Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@04:44:25 GMT

بسته اخبار کوتاه خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۹۰۶۳۶

بسته اخبار کوتاه خراسان رضوی

مشهد- سرپرست مدیریت تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: با پایان یافتن مهلت ثبت نام در جشنواره تعاونی های برتر استان ۷۹ شرکت تعاونی در این دوره از رقابتها شرکت کردند. منوچهر محمدی مقدم روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: هفدهمین دوره از جشنواره تعاونی های برتر در خراسان رضوی با هدف ترویج فرهنگ تعاون و کارگروهی در سطح استانی و ملی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: متقاضیان در مهلت مقرر می بایست با ورود به سایت مربوطه، اطلاعات کامل تعاونی خود شامل بخشهای رتبه بندی(شاخص های کیفی) و بخش جشنواره شامل فرمهای شاخصهای کیفی را ثبت یا به روز رسانی می کردند.وی اظهار داشت: داوران تعاونی های شرکت کننده را بررسی کرده و در مرحله بعد بهترین ها را برای حضور در جشنواره ملی تعاونی های برتر انتخاب می کنند.سرپرست مدیریت تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: تعداد شرکتهای تعاونی که امسال در جشنواره تعاونی های برتر استان شرکت کرده اند نسبت به سال قبل کاهش داشته است.

خواف- رییس جمعیت هلال احمر شهرستان خواف گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری ۴۰۵ با با یک دستگاه پراید در محور خواف یک نفر کشته و ۲ نفر مجروح شدند.کاظم معامله‌گر روز پنجشنبه با اعلام این خبر در گفت وگو با ایرنا افزود:  طی تماس مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان (EOC) در صبح امروز مبنی بر وقوع این حادثه در کیلومتر  ۳۵محور خواف به قائن (نرسیده به روستای بیاس آباد)، تیم عملیاتی نجاتگران پایگاه امداد و نجات بین شهری سه راهی نشتیفان با یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.وی ادامه داد: پس از رسیدن نیروهای عملیاتی به محل حادثه و تثبیت صحنه و رهاسازی کمکهای اولیه به مصدومان انجام شد.رییس جمعیت هلال احمر خواف اظهار کرد: متاسفانه این حادثه ۲ مصدوم  و یک نفر فوتی داشت که مصدومان توسط اورژانس ۱۱۵ و نجاتگران پایگاه هلال‌احمر به نزدیک ترین مرکز درمانی شهرستان منتقل شدند.

مشهد- جانشین معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با اشاره به روند افزایشی موارد بستری ابتلا به کرونا،خدمات رسانی به بیماران کرونایی و غیر کرونایی در تمامی مراکز اورژانس بیمارستان‌ها در صورت مواجهه با پیک کرونا برنامه‌ریزی و در دستور کار قرار گرفته است.به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دکتر ایوب توکلیان در حاشیه بازدید از اورژانس عدالتیان افزود: ارائه خدمات با کیفیت مناسب و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و کنترل عفونت از مهمترین برنامه‌هایی است که از سوی معاونت درمان این دانشگاه دنبال می‌شود.وی ادامه داد: بیش از ۱۴ درصد کل اعزام‌های اورژانس ۱۱۵، متعلق به اورژانس عدالتیان است و به صورت میانگین روزانه به بیش از ۴۰۰ مراجعه کننده خدمات ارائه می‌شود و در این زمینه این مرکز، یک نقطه راهبردی برای درمان مجاوران و زائران بارگاه رضوی به شمار می رود.جانشین معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه تعیین تکلیف مراجعان در اورژانس به طور استاندارد ۱۲ ساعت به طول می‌انجامد، گفت: تلاش می‌شود با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و با همکاری گروه طب اورژانس، ضمن افزایش سرعت مدیریت بیمار، خدمات کمی و کیفی این مرکز نیز افزایش یابد.

برچسب‌ها تعاونی اشتغال زایی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تعاونی اشتغال زایی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی تعاونی اشتغال زایی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی تعاونی های برتر خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۰۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، محسن صیادی مدیر بازرسی نظارت اصناف خراسان رضوی گفت:در گشت‌های مشترک بازرسی نظارت اصناف با حضور نمایندگان تعزیرات حکومتی و دیگر دستگاه‌های نظارتی، از ابتدای سال ۱۴۰۳ تعداد ۱۳۱ واحد صنفی پس از دریافت تذکرات متعددپلمب شدند.
او افزود: این واحد‌های صنفی علیرغم تعهد چندباره، متاسفانه باز هم به تخلفات خود ادامه دادند.
وی پرتکرارترین تخلفات را، کم فروشی، گران فروشی،  رعایت نکردن دستورالعملهاى بهداشتی، رعایت نشدن قوانین و مقررات نظام صنفی و عرضه خارج شبکه اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • بارش شدید باران در راه مشهد
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • هوای مشهد امروز ۱۳ اردیبهشت سالم است
  • پیش بینی بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی
  • آغاز پخش مناظرات تلویزیونی دور دوم انتخابات مشهد و کلات
  • سوانح جاده‌ای در خراسان رضوی یک کشته و ۲۱ مصدوم برجا گذاشت
  • چه کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات شرکت کنند؟
  • راهیابی فیلم کوتاه مدرسه آنالوگ به جشنواره بین‌المللی رشد
  • هوای هشت منطقه کلانشهر مشهد پاک است
  • رونمایی از نسخه برگردان روزنامه «ادب» قدیمی‌ترین روزنامه مشهد