Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیوکاسل به دنبال سایر گزینه ها خواهد بود

نیوکاسل به دلیل هزینه های خرید و دستمزدهای درخواست شده از جذب الکساندر ایساک و موسی دیابی منصرف شده است. 

طرفداری | به گزارش تلگراف، نیوکاسل امیدوار بود که این هفته در مذاکرات برای جذب یکی از بین الکساندر ایساک و موسی دیابی پیشرفت کند. با این حال به نظر می رسد باشگاه انگلیسی به تعقیب این دو بازیکن پایان داده زیرا از رقم های درخواستی رئال سوسیداد و بایرلورکوزن و همچنین دستمزدهای درخواست شده از سوی ایساک و دیابی نا امید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

زاغ ها مایل بودند که با شکستن رکورد نقل و انتقالات خود (برونو گیمارش با حدود 42 میلیون پوند)، ایساک را با حدود 50 میلیون پوند و به صورت اقساطی خریداری کنند، اما رئال سوسیداد اصرار داشت که تنها راه جدا کردن مهاجم سابق دورتموند، فعال سازی بند فسخ 90 میلیون یورویی (76 میلیون پوند) قرارداد اوست. علاوه بر این، درخواست دستمزد هفتگی بیش از 200 هزار پوندی مهاجم 22 ساله سوئدی، باعث عقب نشینی نیوکاسل شد.

لورکوزن نیز برای دیابی 60 میلیون پوند درخواست داشت درحالی که این وینگر 22 ساله فرانسوی نیز خواهان تبدیل شدن به پردرآمد ترین بازیکن باشگاه انگلیسی بود. با توجه به شرایط موجود، سران نیوکاسل که به دنبال حفظ ساختار دستمزد در باشگاه خود هستند، احتمالا قصد دارند به منظور تقویت خط حمله تیمشان برای جذب گزینه های جوانتر و کمتر شناخته شده اقدام کنند. گفتنی است تریپیر با دستمزد هفتگی 110 هزار پوند، پردرآمد ترین بازیکن در سنت جیمز پارک به حساب می آید. 

اخبار داغ 

افشین پیروانی در بیمارستان بستری شد وقتی همه گزینه های اصلی تیم ملی در چند ساعت دود شدند! آنسو فاتی برای اولین بار بازوبند کاپیتانی بارسلونا را بر بازو بست / عکس یوویچ: کریستیانو رونالدو بزرگترین بازیکن تاریخ است و به همین خاطر شماره 7 را انتخاب کردم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: میلیون پوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۱۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست کیهان از مردم برای تماس با ۱۱۰ و ۱۹۷ برای حمایت از طرح نور

روزنامه کیهان که در روز‌های اخیر خواهان شدت دادن به مبارزه با بی حجاب‌ها است، همچنین نوشته است: از مردم مؤمن و با غیرت درخواست می‌شود با شماره ۱۹۷یا ۱۱۰ تماس بگیرند و از طرح نور حمایت کنند تا قوت قلبی برای عزیزان زحمتکش فراجا باشد.

انتظار می‌رود همه نخبگان و اساتید دانشگاه‌ها و... نسبت به استمرار این طرح که قطعا باعث ثبات و آرامش خانواده‌هاست حمایت کنند.

منبع: اقتصاد نیوز

tags # گشت ارشاد سایر اخبار قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟ اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟

دیگر خبرها

  • احساس گناه ساندرو تونالی؛ کاهش داوطلبانه دستمزد هافبک نیوکاسل
  • درخواست هواداران چلسی: این ستاره را نفروشید!
  • محرومیت دو ماهه تعلیقی ساندرو تونالی در پی اتهامات جدید شرط بندی
  • وقتی آلفونسو دیویس پیش از ورود به زمین به اشتباه پیراهن الکساندر پاولوویچ را برتن می کند! / فیلم
  • پلی به گذشته - سوپرگل استثنایی پاپیس سیسه با پیراهن نیوکاسل به چلسی (2012/5/2) / فیلم
  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی
  • محتویات کیف مرتضی مطهری هنگام شهادت؛ از چک برگشتی تا پوند انگلیس +تصویر
  • باورنکردنی؛ الهلال می‌خواهد الکساندر میتروویچ فوق‌ ستاره‌اش را بفروشد!  
  • درخواست کیهان از مردم برای تماس با ۱۱۰ و ۱۹۷ برای حمایت از طرح نور
  • شگفتی در فوتبال عربستان؛ تصمیم جنجالی الهلال