Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر توجه ویژه به حوزه آموزش گفت: آموزش نه تنها در بخش ورزش بلکه در حوزه های مختلف مغفول واقع شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، پولادگر در سمینار تخصصی آموزش و استعداد یابی در ورزش در تبریز اظهار کرد:همه ما در کمبود ها مقصریم و در حوزه آموزش خیلی ضعیف عمل کرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برخی، تصدی گری دولت در بخش ورزش را مطرح می کنند در حالی که کار اجرا دست هیات ها و فدراسیون ها است که نهاد های عمومی غیر دولتی هستند و تصدی گری تنها در حوزه جوابگویی برای وزارت ورزش است.

وی ادامه داد: تصدی گری دولت در حوزه ورزش اشتباه رایجی است که متاسفانه برخی مطرح می کنند و نادرست است‌.

پولادگر با اشاره به ورزش قهرمانی نیز گفت:اگر می خواهیم فرایند ورزش قهرمانی به درستی طی شود باید ابزار ها به درستی انتخاب شده و مورد کنترل قرار گیرد.

وی ادامه داد: همه جا حلقه های مفقوده وجود دارد، در برخی از فدراسیون ها که دوره های آموزشی دارند اصلا دوره ها هماهنگی سالانه نداشته و کنترلی بر عملکرد فرد ندارند و باید ابزار ارزیابی و کنترل به درستی مورد توجه قرار گیرد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان توجه به رعایت اخلاق حرفه ای و تخصصی در امر تربیت مربیان ورزشی را مورد تاکید قرار داد و گفت: سرنوشت یک جوان به دست یه مربی داده می شود و خانواده ها به اعتماد گواهی نامه هایی که در دست دارند فرزندان خود را به مربیان می سپارند و ما در برابر گواهی نامه مربی مسئول هستیم و باید همه تلاش کنیم در بحث آموزش بهترین، جامع ترین و هوشمندانه ترین برنامه را اجرا کنیم.

پولادگر با اشاره به استعداد یابی چهره ها و نخبه های ورزشی گفت: طبق برآورد ما از پایگاه قهرمانی با وجود هزینه های بسیار زیاد متاسفانه هیچ دستاوردی نداشتیم و ضروری است این پایگاه ها به نحو شایسته ای فعال شوند.

وی ادامه شد: باید به معنای واقعی کلمه استعداد یابی اتفاق بیفتد و این مهم بخصوص در شهرستان هایی که شرایط برای حضور جوانان در بخش خصوصی فراهم‌نیست باید جدی گرفته شود.

وی با تاکید بر حمایت از ورزش قهرمانی و باشگاه داری بخش خصوصی خاطر نشان کرد: قدم های واقعی برای توسعه پایدار در ورزش قهرمانی با باشگاه داری و سرمایه گذاری بخش خصوصی اتفاق می افتد و ما باید این مهم را مورد توجه قرار دهیم.

وی افزود: ورزش قهرمانی باید توسط بخش خصوصی بصورت گیرد چرا که مردم وقتی حمایت می کنند خودشان نیز از سرمایه های خود حمایت و حفاظت می کنند.

وی خاطرنشان کرد: توسعه فرهنگ ورزش در جامعه در هر سطحی در باشگاه ها برای ما ارزشمند بوده و مورد حمایت است.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان ضمن انتقاد از نگاه درمان محور در حوزه سلامت گفت: متاسفانه در حوزه سلامت نقش ورزش دیده نشده است و نگاه ها درمان محور است و بی محابا در این بخش هزینه می شود و توجه به ورزش در این بخش نیاز اصلی جامعه ما است.

پولادگر در خصوص چارت و ساختار سازمانی بخش های آموزشی گفت: متاسفانه ورزش مدافعی نداشته است و بیشتر کارکنان ما مشکلاتی دارند و نهایت تلاشم را برای رفع مشکلات کارشناسان آموزشی به کار خواهم بست.

انتهای پیام 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تبریز ورزش قهرمانی ورزش قهرمانی وزارت ورزش بخش خصوصی حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۷۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی میز خدمت در نمایشگاه تجهیزات پزشکی

به گزارش خبرگزاری مهر، دومین جلسه شورای سیاست‌گذاری بیست و پنجمین نمایشگاه تجهیزات پزشکی با حضور نمایندگان بخش‌های خصوصی و دولتی مرتبط با صنعت تجهیزات پزشکی کشور به ریاست رئیس پارک فناوری پردیس برگزار شد.

در ابتدای این نشست، امین‌رضا خالقیان دبیر نمایشگاه با برشمردن اقدامات انجام شده تاکنون، در خصوص فعالیت کمیته‌های رویدادهای جانبی نمایشگاه توضیحاتی ارائه نمود.

در ادامه نمایندگان تشکل‌های حوزه وزارت بهداشت، وزارت صمت، معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری، سازمان توسعه تجارت ایران، شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، صندوق نوآوری و شکوفایی روند اقدامات انجام شده را تشریح نمودند.

نمایندگان بخش خصوصی حوزه تجهیزات پزشکی ضمن بیان دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود برای برگزاری پرثمر و حضور حداکثری اعضای تشکل‌های خود در این نمایشگاه، خواستار حمایت‌های ویژه توسط نهادهای مرتبط در این نمایشگاه شدند.

در ادامه این جلسه مقرر شد، نمایندگان وزارت بهداشت، وزارت صمت و همچنین معاونت علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در ایام ۴ روزه نمایشگاه با هدف پاسخگویی و رفع موانع مخاطبان حوزه تجهیزات و ملزومات پزشکی اقدام به راه اندازی میز خدمت نموده و راهنمایی‌های لازم در خصوص قانون جهش تولید را به عمل آورند.

از دیگر مصوبات این نشست، برگزاری رویدادهای داخلی و بین‌المللی در حاشیه نمایشگاه با حمایت‌های معاونت علمی و سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی بود. همچنین مقرر شد صندوق نوآوری و شکوفایی میزان و نحوه حمایت مالی از حضور شرکت‌های دانش بنیان در نمایشگاه را اعلام نماید.

در ادامه مصوبات مقرر شد نماینده شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی تهران نسبت به پیگیری ارائه تخفیفات ویژه در اجاره بهای زمین این دوره از نمایشگاه، اقدام لازم را به عمل آورد.

در پایان مهدی صفاری نیا رئیس پارک فناوری پردیس و رئیس شورای سیاستگذاری نمایشگاه، گفت: قطعاً با حمایت تمامی ذی نفعان حوزه سلامت، برگزاری این دوره از نمایشگاه هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی ارتقا قابل توجهی پیدا خواهد کرد.

بیست و پنجمین نمایشگاه ایران هلث، ۲۹ اردیبهشت تا یک خرداد ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

کد خبر 6088604 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • مهر۱۴۰۳ کمبود معلم نداریم/توجه به مدرسه سازی اولویت آموزش و پرورش
  • حوزه نظارت بر کیفیت آموزش دانشگاهی در قزوین احیا شد
  • اقدامات قابل توجه دولت سیزدهم در حوزه مدرسه‌سازی جای قدردانی دارد
  • ضرورت ارتباط با حوزه و ادامه تحصیل روحانیون شاغل در سازمان‌های دولتی
  • وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه تاکید کرد
  • ضرورت ارتباط با حوزه و ادامه تحصیل روحانیون شاغل در ارگان‌های دولتی
  • توصیه‌های سازمان ملل متحد به مناسبت هفته جهانی روانشناس/ رسیدگی به مسائل نابرابری اجتماعی
  • حوزه ارزیابی و نظارت بر کیفیت آموزش عالی در قزوین احیا شد
  • پتروشیمی‌ها از ورزش استان بوشهر نیز حمایت کنند
  • راه اندازی میز خدمت در نمایشگاه تجهیزات پزشکی