Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@16:59:38 GMT

غدیر محور وحدت شیعه و سنی است

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۹۲۷۸۷

غدیر محور وحدت شیعه و سنی است

مهدی رمضانی شامگاه پنجشنبه در جلسه سیاستگذاری و برنامه‌ریزی مراسم دهه امامت و ولایت، گفت: جامعه امروز ما نیازمند تفکر است بنابراین علاوه بر تدارک مناسب مراسمات غدیر، مغز و مخ برنامه‌های تدوین شده در این ایام بسیار مهم است و باید مورد توجه باشد.

او همچنین از دستگاه‌های ذیربط خواست علاوه بر برنامه‌های روتین مانند اطعام عمومی و آذین‌بندی شهرها، در برگزاری برنامه‌های گرامیداشت عید غدیر از خلاقیت و ایده‌های نو بهره بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار در ادامه ضمن یادآوری تاکیدات جدی مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی، گفت: این اعیاد فرصت مناسبی است برای اینکه تفکر، تدبر و معرفت افزایی را از محافل نخبگانی دانشگاهی و حوزوی شروع کنیم.

رمضانی با تاکید یر این که غدیر محور وحدت است نه تشتت و تفرقه، به میزبانی کردستان از همایش تقریب مذاهب اشاره و خاطرنشان کرد: علی در گفتمان شیعه و سنی محور وحدت است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با بیان این حدیث از حضرت علی که می‌فرمایند «هر کس در زمان نصرت، ولی و رهبر خود در خواب باشد، زیر لگد‌های دشمن بیدار خواهد شد» گفت: امروز دشمن از جمهوری اسلامی واهمه دارد و این قدرت ناشی از رهبری داهیانه امامین انقلاب است.

او همچنین خواستار تبیین خطبه ها، نامه‌ها و کلمات قصار وارده از حضرت علی علیه السلام که در نهج‌البلاغه گردآوری شده مانند خطبه ۲۲۱ و نامه ۳۱ شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عید غدیر معاون استاندار کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۲۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژوزه مورایس اسلام آورد و شیعه شد

ژوزه مورایس سرمربی پرتغالی باشگاه سپاهان به دین اسلام گروید. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ ژوزه مورایس سرمربی معروف زردهای اصفهان، در کنفرانس خبری پس از دیدار سپاهان مقابل استقلال ملاثانی اعلام کرد، از آیین مسیحیت به دین اسلام و مذهب شیعه گرویده است.

مورایس که دو سال است در ایران کار می‌کند، پیش از این با یک دختر ایرانی بازیکن تئاتر اهل تهران ازدواج کرده بود. با این اقدام، احتمال ماندن سرمربی پرتغالی که سابقه دستیاری مورینیو را هم دارد، روی نیمکت سپاهان افزایش یافت.

دیگر خبرها

  • بیش از ۵۰ مربی و معلم خوزستانی با رهبری دیدار می‌کنند
  • جذب بیش از ۱۰۰۰ دانشجو معلم در گیلان
  • نوسازی پیاده‌رو‌های خیابان ۱۹ دی قم
  • امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است
  • ژوزه مورایس اسلام آورد و شیعه شد
  • سرمربی پرتغالی سپاهان شیعه شد
  • کارگر خالق و محور در امر تولید است
  • بازهم سرعت غیر مجاز حادثه آفرید/ فوت جوان ۱۷ ساله قمی در بلوار غدیر
  • همایش روز «آزادسازی سنندج» برگزار می‌شود
  • مختومقلی فراغی از محورهای وحدت در گلستان است