Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-07@04:12:26 GMT

تصویر تلخ پیدا شدن یک نوزاد در جعبه کفش

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۹۲۳۲۸

تصویر تلخ پیدا شدن یک نوزاد در جعبه کفش

به گزارش تسنیم، سرهنگ محمود سعادتی اظهار داشت: در پی تماس یکی از پاکبانان شهرداری زاهدان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و اعلام پیدا شدن یک نوزاد کنار سطل زباله در یکی از خیابان‌های شهر، بلافاصله مأموران انتظامی به محل اعزام شدند.

وی گفت: با حضور مأموران در محل و طی بررسی‌های میدانی مشخص شد رفتگر محله که در حال جمع‌آوری زباله‌های شهری بود، متوجه صداهایی از داخل یک جعبه کفشِ رهاشده در کنار سطل زباله شده که با باز کردن جعبه، نوزادی را با پوشش پارچه‌ای قرمزرنگ پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان با اشاره به سلامت جسمانی این طفل خاطرنشان کرد: طفل رهاشده برای اقدامات بعدی و شناسایی والدینش به اداره بهزیستی استان تحویل داده شد.

در ماه‌های اخیر چندین مورد از رها شدن نوزادان، کنار سطل زباله یا مکان‌های دیگر در شهرهای مختلف گزارش و منتشر شده است. معروف‌ترین آنها که احساسات عمومی را بسیار جریحه‌دار کرد، نوزادی بود که ماه پیش (خردادماه) در نازی‌آباد تهران داخل سطل زباله انداخته شده بود و مردم، او را پیدا کردند و به بیمارستان رساندند. بعد از انتشار این خبر، سازمان بهزیستی کشور اعلام کرد که بیش از ۱۷ هزار خانواده متقاضی فرزندخواندگی این کودک شده‌اند و در صف نوبت سازمان بهزیستی هستند.

 

منبع: الف

کلیدواژه: سطل زباله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۲۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت نوزاد نجات یافته از شکم مادر شهید + فیلم

نوزاد فلسطینی که در بمباران از شکم مادر شهید خود زنده متولد شده بود، دیشب در بمباران منزل پدربزرگش در رفح به شهادت رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۵ هزار نفر در البرز از مشاوره ژنتیک
  • شهادت نوزاد نجات یافته از شکم مادر شهید + فیلم
  • خانواده ۵ معلولی در دشتستان صاحب خانه می‌شوند
  • کمک‌های مردمی به مددجویان بهزیستی افزایش یافت
  • همکاری ۲۰۰ داوطلب هلال‌احمر زنجان در نذر سلامت
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال احمر زنجان در نذر سلامت
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال زنجان در نذر سلامت با قرارگاه جهادی الکفیل
  • تولید کننده جعبه هاردباکس عمده در تهران
  • ماجرای جالب نجات یک نوزاد در کنار جاده!
  • ۸۹۰ ورزشکار معلول زنجانی در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند