Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@02:24:22 GMT

دنبال مدل گردشگری در تراز انقلاب اسلامی هستیم

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۹۲۰۵۳

دنبال مدل گردشگری در تراز انقلاب اسلامی هستیم

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام حسین میرزایی اظهار کرد: گردشگر خارجی از ایران تصوری مانند کشورهای تایلند و ترکیه ندارد و ما به دنبال یک مدل گردشگری در تراز انقلاب اسلامی متناسب با الگوی پیشرفت ایرانی اسلامی هستیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی از وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خواست در برنامه هفتم توسعه که در حال تدوین است برنامه‌هایی متناسب با الگوی اسلامی ایرانی برای پیشرفت ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر انقلابی بودن مجلس و دولت، بیان کرد: نمایندگان مجلس در راستای احقاق حقوق مردم با دولت تعارف ندارند و اگر در مقام اجرا درست عمل نکنند به وظیفه نظارتی خود عمل خواهیم کرد.

کد خبر 5538609

منبع: مهر

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران برنامه هفتم توسعه مجلس شورای اسلامی وزارت میراث فرهنگی کرمانشاه بوشهر ویروس کرونا عید سعید قربان حجاب و عفاف اردبیل آمار کرونا خراسان رضوی عفاف و حجاب نماز عید قربان شیراز مشهد عید غدیر خم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۲۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده قالیباف درباره اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: به بازنشستگان این اطمینان را می‌دهم که اراده دولت و مجلس شورای اسلامی بر اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان است.

به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس و در پاسخ به تذکر یکی از نمایندگان مبنی بر علت اجرایی نشدن متناسب سازی حقوق بازنشستگان، اظهار کرد: در پایان سال گذشته احکام و تبصره‌های بودجه ۱۴۰۳ به دولت ابلاغ شد و دولت برای تامین اعتبار از محل یک درصد ارزش افزوده برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان مجوز گرفت.

وی تاکید کرد: بر این اساس، دولت هیچ مشکل قانونی برای تامین اعتبار و پرداخت ندارد، اگر مشکلی در فروردین‌ ماه در این زمینه بوده، قطعا در اردیبهشت‌ ماه رفع شده و باید انجام شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: به بازنشستگان این اطمینان را می‌دهم که اراده دولت و مجلس شورای اسلامی بر اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان است. دولت مجوز قانونی دارد و تامین اعتبار هم صورت گرفته است.

دیگر خبرها

  • الگوی حکمرانی فرهنگی و دانش بنیان صنایع و تولیدات، با مشارکت مردم تدوین و تصویب می‌شود
  • پیش‌نویس لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد/ اعلام آمادگی نمایندگان خانه ملت برای حمایت از نخبگان
  • لایحه برنامه هفتم پیشرفت اصلاح شد
  • بازنشستگان مطمئن باشند که «همسان‌سازی حقوق» آن‌ها انجام می‌شود
  • برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اعتبار شده است
  • وعده قالیباف درباره اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان
  • صاحب‌نظر روس: ایران الگوی مثال‌زدنی پیشرفت برای شرق و غرب است
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم
  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند