودروی جدید از طراحی سقف معلق استفاده می‌کند که با دستگیره‌های مخفی درب‌ها و رینگ‌های پنج پره هماهنگ شده است. یک سانروف پانوراما نیز وجود دارد.

نیروی تولیدی از یک سیستم پلاگین هیبریدی متشکل از یک موتور ۱.۶ لیتری توربو و موتورهای الکتریکی دوگانه تامین می‌شود. حداکثر قدرت موتور بنزینی به ۱۹۴ اسب بخار و حداکثر گشتاور به ۲۹۰ نیوتن متر می‌رسد. شتاب صفر تا صد این خودرو ۸ ثانیه طول می‌کشد. علاوه بر این، برد جامع کروز آن ۱۲۰۰ کیلومتر است در حالی که برد حالت الکتریکی خالص آن تقریباً ۱۰۰ کیلومتر است. در حال حاضر، چری به طور رسمی مشخصات پیشرانه را تأیید نکرده است.

فضای داخلی مطابق با تانسو ۰۶ است. یک صفحه‌نمایش کیلومترشمار ۱۰.۲۵ اینچی، نمایشگر مرکزی و عمودی ۱۴.۸ اینچی و یک فرمان D شکل در این بخش وجود دارند. سیستم کمک رانندگی پیشرفته سطح ۲ نیز در این خودرو حضور دارد که دارای کروز کنترل تطبیقی، ترمز اضطراری خودکار، هشدار خروج از خط و تشخیص نقاط کور است.

در سال ۲۰۲۳، چری سالانه ۹۳۷٬۱۴۸ دستگاه خودرو صادر کرد که نسبت به سال قبل ۱۰۱.۱ درصد افزایش داشت.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.

۵۴۳۲۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899812

دیگر خبرها

  • معرفی ۳۰ رشته صنایع دستی فارس در اکسپو تهران
  • قیمت ساندرو در بازار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • تصاویر| شاسی‌بلند چینی بازار ایران به بریتانیا می‌رود / ورود چری به بازار خودروی اروپا
  • کاربرد انواع سنگ های مختلف
  • قیمت انواع ملک در تهران در سال ۱۳۵۳
  • نرخ مصوب انواع میوه؛ قیمت گوجه سبز سر به فلک کشیده!
  • رقیب چینی تراشه نورالینک ایلان ماسک معرفی شد
  • صعود ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیونی قیمت سواری لوکس خارجی
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول