Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان بوشهر روز پنجشنبه به نقل از محمد جوانبخت در بازدید از سد دالکی و شبکه‌های آبیاری دشتستان بر اهمیت احداث  این سد در تامین آب کشاورزی این شهرستان تاکید کرد. 

وی افزود: با برنامه ریزی و حمایت دولت و وزارت نیرو، امید می رود این طرح طبق برنامه زمانبندی وارد مدار بهره برداری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوانبخت با اشاره به شرایط کلی آب کشور اظهار کرد: با توجه به کمبود بارش‌ها اما منابع تامین آب در کشور  وضعیت به نسبت پایداری دارند که البته این موضوع در استان‌های خشک مثل بوشهر باید با دقت بیشتری مدیریت شود.

وی ابراز امیدواری کرد: آب یکی از محورهای توسعه استان بوشهر است و تکمیل طرح‌های حوزه آب موجب توسعه این استان می‌شود.

معاون آب و آبفا وزارت نیرو بیان کرد: تامین منابع اعتباری از مهم‌ترین جنبه‌های پروژه‌ها هستند و با توجه ویژه دولت به مسائل حوزه آب، مسائل مالی نیز تامین می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای بوشهر گفت:  سد دالکی با حجم مخزن ۲۷۰ میلیون مترمکعب و حجم قابل برنامه‌ریزی ۴۳۵ میلیون مترمکعب در سال بر روی رودخانه دالکی در حال ساخت است. 

علی محمدی افزود: این سد با اعتباری بالغ بر ۱۶ هزار میلیارد ریال، یکی از مهم ترین طرح‌های عمرانی استان بوشهر و بزرگترین پروژه توسعه منابع آب این استان به شمار می‌رود. 

وی اضافه کرد: تامین آب مورد نیاز ۱۲هزار و ۷۵۰ هکتار از نخلستان‌های موجود در مناطق دالکی، دهقاید، وحدتیه و بخش سعدآباد دشتستان و بخشی از حقابه تالاب حله از جمله هدف های احداث سد دالکی است.

برچسب‌ها بوشهر دشتستان شرکت آب و فاضلاب کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر دشتستان شرکت آب و فاضلاب کشور بوشهر دشتستان شرکت آب و فاضلاب کشور سد دالکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۱۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح نور در جامعه دینی نور امید ایجاد کرده است

آیت الله حسینی بوشهری،رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار با سردار رادان فرمانده فراجا گفت: اجرای طرح نور امید‌هایی در جامعه دینی ایجاد کرده است و تمام تلاش‌ها باید در جامعه، معطوف به پیاده سازی احکام نورانی دین باشد.

وی افزود: سردار رادان و نیرو‌های فراجا به عنوان سربازان اسلام در میدان و صحنه اجتماع حاضر هستند و تامین امنیت جامعه را تا دور‌ترین نقاط کشور تامین می‌کنند.

سردار رادان گفت: در عرصه جدیدی که دشمنان حیازدایی را طراحی کرده اند و توسط عوامل آنان در جامعه اجرایی و مدیریت می‌شود نیرو‌های فراجا باعزم و اراده‌ای راسخ برای اجرایی کردن منویات رهبر انقلاب و احکام دین تلاش می‌کنند.

منبع :خبرگزاری صدا و سیما

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ضرورت افزایش تولید برق و کاهش محدودیت‌های برق صنایع
  • معاون وزیر کشور : رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود تا به‌سرعت فرآیند انسداد مرز‌ها را آغاز کنند
  • اجرای طرح نور در جامعه دینی نور امید ایجاد کرده است
  • طرح‌های توسعه و تجهیز مدارس امسال با جدیت دنبال می‌شود
  • نیروگاه‌های برق به استقبال روزهای اوج مصرف تابستان می روند | وزیر نیرو: تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد
  • وزیر نیرو: تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد
  • بازدید معاون وزیر نفت از طرح بزرگ پتروشیمی بوشهر
  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد
  • عملیات اجرای پانسیون پزشکان دالکی شهرستان دشتستان آغاز شد
  • تأکید معاون وزیر نفت بر وصول بدهی‌ ابربدهکاران صنعت گاز