Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان قرعه تیم ملی حفاری در فصل جدید لیگ برتر پاورلیفتینگ کشور مشخص شد.

مراسم قرعه کشی دومین دوره لیگ پاورلیفتینگ کشور امروز پنجشنبه در تهران برگزار شد که  ملی حفاری در گروه ب این رقابت ها با باید به مصاف تیم های پیک سلامتی صبا، دانشگاه آزاد اسلامی، فرهنگ ساری، اکوان چالوس و اطلس سمنان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، در گروه الف نیز تیم های نیرو زمینی ارتش، ذوب آهن اصفهان، اکسیژن کرمانشاه، دانشگاه جامع علمی کاربردی و شاهین تهران حضور دارند.

 دومین دوره پاورلیفتینگ باشگاه های کشور از سی و یکم تیر ماه آغاز خواهد شد.

تیم ملی حفاری در اولین دوره این رقابت ها مقام قهرمانی را کسب کرد و به عنوان نماینده ایران در مسابقات جهانی نیز بر سکوی قهرمانی ایستاد.

گفتنی است امروز نیز از سوی فدراسیون از تیم های پاورلیفتینگ و پرس سینه ایران در مسابقات آسیایی و جهانی ۲۰۲۲، تجلیل به عمل آمد که از مصطفی یزدانی (دارنده مدال طلای مسابقات آسیایی پاورلیفتینگ)، فاضل رویاوی (دارنده مدال طلای مسابقات آسیایی پاورلیفتینگ)، محمد پرورده (دارنده مدال نقره پرس سینه قهرمانی جهان) و مهدی شجیراتی(دارنده مدال برنز پرس سینه قهرمانی جهان) از قهرمانان پر افتخار خوزستان قدردانی شد.

همچنین از رضا حسین‌پور مربی تیم‌ملی پاورلیفتینگ ایران تقدیر شد.

در مراسم امروز اردوان قاسمی رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام خوزستان نیز حضور داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان پاورلیفتینگ دارنده مدال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۰۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی میاندوآب درمسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مسابقات بوکس قهرمانی نونهالان آذربایجان‌غربی با شرکت ۵۹ بوکسور در ۱۴ وزن به میزبانی بوکان برگزار شد.

در این مسابقات تیم میاندوآب با کسب ۱۶ امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت و تیم‌های بوکان و مهاباد به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

نفرات برتر تیم میاندوآب به ترتیب ابوالفضل قاسمی مدال طلا، مبین اطهر مدال طلا، امیررضا محمد پور مدال نقره و برهان خدادادی مدال برنز بوده و مربیگری تیم نیز برعهده اسکندر عبدی و فرشاد عبدلی و سرپرست تیم بهمن عزیزی بود.

همچنین پس از اتمام مسابقات طی مراسمی از مدال‌آوران شهرستان میاندوآب توسط رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تجلیل به عمل آمد.

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۶ اردیبهشت
  • چهارمین مدال دوره جدید والیبال ایران از جنس طلا
  • تیم هندبال ایران با کویت و چین هم گروه شد
  • قرعه‌کشی آسیا: ایران همگروه کویت و چین
  • تیم هندبال جوانان ایران با کویت و چین هم گروه شد
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا/ حریفان ایران مشخص شدند
  • ۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا
  • تاریخ شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال مشخص شد
  • خوشبین: امیدوار به ارتقای مدال‌های آسیایی هستیم
  • قهرمانی میاندوآب درمسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی