Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: پس از شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بیش از ۶ هزار گروه جهادی جدید ثبت شده در سامانه داشتیم و این به برکت خون شهید سلیمانی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، سردار محمد زهرایی ظهر امروز در مراسم بیست و سومین مرحله رزمایش کمک مومنانه سپاه نینوا گلستان در گرگان اظهار داشت : نهضت کمک مومنانه با نگاه به سبک زندگی امام حسن مجتبی (ع) کریمانه و نوع رویکرد بسیج سازندگی نسبت به آن با الگوبرداری از رفتار امام حسن (ع) در قبال محرومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد:دشمنان ما با همه توان خود پا به عرصه نبرد با انقلاب اسلامی گذاشته‌اند اما براساس آیه صریح قرآن عاقبت و پایان کار از آن مستضعفان است.

سردار زهرایی افزود: ما پس از شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بیش از 6 هزار گروه جهادی جدید ثبت شده در سامانه داشتیم و این به برکت خون شهید سلیمانی است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور تاکید کرد :رهبر فرزانه انقلاب اسلامی اخیرا تاکید داشته اند نهضت کمک مومنانه برای خدمت‌رسانی به مردم تکرار شود و بنیاد مستضعفان، کمیته امداد امام خمینی (ره)، اوقاف و دیگر نهادها همکاری خوبی با ما در مراحل جدید خواهند داشت.

بسیج سازندگی خراسان جنوبی 32 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی پرداخت کردسردار سلیمانی: گروه‌های جهادی بسیج طلایه‌داران تحقق دولت اسلامی هستندرئیس سازمان بسیج: برنامه‌های دانش‌بنیان در کانون توجه بسیج قرار دارد/ شتاب گیری روند تجاری‌سازی محصولات

فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: 20 هزار بسته کمک معیشتی جدید بین نیازمندان در استان گلستان توزیع می‌شود.

سردار علی ملک شاهکوهی افزود :در این مرحله 20 هزار بسته کمک معیشتی مواد غذایی بین خانواده های کم برخوردار و نیازمند استان گلستان توزیع خواهد شد.

وی تصریح کرد:در طول 43 سال گذشته با نگاه به تاریخ انقلاب اسلامی درمی یابیم هروقت مردم در صحنه حاضر شدند جلوه هایی زیبا رقم خورد و هرجا مردم پای کار آمدند پیش رفتیم.

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان تاکید کرد: رزمایش کمک مومنانه یکی از ناب‌ترین عرصه‌های خدمت‌رسانی به مردم است که حاصل نفس قدسی حضرت امام خامنه‌ای است زیرا این حرکت با فرمان ایشان شکل گرفت و از ابتدای آغاز این طرح تاکنون 550 هزار بسته بین نیازمندان توزیع شده است.

انتهای پیام/581

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسیج سازندگی کمک مومنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۰۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویزیت رایگان بیماران خوی توسط گروه‌های جهادی + تصاویر

گروه جهادی شهید سلیمانی و گروه جهادی شهید کوچری در شهرستان خوی استان آذربایجان غربی در محل پایگاه مقاومت بسیج اسوه کشوری شهید کوچری حضور یافتند و تعداد ۵۰ نفر از بیماران را به صورت رایگان ویزیت کردند.

شهروندخبرنگار ما این اقدام جهادی را به اشتراک گذاشت.

منبع: شهروندخبرنگار - آذربایجان غربی

 

بیشتر بخوانید:

گزارشی از اقدامات جهادی دانشجویان در مناطق محروم تربت جام + فیلم

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • ویزیت رایگان بیماران خوی توسط گروه‌های جهادی + تصاویر
  • کاهش مدت زمان رسیدگی به پرونده‌های شکایت کارگران در گلستان
  • طرح ملی درس عفاف و حجاب در طراحی پارچه و لباس دانشگاه های هنر
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • چرا بارورسازی ابرها بحث برانگیز است و چگونه انجام می‌شود؟