Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری فارس از همدان آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی عصر امروز در همایش بزرگ خانواده MS استان همدان اظهار کرد: یک پزشک و روانشناس آمریکایی در کتاب «قدرت فکر» خود به فعال کردن قدرت اراده درون انسان اشاره می‌کند که می‌تواند بر مشکلات خود فائق آید.

وی با اشاره به اینکه اراده و قدرت درونی وجود انسان می‌تواند به بدترین بیماری‌ها غلبه کند گفت: این روانشناس اشاره دارد با قدرت تلقین انسان‌ها در آفریقا و آمریکا توانستند بر بیماری خود غلبه کنند، می‌طلبد بیماران جمع حاضر نیز به این موضوع توجه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید به اینکه انسان هر آنچه آرامش درونی بیشتری داشته باشد بر مشکلات خود بهتر می‌تواند تسلط یابد افزود: پیامبر(ص) فرموده‌اند «خداى عزوجل میفرماید: من نزد گمان بنده مؤمن خویشم» که به تعبیری اگر حسن ظن داشته باشید، اتفاقات مثبتی برای شما خواهد افتاد.

وی با اشاره به اینکه بخش عظیمی از اتفاقات در زندگی مربوط به فکر ماست و اگر انسان آرامش داشته باشد می‌تواند بر زندگی تسلط یابد خاطرنشان کرد: توصیه می‌کنم کتاب «قدرت فکر» را بخوانید و موضوعات آن را با فرمایش پیامبران و ائمه معصومین(ع) نیز تطبیق کنید.

شعبانی با بیان اینکه بدون معنویت و ارتباط با خداوند نمی‌توان به آرامش رسید و این آرامش معنوی و درونی را باید پیدا کرد یادآور شد: پزشکی نوین درمانگری می‌کند و طب سنتی در پیشگیری می‌تواند درمان کند چراکه طبق گزارشات می ‌ینیم این طب به پیشگیری از بیماری کمک کرده است.

وی با تاکید به اینکه امیدواریم سایر بیماران نیز انجمن‌هایی تشکیل و حمایت شوند بیان کرد: خوشبختانه بیماران ام اس، انجمن دارند و می‌توانند صدای خود را به گوش دیگران برسانند که امیدوارم برای برخی‌از بیماری‌ها نیز چنین شرایطی فراهم شود.

کمک استانداری در تامین مکانی برای بیماران «ام اس» همدان

استاندار همدان نیز با بیان اینکه «ام اس» بیماری ناخواسته‌ای است و کسانی که درگیر این بیماری می‌شوند سختی و هزینه‌های زیادی را متحمل می‌شوند اظهار کرد: خیرین از طریق انجمن MS به کمک این بیماران می‌آیند که اقدام ارزشمندی است.

علیرضا قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه وظیفه ما حمایت از یارگیران و انجمن بیماران «ام اس» است گفت: خوشبختانه همدان از نظر پزشکی در وضعیت خوبی قرار دارد و پزشکان حاذقی مایه افتخار استان هستند که از استان‌های مجاور بیمارانی برای درمان به آنها مراجعه می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه باید تمام بیماران را یاری کرد اظهار کرد: کمک خواهیم کرد تا انجمن  بیماران «ام اس» استان مکان مناسب و در شانی داشته باشند.

استاندار همدان با بیان اینکه آمادگی هر نوع کمک به انجمن بیماران «ام اس» و دیگر انجمن‌هایی که یاریگر بیماران، هستیم افزود: به دنبال فراهم کردن محیط آرام برای بیماران «ام اس» بوده‌ایم که
 امیدواریم دکتر مجذوبی نیز کمک کنند فضایی در خور آنها فراهم شود.
 

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

منبع: فارس

کلیدواژه: طب سنتی بیماری ام اس حمایت از بیماران ام اس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۱۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت بر بازار پوشاک یک ضرورت‌ است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله حبیب الله شعبانی در خطبه‌های نماز جمعه شهر همدان بیان کرد: عمل به تقوا در بین مسئولان به معنای انجام دادن وظایف قانونیشان است.

وی ادامه داد: روند عفاف و حجاب در طول یک سال و نیم گذشته، سبب نگرانی شدید خانواده‌ها شده است.

شعبانی افزود: فارغ از هر نوع دیدگاهی، همه خانواده‌ها بر این باور هستند که رها کردن این فضا به ضرر همه جامعه است.

وی تصریح کرد: واقعیت اجتماعی نشان می‌دهد استمرار این مسیر باعث آسیب همگانی در جامعه می‌شود.

امام جمعه همدان با بیان اینکه در مدت انجام طرح نور، تأثیرات خوبی را در سطح جامعه شاهد هستیم، گفت: باید از کسانی که از پلیس تذکر گرفتند و به آن تمکین کردند و فرهیختگی از خود نشان دادند، تشکر کنم.

شعبانی با اشاره به اینکه در عرصه حجاب و عفاف نیازمند اقناع سازی هستیم، اظهار کرد: بالغ بر ۲۷ دستگاه در حوزه عفاف و حجاب مسئولیت دارند و پلیس آخرین مرحله است

وی اضافه کرد: دولت، قرارگاه عفاف و حجاب و نهادهای فرهنگی گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی در عرصه حجاب و عفاف را ارائه دهند.

شعبانی با اشاره به اینکه نظارت بر بازار پوشاک یکی از ضرورت‌هاست، گفت: در روابط بین الملل شرق و غرب تفاوتی ندارد، مهم حرکت در مسیر منافع اقتصادی کشور است.

وی با بیان اینکه اگر این توافق نامه‌ها اجرایی شود، چالش جدی برای تحریم‌ها خواهند بود، افزود: دولت اجرایی شدن توافق‌نامه‌ها را با تمام توان پیگیری کند.

امام جمعه همدان با اشاره به مردم باید اثرات این سفرها و قراردادها را در زندگی روزمره خود ببینند، گفت: امروز وظیفه مسئولان و متولیان، حمایت از کارگران و جامعه کارگری است.

شعبانی ادامه داد: حمایت از جامعه کارگری تنها افزایش چند درصدی حقوق نیست، چرا که با وجود تورم کارگر از تورم عقب می‌ماند و مهم طراحی ساز و کار اقتصادی مناسب است.

وی با بیان اینکه باید از کارفرما حمایت شود تا او هم بتواند از کارگر حمایت کند، گفت: تجمعات دانشجویان بر علیه نسل کشی کودکان در غزه در کشورهای مدعی حقوق بشر، با هجوم پلیس به آن‌ها همراه شده است.

امام جمعه همدان بیان کرد: زمانی که عده‌ای به صورت مسلح قصد براندازی کشوری را دارند، این کشورها دم از حقوق بشر می‌زنند، اما در برابر دانشجویان کشور خودشان چنین رفتارهایی انجام می‌دهند.

شعبانی با اشاره به اینکه مدعیان دروغی حقوق بشر، آبروی شعار آزادی بیان را برده‌اند، گفت: اقدامات یک روحانی در سریال مشاور، می‌تواند به الگویی برای مساجد سراسر کشور و معرفی مسجد به عنوان محور حل مشکلات مردم تبدیل شود.

کد خبر 6089160

دیگر خبرها

  • آزمایش خون ممکن است ام‌اس زودرس را تشخیص دهد
  • ام‌ اس زودرس قابل تشخیص است؟
  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس
  • امکان تشخیص ام‌اس زودرس با آزمایش خون
  • پیشگیری از بیماری‌های احتمالی بعد از سیل چابهار
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • زخم‌های دیابت، کشنده‌تر از سرطان
  • مرکز جامع پیشگیری ، کنترل و بیماریهای غیر واگیر  در مرکز خدمات جامع سلامت گلها راه اندازی شد
  • نظارت بر بازار پوشاک یک ضرورت‌ است
  • خوزستان عاری از بیماری مالاریا