Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد رحیم پیر زاده، سرپرست سفارت افغانستان در مادرید گفت: ملاقاتی که با رئیس ائتلاف دیپلماتیک در سازمان ملل و اتحادیه اروپا صورت گرفت، در آن پیرامون بحران انسانی، اقتصادی، مشکلات آسیب دیدگان زلزله ولایات خوست، پکتیکا و حوادث اخیر در افغانستان به جزئیات بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

سرپرست سفارت افغانستان در مادرید گفت: در این نشست، رهبری شورای متذکره ضمن ابراز همدردی و همبستگی با مردم افغانستان، از بسته کمکی به ارزش ۲ میلیون یورو دارو و تجهیزات پزشکی خبر داده و در مورد چگونگی ارسال آن به داخل کشور بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته سرپرست سفارت افغانستان در مادرید، آقای خوان لورنته گونزالس در چارچوب تداوم این کمک ها، نوید همکاری ها و مساعدت های بیشتر در آینده را نیز مطرح نمود.

در پایان این نشست، سرپرست سفارت افغانستان در مادرید، از احساس نیک و همسویی این نهاد به نیکی یاد نموده و از کمک ها و همکاری های شان ابراز سپاس و امتنان نمود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: افغانستان بسته حمایتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۰۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورل: چند کشور اروپایی به زودی فلسطین را به رسمیت می‌شناسند

آفتاب‌‌نیوز :

جوزپ بورل این اظهارات را در نشست مجمع جهانی اقتصاد که در ریاض برگزار می‌شود مطرح کرد. 

در حال حاضر از میان ۲۷ کشور عضو اتحادیه اروپا تنها هشت کشور، فلسطین را به عنوان کشور مستقل به رسمیت شناخته‌اند. این کشور‌ها عبارتند از: لهستان، بلغارستان، مجارستان، جمهوری چک، اسلواکی، سوئد و قبرس. 

در ماه‌های گذشته کشور‌های ایرلند، اسپانیا، اسلوونی و مالت آمادگی خودشان را برای پیوستن به این ۸ کشور اعلام کرده‌اند. 

با وجود این، اتحادیه اروپا به عنوان یک نهاد کشور فلسطین را به رسمیت نشناخته است. برخی از مهم‌ترین کشور‌های عضو اتحادیه اروپا از جمله آلمان و فرانسه معتقدند که به رسمیت شناختن فلسطین تنها از رهگذر مذاکرات بر سر راهکار دو دولتی قابل حصول خواهد بود.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • حضور سفیران و مقامات بین المللی در همایش و نمایشگاه ملی ژئوماتیک
  • تحقیقات اتحادیه اروپا از متا بر سر کنترل اطلاعات غلط
  • ایران حمله تروریستی هرات را محکوم کرد
  • دعوت از طالبان برای شرکت در کنفرانس وقف
  • بورل: چند کشور اروپایی به زودی فلسطین را به رسمیت می‌شناسند
  • واکنش روزنامه شهرداری به افشای قرارداد ۲ میلیارد یورویی
  • وحشت بلومبرگ از قدرت ائتلاف‌سازی ایران
  • چین از اتحادیه اروپا می‌خواهد تا سیاست‌های تجاری «تبعیض آمیز» را متوقف کند
  • خبر خوب برای دانشجویان افغان در ایران
  • کمک ۱۵ میلیون یورویی اتحادیه اروپا به افغانستان