Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@03:34:09 GMT

جشنواره مد و لباس میزبان آثار فاخر است

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۸۹۳۴۳

جشنواره مد و لباس میزبان آثار فاخر است

انسیه خزعلی معاون ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده، در خصوص یازدهمین دوره از جشنواره بین المللی مد و لباس فجر گفت: آثار فاخر خوبی به نمایش گذاشته شده است که بسیاری از آن‌ها سعی کرده اند سنت‌های ایرانی در اقوام مختلف و بوم‌های گوناگون را در لباس به نمایش بگذارند و بر اساس مشاهدات، تا حد زیادی، حفاظت لباس و محفوظ بودن آن با توجه به این که لباس اجتماع هستند، رعایت شده است و نمونه‌های خوبی از لباس‌های متنوع دیده می‌شود و نمونه آثاری هم وجود دارند که به محیط زیست توجه کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده می گوید: ان شاءالله برنامه داریم که در استان‌های مختلف، بازارچه‌های ثابتی را برای عفاف و حجاب داشته باشیم و همچنین، برای افرادی که لباس‌های محفوظ، عفاف و حجاب و چادر تولید می‌کنند و به خصوص برگزیدگان این جشنواره، پشتیبانی تسهیلاتی و حمایتی خواهیم داشت.

خزعلی گفت: امیدوارم که بانوان با حضور در این جشنواره و رویداد ایران ویژند و مشاهده آثار طراحان خوبمان که بسیاری از آن‌ها دختران فارغ التحصیل دانشگاه هستند و تشویق آن‌ها و اظهارنظر درمورد کار‌های خوبی که انجام گرفته است و پیشنهاد‌های خود به رشد هرچه بیشتر آثار و پیشرفت و ارتقای آن ها کمک کنند و امیدوارم چنین نمایشگاه‌هایی به صورت فصلی و حتی دائمی ادامه پیدا کند تا بانوان براحتی بتوانند نمونه‌های عفاف و حجاب و محفوظ را انتخاب کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ساير حوزه ها

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشنواره بین المللی مد و لباس فجر نمایشگاه ایران ویژند عفاف و حجاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۹۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی در آذربایجان غربی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در مرحله نخست ۲٠ اثر از سراسر استان به دبیرخانه نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان ارسال و در سایت بارگذاری شد که پس از پایش ۱٠ اثر به مرحله داوری استانی راه یافتند. 

 زهرا آبسوران افزود: امروز شاهد رقابت ۱٠ گروه هنری از شهرستان‌های ارومیه، ماکو، سلماس و مهاباد در دو بخش کانونی و آزاد هستیم که تا عصر هنر خود را به اجرا گذاشته و باهم به رقابت خواهند پرداخت. 

او اظهار کرد: فردا در مراسم اختتامیه جشنواره مذکور ۳ اثر انتخاب و به مرحله کشوری معرفی خواهند شد. 

آبسوران لا بیان اینکه تمامی استان‌ها تا پایان اردیبهشت ماه مؤظف به برگزاری مرحله استانی جشنواره و معرفی آثار خود هستند؛ خاطرنشان شد: پس از معرفی آثار برگزیده ار استان‌های سراسر کشور، مجدد آثار بررسی و برترین‌ها به مرحله کشوری دعوت خواهند شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری آذربایجان غربی در ادامه به شعار امسال جشنواره اشاره کرد و گفت: شعار امسال نوزدهمین جشنواره «صحن خانه ما» نام دارد که شرکت کنندگان هنر‌های نمایشی خود را با موضوعات تربیتی، آزاد، دوستی، ایثار و شهادت، موضوعات مذهبی، دوستی، اتحاد، کار گروهی و حفظ محیط زیست آماده کرده و به اجرا می‌گذارند.

همچنین آبسوران شناسایی استعداد‌های برتر را از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد و گفت: کانون از آثار منتخب، حمایت‌های خاصی در سطح استان و در راستای تولید و اجرا خواهد کرد. 

گفتنی است نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان از امروز به مدت دو روز در محل سالن شهید فرخی با حضور کودکان و نوجوانان علاقمند به هنر نمایشی در حال برگزاری است. 

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • ۵۰۰ اثر به جشنواره مد و لباس اروند راه یافتند
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی در آذربایجان غربی
  • نگارخانۀ صفوی میزبان پوسترهای روسی
  • تصاویری گویاتر از صدها مقاله : فرمانده انتظامی از طرح "کاملاً فرهنگی و اجتماعی" می گوید و روحانیون "لباس چریکی" پوشیده اند!
  • تجمع روحانیون در حمایت از طرح حجاب نیروی انتظامی با لباس جنگی (عکس)
  • اجتماع مردم قم در حمایت از طرح حجاب و عفاف
  • اسدآباد میزبان جشنواره مینی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال غرب کشور
  • شهرستان مهر میزبان شاعران