Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@02:36:12 GMT

خط تولید لوله ترمز خودرو در کلیبر راه اندازی می شود

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۹۱۸۳۷

خط تولید لوله ترمز خودرو در کلیبر راه اندازی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، حسین حاتمی عصر امروز در آئین رونمایی از قطعه سیستم سوخت‌رسانی صنعت خودروسازی در کلیبر اظهار داشت: دشمنان سال‌هاست روی به تحریم‌ها همه‌جانبه علیه ملت ایران در تمامی حوزه‌ها آورده است. ولی ملت ما در حال عبور از سد تحریم‌ها و موانع دشمن هستند.

نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند در مجلس شورای اسلامی افزود: سرمایه گذاران به فرزندان‌شان گفته‌اند تا در کشور بمانند و مجموعه کارخانجات و فعالیت‌های اقتصادی را توسعه بخشند، افتخارآفرینی و مقابله با تحریم‌ها از شاخصه‌های سرمایه‌گذاران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان این‌که سالانه ۱۵ میلیون قطعه سیستم اتصالات سوخت‌رسانی صنعت خودروسازی در کلیبر برای تأمین نیازهای خودروسازان کشور تولید می‌شود، گفت: خودروهای داخلی با راه‌اندازی خط تولید سیستم اتصالات سوخت‌رسانی از وابستگی به آمریکا یا اروپا رهایی می‌یابد. برای اولین‌بار است که مهندسان و طراحان کلیبری توانستند انحصار را بشکنند.

حاتمی از سرمایه‌گذاری ۱۰ میلیون دلاری برای تولید سیستم اتصالات سوخت‌رسانی صنعت خودروسازی کشور در کلیبر خبر داد، تأکید کرد: دومین قطعه صنعت خودروسازی کشور که در حال حاضر برای خودروها وارد کشور می‌شود لوله ترمز بوده که مهندسان کلیبری تا پایان سال‌جاری این قطعه از خودرو را بومی‌سازی و به مرحله تولید می‌رسانند. که نهایتاً با راه‌اندازی خط تولید لوله ترمز خودرو ۲۰۰ فرصت شغلی در کلیبر ایجاد خواهد شد.

نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که مطمئنیم با وجود جوانان متخصص و نخبگان بر تحریم‌ها ریشه‌ای و مخرب دشمنان غلبه خواهیم کرد، خاطرنشان کرد: کلیبر، خداآفرین و هوراند ظرفیت‌های گردشگری و دست نخورده بسیاری دارد، ما نیز به دنبال استفاده از این ظرفیت‌های خدادادی و بکرهستیم.

فرماندار شهرستان کلیبر نیز در ادامه این آئین افزود: ۱۲ سال پیش کارخانه هوراند پلاستیک با بطری‌های آب معدنی افتتاح شد و با کمترین امکانات فعالیت‌شان را شروع کردند، کسی نمی‌دانست این مجموعه در آینده‌ای نچندان دور بتواند در صنعت خودروسازی تحول‌آفرین باشد.

میرحسین بهادری از اشتغال‌زایی بیش از ۱۱۵ نفری در خط تولید سیستم سوخت‌رسانی صنعت خودروسازی در کلیبر خبر داد، گفت: بزرگ‌ترین حُسن تولید سیستم سوخت‌رسانی خودرو، عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری و عبور از تحریم‌ها و شکست انحصارطلبی برخی کشورها است.

وی بابیان این‌که از این شرکت در راستای تبدیل به قطب صنعتی قطعه‌سازی خودرو آذربایجان‌شرقی حمایت می‌کنیم، خاطرنشان کرد: این شرکت توانست به شعار سال جامع عمل بپوشاند و در یک مورد کشور را از وابستگی به خودکفایی برساند.

کد خبر 5538556

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری فرمانداری کلیبر حسین حاتمی صنعت خودروسازی کرمانشاه بوشهر ویروس کرونا عید سعید قربان حجاب و عفاف اردبیل آمار کرونا خراسان رضوی نماز عید قربان شیراز عفاف و حجاب مشهد عید غدیر خم تولید سیستم خط تولید تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۱۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان، این پایگاه با توجه به ضرورت و نیاز به حضور بانوان در ارائه خدمات فوریت های پزشکی در شرایط بحرانی و تخصصی و نیز جهت بهبود خدمت رسانی و کسب رضایت مردم استان،راه اندازی شده است.
این نیروها برای ارائه خدمات فوریت های پزشکی در ماموریت های احتمالی ویژه بانوان در شهر سنندج آماده ارائه خدمات هستند.
تیم اورژانس بانوان به صورت ۱۲ ساعته و در روز از ساعت 8 صبع الی ۱۹:۳۰ برای خدمت‌رسانی به بانوان راه‌اندازی شده‌ است.


کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • صادرات مرغ گرم افزایش می‌یابد
  • زورآزمایی جی ای سی (JAC) با غول های خودروسازی جهان در نمایشگاه پکن 2024
  • سود مشارکت خودروسازان و دانش‌بنیان‌ها در تولید قطعات خودرویی
  • سنگ اندازی مافیای خودرو برای ورود خودروهای برقی به کشور
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • بیماری صنعت خودرو در کشور مدل مدیریت آن است
  • خبر جدید وزیر صنعت برای متقاضیان خودرو/ علی‌آبادی: این خودرو‌ها را وارد کردیم؛ می‌توانید ثبت‌نام کنید و بخرید
  • برنامه امسال وزارت صمت برای جهش بزرگ تولید خودرو/ تیراژ تولید روزانه ۵۰۰۰ دستگاه خودرو رسید
  • قیمت کارخانه‌ای خودرو ۸۰ درصد زیر نرخ بازار است