Web Analytics Made Easy - Statcounter

عابد حقدادی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: استانداری، اداره کل ورزش و جوانان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری، دانشگاه‌های مختلف، کانون فرهنگی و هنری مساجد، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، کانون پرورش فکری، بسیج، سپاه روح الله و اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی در طرح غنی سازی اوقات فراغت جوانان ونوجوانان استان مرکزی مشارکت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اداره کل اوقات و امور خیریه، سازمان تبیلغات اسلامی، دانشکده علوم پزشکی، صداو سیما، اداره کل آموزش و پرورش، جمعیت هلال احمر، اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره)، جهاد دانشگاهی و اداره کل فنی و حرفه ای استان مرکزی نیز در این طرح مشارکت دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی اضافه کرد: ستاد ساماندهی اوقات فراغت جوانان از یکم خرداد ماه سال جاری به ریاست استاندار مرکزی و دبیری اداره کل ورزش و جوانان استان تشکیل شد و وظایف هر یک از دستگاه‌های عضو این ستاد نیز به صورت فهرست بندی و اولویت بندی شده ارائه شد.

وی اضافه کرد: ایجاد روحیه نشاط و شادابی با ارائه خدمات ورزشی، فرهنگی، مذهبی و هنری در جامعه به خصوص بین جوانان و نوجوانان مهمترین رویکرد ستاد ساماندهی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان استان مرکزی است.

حقدادی با بیان اینکه بیش از ۲ هزار پایگاه در طرح غنی‌سازی اوقات فراغت در نقاط مختلف استان فعال شده، اظهار داشت: بیش از ۶۰۰ عنوان برنامه شاخص فرهنگی و ورزشی از سوی دستگاه‌های عضو ستاد غنی‌سازی اوقات فراغت در استان مرکزی برنامه‌ریزی شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی افزود: برگزاری ۱۰ ویژه‌برنامه اعیاد قربان تا غدیر، برگزاری ۱۰ "جشن وصال" به مناسب هفته ازدواج، سه همایش پیاده روی خانوادگی ، راه اندازی بیش ۶۰۰ پایگاه ورزش صبحگاهی و عصرگاهی در سطح استان، برگزاری بیش از ۳۰۰ رویداد ورزشی و تجلیل از برترین‌های حوزه اوقات فراغت با ارزیابی سمن های حوزه جوانان از مهمترین برنامه‌های ستاد اوقات فراغت در استان مرکزی است.

برچسب‌ها اراک استان مرکزی گذران اوقات فراغت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی گذران اوقات فراغت اراک استان مرکزی گذران اوقات فراغت غنی سازی اوقات فراغت جوانان استان مرکزی کل ورزش و جوانان اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۹۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند و لازم است از ظرفیت معلمان ورزشی استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، محمدعلی پهناور ضمن گرامیداشت مقام شامخ معلمی و تبریک هفته معلم به معلمان و مربیان ورزشی با تاکید بر نقش آموزش و پرورش در توسعه ورزش اظهار کرد: برای تقویت و توسعه ورزش باید از ظرفیت ۶۸۰ معلم ورزش استان استفاده کنیم چون هر معلم به تنهایی یک هیأت است و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد این تعاملات به شکل وسیع باشیم و از ظرفیت آموزش و پرورش غافل نشویم.

وی افزود: معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند چرا که بنا به شغلشان ورزش یکی از اولویت‌های مهم زندگیشان است و می‌توانند در برخی از رشته‌های ورزشی که ورزشکار باید تا سن دانش آموزی پرورش یابد پشتیبان اداره کل ورزش و جوانان استان باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با بیان اینکه ورزش دانش آموزی پایه ورزش قهرمانی و همگانی است افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل آماده برگزاری دوره‌های مربیگری ویژه معلمان تربیت بدنی است و از حضور این مربیان در بدنه کمیته‌های استعدادیابی هیأت‌های ورزشی استان و شهرستان‌ها استقبال می‌کنیم.

پهناور در ادامه بیان کرد: بزودی با تکمیل شدن طرح استعدادیابی ورزشی با حضور استاندار اردبیل رونمایی خواهد شد که با استفاده از امکانات و زیرساخت‌های هر دو دستگاه، این طرح می‌تواند نوید بخش روزهای خوب برای ورزش استان باشد.

اکبر دهقانی نیا معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان اردبیل نیز در ادامه گفت: اداره کل آموزش و پرورش آماده حمایت و پشتیبانی از طرح‌ها و برنامه‌های ورزشی است و با معرفی اداره کل ورزش و جوانان و رعایت پروتکل‌ها هیأت‌های ورزشی می‌توانند جهت استعدادیابی در مدارس و اماکن ورزشی تحت نظر این اداره کل که یک محیط تربیتی هستند حضور یافته و استعدادیابی کنند.

گفتنی است، در ادامه دیدار بر تعامل و همکاری بیشتر دربحث تربیت نیروی انسانی و تخصیص اماکن و زیرساخت‌های ورزشی هر دو دستگاه برای استفاده رایگان دانش آموزان و هیأت‌های ورزشی تاکید کردند و نشان جام صفوی به معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان اردبیل اهدا شد.

کد خبر 749811

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره ملی منتظران در شهرستان قصرقند
  • ستاد اقتصادی نحوه مشارکت مردم را در توسعه استان تبیین کند
  • معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند
  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • انتصاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس
  • شهرداری‌ها در آموزش فرهنگ ترافیک مشارکت کنند
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان