Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-27@23:27:48 GMT

اهتزاز پرچم‌ غدیر در حرم حضرت امیر المومنین

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۸۹۲۳۳

اهتزاز پرچم‌ غدیر در حرم حضرت امیر المومنین

به گزارش قدس آنلاین صبح امروز طی مراسمی پرچم غدیر توسط تولیت حرم بر فراز ایوان طلا حرم نصب شد.
در این مراسم که با حضور تعداد زیادی از سران کشوری و لشکری عراق، علمای حوزه نجف، خادمان و موکب‌داران برگزار شد قبل از احتزاز پرچم‌ زیارت امیرالمومنین قرائت شد.
همچنین مداحان اهل بیت در مدح و ثنای حضرت حیدر اشعاری را قرائت کردند که با همراهی زائران همراه بود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ویژه برنامه های جشن های غدیر با برنامه  های خلاق و متنوع به مدت یک هفته  در حرم حضرت امیرالمومنین برگزار می شود.
افتتاح نمایشگاه های هنری فرهنگی ، برگزاری مسابقات مربوط به غدیر بین زایران حرم، افتتاح نمایشگاه غدیر تحت عنوان حیات طیبه و برگزاری جلسات گروه های سرود و تواشیح خوانی، توزیع هدایای جذاب و خاص گروه های خاص، قرائت خطبه غدیر به صورت کاملا بدیع در صحن امیرالمومنین از جمله برنامه های متنوع این هفته است.
تولیت آستان علوی با به کارگیری ظرفیت های فرهنگی از بین اندیشه ورزان و هنرمندان کشورهای مختلف درصدد باشکوه برگزارکردن جشن های غدیر در حرم حضرت المومنین است.

منبع: ایسنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: نجف امیرالمومنین ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۹۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری بیش از ۷۰۰ برنامه کشوری در دهه کرامت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، رئیس ستاد دهه کرامت کشور در نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت در شیراز گفت: روز بزرگداشت مقام حضرت احمد بن موسی (ع) در ششم ذیقعده و روز تکریم امامزادگان (ع) نیز در پنجم این ماه در نظر گرفته شد تا با توجه به اینکه مردم اعتاب مقدسه و بقاع متبرکه را پناهگاه خود می‌دانند، در مورد اولیای الهی بیشتر صحبت شود.
خدا داده با تاکید بر اینکه مراسم‌ها و برنامه‌های ایام دهه کرامت با محوریت اعتاب مقدسه برگزار می‌شود، گفت: امسال با تدبیری که از سوی نماینده ولی فقیه در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور انجام شد، ساز و کاری با همراهی ستاد بزرگداشت دهه کرامت اندیشیده شد که کار از جنس مردمی و هماهنگی بیشتری نسبت به سال‌های گذشته برخوردار باشد.
رئیس ستاد دهه کرامت کشور هدف از برگزاری این نشست را هم افزایی و تصمیم گیری در خصوص اجرای برنامه‌های مشترک نهاد‌های فرهنگی در ایام دهه کرامت ذکر و تاکید کرد: طبق گزارش‌های ارائه شده در این نشست برنامه ریزی‌ها و کار‌های خوبی انجام شده است و شیراز علاوه بر سابقه ادبی و گردشگری به مرکز معرفتی و زیارتی تبدیل شده ضمن اینکه نقش آفرینی خوبی با محوریت حرم مطهر حضرت احمدبن موسی (ع) با راهبری تولیت این حرم بین نهاد‌های مختلف در جریان است.
خداداده گفت: امسال محوریت دهه کرامت با موضوع حجاب و عفاف و همچنین عزت و کرامت مردم در پی پاسخ کوبنده نیرو‌های مسلح به رژیم صهیونیستی برگزار خواهد شد
راهپیمایی دختران فاطمی، محفل انس با قرآن، پیاده رویی از شهر‌های مختلف به سمت حرم مطهر از دیگر برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس است.
دهه کرامت با ولادت حضرت معصومه (س) آغاز می‌شود و پایان آن ولادت امام رضا علیه السلام است.
پنجمین روز دهه کرامت مصادف با ششم ذی القعده روز بزرگداشت حضرت احمد بن موسی (ع) در نظر گرفته شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس اعلام شد
  • برگزاری بیش از ۷۰۰ برنامه کشوری در دهه کرامت
  • قرائت قرآن و حمایت از فلسطین در برنامه تلویزیونی تونس+فیلم
  • تصاویری از بازسازی حرم امیرالمومنین علی (ع) + فیلم
  • نهاوند میزبان پرچم متبرک حرم رضوی
  • بررسی آخرین وضعیت کشتی توقیف شده اسراییلی حامل پرچم پرتغال | امیر عبداللهیان: موضوع انسانی رهایی خدمه کشتی، مورد توجه جدی ماست
  • بازهم سرعت غیر مجاز حادثه آفرید/ فوت جوان ۱۷ ساله قمی در بلوار غدیر
  • کانون خدمت رضوی شهرستان تهران آغاز به کار کرد/بزرگترین پرچم رضوی در پایتخت به اهتزاز درمی‌آید
  • افتتاح دوره های شرح و تفسیر نهج البلاغه در شهر دولت آباد
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری در استان یزد